Sorry meiden dat ik heel lang niets van mij heb laten horen maar na het mailtje van MissN vond ik dat ik toch even wat van mij moest laten horen. Ik heb door mijn werk weinig tijd gehad om mee te schrijven want het ging zo snel maar na deze week heb ik verlof. (kon het gewoon niet bijhouden ) Ik ga vanaf nu mijn best doen om jullie bij te houden hihi Ik heb een zwangerschap met ups en downs gehad tot nu toe: veel last van maagzuur, misselijkheid, buikkrampen, rugpijn. Verder heb ik nog een operatie gehad om cyste's te laten verwijderen omdat deze anders in de weg zou zitten bij de bevalling. En nu zijn mijn ribben beurs en de spieren erom heen zwaar geirriteerd. Zo dat zijn alle downs Verder gaat het heel goed met mij ben nog maar 4,5 kilo aangekomen tot nu toe. Heb kunnen doorwerken tot 5 weken (deze week ). En de baby is al ingedaald. Moet zeggen dat een tweede zwangerschap zwaarder valt als een eerste maar zie erg uit naar de bevalling en ons kleintje. We hebben er voor gekozen om het geslacht niet te weten dus dat is nog een verrassing straks. Nou ga ik even een klein stukje teruglezen zodat ik een beetje op de hoogte ben van jullie en vanaf nu zal ik weer proberen gezellig mee te schrijven.
Hey Taatje! Leuk om wat te horen van je! Kan me voorstellen dat het niet bij te houden is hier zo! Vervelend zeg, van die operatie! Is idd niet de makkelijkste zwangerschap dan! Wel fijn dat alles goed met jullie!
Zo even terug gelezen en even de lijst bekeken ik zie dat er al twee mama's zijn Bigdream gefeliciteerd met Ruben Jolie gefeliciteerd met Kyanna Moriana Dank je wel dwazie en Debora Het klinkt heel negatief als het zo allemaal achter elkaar staat maar het valt reuze mee hoor Ik zal waarschijnlijk idd binnen een week volop meekletsen hihi De meeste van jullie zijn al een paar weken verder zijn er al dames waarbij het rommelt? Zijn alle baby's al ingedaald? Ik mag trouwens volgende week dinsdag weer naar de VK!
@ taatje leuk meid om te horen hoe het met je gaat. vervelend z'n operatie en al die klachtjes erbij. wat het bijhouden betreft...ik kom iedere dag wel ff kijken enz... maar ik hou het zelfs vaak nog niet eens bij (WIJ KLETSTANTES? :-k )
@ TAATJE ja hier rommelt het al enkele dagen (best veel) maar ukkie heeft gewoon zin om mama en papa nog ff te laten wachten. het rommelt trouwens nog bij een paar meiden.
dames tot zo ben echt ff de hond uitlaten ze staat steeds in de deur opening te grommen en te blaffen (doet ze uit irritatie) als ze geen aandacht krijgt word ze gestresst hahahahaha
O spannend weer hoor om die laatste periode mee te maken! Al verwacht ik dat ik weer 2 weken over tijd zal zijn (kan het alleen maar meevallen) dus waarschijnlijk ben ik een maartmama. Ik heb trouwens een buikfoto van 34 weken in mijn album gezet (bescheiden buikje hoor). en 2 fotootjes van mijn grote trots mijn zoontje Gijs.
Ja je kunt maar beter er van uit gaan dat het langer duurt! Mooi bescheiden buikje! En een ontzettend leuk kereltje!
Hoi febr. mama's, Hier ook iemand die zich verschrikkelijk schaamt... Ik kon jullie niet meer bijbenen, maar lees af en toe nog stiekem even mee... Alles gaat goed hier! Ben aan het genieten van mijn welverdiende zwangerschapsverlof. Moet jullie eerlijk zeggen dat ik me soms geen raad weet met al die vrije tijd... Alles staat klaar voor de kleine, dus als het aan mij ligt mag ze komen! Succes allemaal en nu nog even volop genieten van het luieren en uitslapen, kunnen we straks voorlopig vergeten ! Groetjes Krista
hey krista! fijn dat het allemaal goed gaat. Geniet idd nog maar van de rust! voor je het weet is het voorbij!
Hallo dames! Eerst effe ego, ik ben terug van de echo! Ooh wat was het weer leuk om mijn meisje te zien,en wat is ze mooi! Ze lag heerlijk te drinken! Alles lag mooi op schema! Geschatte gewicht nu : 2610 gram Dus hier word het waarschijnlijk geen 9 ponder! Mijn uitgerekende datum volgens de echo is 26 februari. Tot zo
Goedemorgen allemaal, Ook ik schaammij diep, postte a en toe wel een berichtje, maar ging over het algemeen erg snel en veel bijleeswerk. Heb vanaf deze week verlof, dus hoop iets actiever mee te kunnen forummen. Heb echt een rotnacht achter de rug, hele tijd goed kunnen slapen, en nu mijn verlof is ingegaan heb ik de hele nacht klopen spoken. M.N. last van wiebelbenen en beetje maagzuur. Nog geen gerommel of krampen maar heb wel het gevoel dat onze kleine schat is ingedaald. Leuk om te lezen dat enkelen van ons al moeder zijn geworden, heel erg gefeliciteerd en lekker genieten van jullie wondertjes. Hoop dat ik niet nog 5 weken hoef te wachten, maar als dat is wat onze kleine wil, dan is dat maar zo. @Joma: meid wat rot voor je, hoop dat ze je vrijdag letterlijk en figuurlijk gaan verlossen @de rommelende meiden, ze zeggen waar rook isis vuur, dus en bevalling zal vast geen weken meer op zich laten wachten. Ga zo mijn nesteldrang maar eens de vrije hand geven, keuken soppen, laatste babykleertjes strijken, katten borstelen, etc. etc. Het hele huis heb ik van het weekend al gedaan, dus de laatste restjes. En natuurlijk niet vergeten ook een beetje te rusten vandaag. Meiden, succes allemaal, tot snel
@krista fijn dat alles zo goed gaat, geniet maar lekker van je verlof @supermummy leuk om jullie meisje weer te kunnen zien en fijn dat alles goed was. net terug van de hond uitlaten, dit ging niet echt goed ik kreeg ff flinke steken in de (onder) buik dus ik was ook weer vrij snel terug --->>> arm hondje maar ja kan er niks aan doen.
@ Angelinaz ow ja heel veel suc6 bij de draaipoging, hopelijk valt het een beetje mee en lukt het draaien.