Ik moet zeggen dat ik altijd nog redelijk uit kan slapen. Vandaag dan toevallig niet omdat mannetje aant solliciteren is. Maar normaal toch wel tot minimaal 10 uur.
Haha leuk is dat he! Die van mij is net weer rustig. Die word altijd heel druk als papa druk door het huis aan het rennen is haha
Leuk he, die karaktertjes....nu al...geweldig! Als mijn vriend de hand op de buik legt dan gaat ze altijd spelen met de hand...volgen en schoppen, etc. Ben benieuwd hoe dat straks zal zijn.
Als me vriend heel druk doet dan doet ze ook heel druk, maar als hij dan over me buik heen gaat wrijven of dr tegen praten gaat ze heel rustig tegen z'n hand aan liggen
Waarom niet Ariel...ik zeg, laptopje aan de kant en snurken maar! Wanneer hoor je hoe de sollicitatie gegaan is? Ik ga zo even opruimen hier, is wel nodig. We zijn gister na het bezoek zo naar boven gestoven....
Dat doen wij ook wel is, alleen dan kom ik in de woonkamer en dan irriteer ik me echt aan alles! Zal wel een soort nestdrang zijn ofzo! Maar ik denk dat ik inderdaad me laptop ff aan de kant schuif en me ogen nog ff dicht doe! Tot straks!
zo ben ik weer! nou ik denk dat mijn jankdepriaanval is besproken van vrijdag dat kan niet anders! ik moet eerst nu 24 uur urine opvangen en dan kijken ze naar de 24 uurs waarde van urine en eiwit! wordt van de week getoucheerd om te kijken naar baarmoeder mond enz... en ja hij zei ze doen voor de 37 weken toch niks en daarna gaan ze kijken of ze toch nog misschien de bevalling op kunnen wekken! hij beloofd niks want de echte gyn beslist, maar ja als hij het er over hebt dan zijn ieder geval met me bezig! dus meiden duimen! en lucht al beetje op! misschien heb me ma toch gelijk en heeft ze vrijdag een mooi verjaardagskadootje!
Goedemorgen! Jeej, Bigdream : Gefeliciteerd met jullie zoontje ruben!!! geniet er maar lekker van!! Heel veel geluk samen!! @ Joma : heeeey Meissie! fijn je hier te lezen! Hoop dat die arts die je vandaag hebt een beetje met je mee voelt en denkt! @ Mystery.. ja. bij jouw zal het ook niet lang meer duren meid! Leef met je mee meid! euh.. meer mensen die nog met verrassingen komen vandaag? Nog meer aankomende bevallingen? Hier verder weer niets doen vandaag he.. pfff.... Ben ook zooooo misselijk, Hoop dat dat nog wegtrekt, maar meestal wordt dat juist erger.. bah..
goeiemorgen allemaal @joma meid ik hoop het voor je dat je je moeder vrijdag een mooi verjaardagskadootje kunt geven, wel fijn dat ze het er in ieder geval over hebben he, trouwens ook heel fijn dat je daar op internet mag dat kan hier in het ziekenhuis dus niet moet je je maar zien te vermaken bah das pas erg. wel is hier bezoekuur van 3 tot half 8 aan een stuk maar ja zoveel mensen komen ook niet ben blij dat ik er tot nu toe niet meer ingelegen heb Meid ik hoop dat je je kleine snel in je armen mag sluiten. @bd jeetje wat een mooi kereltje zeg hoop je snel hier te zien we zijn wel nieuwsgierig hoe het is gegaan.
Goed zo! hehe! Fijn gevoel dat ze er in ieder geval mee bezig zijn zeg! Het mag ook wel een keer toch?
ow joma dat is fijn om te horen , tis natuurlijk nog geen zekerheid , maar het word in ieder geval besproken , echt fijn voor je meis ...
Heej meiden.. Bij de vk was alles weer goed... Bloeddruk was weer netjes na vorige week te hoog te zijn..gelukkig.. Ik ben echt verschrikkelijk aan de dunne...bah..
ja toch fijn idee dat ze me niet toch 40 weken laten lopen! dat kan haast niet anders. maar ga nu ff liggen! ben er straks weer!