Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    waarheid als een koe...! hahaha..

heb jij dat nooit met NORAH dat het zo raar is te bedenken dat ze ooit in jou buik heeft gewoond... ik heb dat nu heel erg met NICK

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    haha ja maar toen waren jou vliezen gebroken , kijk dan weet je gewoon nu gaat t gebeuren , maar als je eerst weeen krijgt .... en tis je eerste kindje , dan weet je echt niet hoe of wat ....

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Jammer Kikkert, hopelijk zet het snel wel echt door.

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

nee dat is spannend inderdaad

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee ze is niet langs geweest :confused: :( (dat vond ik erg raar)

het is ons eerste kindje en ik weet absoluut niet hoe weeen voelen, en zij blijft maar zeggen het is het hoofdje van jullie kindje ---->>> hoe kun je dat zien over de telefoon :( . als ik pijn heb begint het boven in de buik en trekt langzaam door naar onder en de pijn duurt tussen de 30 en 60 sec... tsja wat moet je daar nou mee ? het gaat nu redelijk en de hardebuiken zijn ook gezakt

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja ik hoop het ook want dit is echt sloopend vooral omdat ik door de buikkrampen niet goed kan slapen.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dwazie , ja vind ik ook , voel me alleen wat onzeker op het moment ,..... maar goed ,

@ kikkert , ja das raar dat ze dat door de telefoon kan beoordelen :( .....

8. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ja dat had ik al vanaf het moment dat ze geboren was. Dan lijkt zo´n baby opeens zo veel groter dan ik in gedachten had. En als ik dan nu mijn kind zie van nog net geen meter hoog dan denk ik ook, hoe is het in godsnaam mogelijk dat dat uit MIJ komt. :confused:

Soms doe ik wel eens voor aan Norah hoe de baby in m´n buik zit, met één van haar poppen. ´t Is onvoorstelbaar, hoe zo´n kindje er in zit.

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja meid ik kan je helaas ook niet helpen... ik heb mijn buikpijnen altijd van onderuit dat dan naar boven trekt...

maar ik zou zeggen als je het echt neit vertrouwd dan bel je gewoon nogeen keer..en zeker omdat je er ook zo slcht door slaapt straks zet het wel door en ben je al kapot voordat je bevalling begint...

heb het met je te doen

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ze neemt alles met een korreltje zout, het kan toch ook namelijk zo zijn dat ik gewoon een hoge pijngrens heb... maar ja ik vind/vond ook dat ze langs had moeten komen nu blijf ik steeds met vragen zitten, en als ik bel word ik afgewimpelt, ik heb tegen m'n mannetje gezegt dat hij de volgende keer maar belt --->> want ik bel niet meer

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

ja kan me je onzekerheid goed voorstellen.. maar dan is het misschien wel nu het juiste moment om even contact te hebben met je VK toch meis? je bent ook nog eens alleen toch nu?

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Lekker zo´n vk die door de telefoon kan kijken. En als het dan zo dagen door gaat dan begin je zo moe aan je bevalling. Echt niet fijn. Heb je al een warme douche genomen?

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jaaaaa goed idee laat je man bellen en zeggen waar het opstaat dat het jullie eerste keer is en dat je nu ruim 2 dagen met heftge buikpijnen loopt en dat hij NU wil dat er iemand komt kijken...

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    helpen over het forum gaat idd beetje moeilijk ;)

maar ik vind het wel prettig om mijn frustraties kwijt te kunnen op het forum, anders maak ik mijn mannetje ook alleen maar gek met mijn gezeur ;)

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja ben alleen , mannetje is werken ,
    en ik heb geen vk :) loop bij de gyn haha :) .... ja heb het nummer van de verloskamers op de koelkast hangen , ga zo op bed liggen , kijken of het dan ook aanhoud ....

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou gezeur is het zeker niet.... net zoals bij mystery het is heel erg onzeker allemaal...

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh jee das wwaar ja.. probeer anders de douche... met als gegeven dat als het voorwerk is.. helpt een douche goed.. mochten het serieuse weeeen zijn dan helpt een douche niet meer echt..

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ mamanorah je heb net een warme kruik op de buik gelegt en dat gaf iets verlichting, maar ik moet zeggen op het moment is het ff redelijk rustig in mijn buikje.

@dwazie ja mijn moeder heeft ook al aangeboden om te bellen want die vind het niet meer normaal hoe zo ons behandelt. het is opzicht wel een leuke vk maar zo wilt natuurlijk niemand behandelt worden.

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ kikkert , ik kan me helemaal bij je inleven hoor , die onzeker heid , verschrikkelijk ......

en ik snap dat als je zo wordt afgewimpelt je ook niet t idee krijgt serieus genomen te worden ,

laat je mannetje idd maar bellen joh ... dat ze maar komt kijken , kom op zij wil da werk doen ..

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

wanneer mag je weer op controle

Deel Deze Pagina