Ik ga slapen! ´t is al ver voorbij m´n bedtijd. Tot morgen allemaal, en hopelijk komen er een paar bevallingen flink op gang vannacht.
heb al gedouched , voor t avond eten , en toen had ik ook al krampen .... dus ja ... pfff ik probeer daalk eerst de kruik wel , voor mijn gevoel twijfel ik nog te veel .... dus zal t ook wel niet serieus zijn ....
@ mystery voor jou is het ook vervelend allemaal, we zitten een beetje in het zelfde schuitje. pfff kwamen onze beebs maar dan wisten we waar we aan toe waren
als je maar op jezelf let meis... en vooral niet te laat belt natuurlijk...heel veel sterkte vannacht... en hopelijk kan je een beetje rusten
ja idd kikkert ....... ze zijn welkom * we staan met open armen en hopen snel de babys te mogen ontvangen *
succes beiden... ik denk aan jullie... maar nu kan ik echt niet langer tijdrekken... hahah lijk wel een klein kind dat naar bed wordt gestuurd...
@ boney , fijn dat t weer gezakt is meid . en gelukkig hebben jullie wer over kunnen praten slaap lekker
@boney hihihi ja sex en sperma mijn mannetje wil absoluut geen sex meer hij zegt stel je voor ik stoot ukkie voor z'n hoofdje