tot strakies joma @missn fijn dat alles weer goed was meid ik ben straks weer aan de beurt. Misschien zijn je darmen zich al klaar aan het maken voor het grote werk dat hoor je wel eens he dat die zich leegmaken voor de bevalling wie weet meis ben jij de volgende
Ow...volgens mij ben ik een beetje alleen.. Dan ga ik even een lekker stokbroodje eten.. Als i het op krijg..want heb sinds gister echt bijna geen zin in eten.. Moet me er zelf wel toe dwingen..!
nee nog geen kikkert was ik me ook al aan het afvragen mmmmm ben benieuwd want die was gisteravond goed aan het rommelen Gelijk heb je missn al mag ze wel al komen he. van mij mag bryan ook deze week komen hoor ik ben der klaar voor maar heb zon vermoeden dat hij nog lekker even wil blijven zitten ik roep al vanaf het begin dat hij waarschijnlijk met de carnaval gaat komen gewoon een voorgevoel dus ben benieuwd of mijn gevoel het goed heeft. Mijn vriend zei al als hij 5 en 6 febr maar lekker blijft zitten want dan zijn zijn oma en de kleine van mijn schoonzus al jarig maar zul je zien dat hij juist dan komt net zo eigenwijs als zijn moeder ik kwam immer op de verjaardag van mijn peetoom
Goedemorgen! Tot zo ver geen bekend geen bevallingen vannacht lees ik... alleen nog geen nieuws van Kikkert... en is Dees hier vanochtend al geweest dan? Dees had zelf al zo'n sterk voorgevoel bij 21 januari Bij mij alles rustig... straks weer even control bij de vk om 14:50 uur... Ga nu maar eens stofzuigen, want erger me zoals velen hier aan elk pluisje dat op de grond ligt
goeiemorgen! Toch nog een hoop bij te lezen! Bigdream: ik had je al gefeliciteerd, maar zag net je hyves; wat een mooi manneke!
@AngelinaZ: Als ik me niet vergis heb jij vandaag de draaipoging! Heel veel succes en ik duim voor je meis!
Mogguh, hier ben ik. Pa en ma waren erg vroeg dus kwam even niet aan inloggen toe. En er was weer erg veel terug te lezen Bigdream, van harte met Ruben en wat een mooi manneke zeg! Joma, fijn dat je weer online kan komen. Ik lag maar veel tv te kijken, te lezen en te slapen toen ik erin lag. Je verveeld je enorm he. Hopen dat ze vanaf 37 weken wat gaan doen. Mystery blijft ook lekker rommelen. Nu hopen dat het eens doorzet. Ook Kikkert nog aan de rommel. Nu mag het zo ondertussen wel he? Euh.... verder ben ik het alweer vergeten, jeempie. Andere meiden, allemaal een knuffel. Hier een klote nacht met enorm het zuur. Tegen overgeven aan zelfs met het bed flink omhoog. Ik ben eruit gegaan, heb gele vla gegeten en wat melk gedronken en het is een beetje gezakt. Verder 6x moeten plassen maar daarna slaap ik dan wel weer in. Ik heb nu al 3 dagen een enorme pijn onderin mijn buik, het ergst bij lopen en staan. Echt de druk van het koppie. Ook de harde buiken trekken door naar mijn rug af en toe. Ik ben dat vage gerommel wel zat hoor, van mij mag het echte werk beginnen. Maar ja, de beebs beslissen en niet de mama. Pa en ma zijn aan de poets hier en ik moet verplicht zitten. Ergens ben ik wel blij want mijn buik doet zo zeer. Ma is ook helemaal bezorgd om me en wil me zo naar het ziekenhuis brengen . Ik denk trouwens niet dat mijn voorgevoel gaat kloppen maar het zou nog wel kunnen, de dag is nog niet om.
Heel goed dat je verplicht rust moet nemen Dees... zulke mensen moet je nu om je heen hebben... ik heb ook steeds meer het idee dat een bevalling pas inzet als de moeder voldoende rust neemt...
Erg he? Ik pak nu elke dag wel de stofzuiger... we hebben ook een poes & konijn, dus die maken de hele dag rommel door dingen uit kattenbak & konijnenhok te gooien, word gek van die beesten!