Ik duik m'n bedje in... nog even zappen daar & dan de oogjes dicht... morgen weer controle bij de vk... vind ik altijd leuk, kijk daar echt naar uit!
Ach ik denk dat het deze keer wel sneller zal gaan. Ik heb bij Norah een uur geperst (met goede persweeen), en idd weinig naweeen gehad. Dat is dan ook wel weer fijn. Het was in mijn herinnering niet echt een heel zware bevalling of zo. Duurde alleen wat lang.
En hopelijk wordt het voor jou (en alle feb. mama´s) een vlotte makkelijke bevalling. Slaap lekker Wen.
soms hoor ik wel eens mensen die na 2 x persen een baby hebben dan denk stel dat mijn ontsluiting nou net zo snel gaat als de eerste keer en dan twee keer persen dan beval ik dus in een kwartier hahaha onmogelijk lijkt me
Ik las in de krant dat de echte ouders in het huis er naast zitten en dat ze ten allertijde bij hun kind kunnen kijken.
haha dat vind ik typisch dat je dat zegt , waarschijnlijk zet het niet echt door anders had je het wel geweten , als je naar je eigen kijkt haha , jij wist t toch ook nie , maar ja , ik kijk t wel aan ,.... wat ik al zeg , ik maak me er niet meteen druk om
hahah toen ik moest gaan persen toen dus het moment daadwerkelijk daar was... had ik echt wel door dat het daar was hoor... kan niet zeggen dat het pijnloos was en daarnaast waren mijn vliezen gebroken dus dat zegt ook wel iets over het wel of neit doorzetten... maar ik begrijp je verwarring
Haha, ja das wel lekker snel. Ben je langer bezig om de rotzooi op te ruimen dan om een kind te krijgen. Maar 2 keer persen zou wel fijn zijn.
Het stomme is dat je je idd op het moment dat het echt begint het wel herkend, maar dat de fase die daarvoor zit het allemaal op weeen lijken terwijl het pas het voorwerk is. En dat het ook echt zo kan omslaan van voorweeen naar weeen.
@ bigdream van harte met jullie zoontje!!!!!!!!! ik heb verder niks terug gelezen alles ff snel door de pagina's gegaan en ik zag dat joma online was.... @ joma hoe gaat het nu met je? rond half 7 heb ik de vk gebelt want ik had tijdens het avondeten en daarna nog ff weer iedere 5min flinke buikpijn... ik moest bellen van mijn mannetje. ze zij dat het nog wel een paar daagjes zo kon blijven ik was natuurlijk helemaal teleurgestelt maar ja ukkie is in iedere geval op de goede weg .
nee hoor ik begrijp echt je verwarring... ik formuleer het misschien iets te rooskleurig.. toen mijn vliezen braken had ik wel het idee dat het meennes was (hoe schrijf je nou meenes hahah echt even geen idee dom)