Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ amsy leuk dat je ook weer komt mee lezen en typen. voor jou is het ook nog maar een paar daagjes en dan ben je 37weken dus dan kan jullie ukkie gewoon komen ;)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb m'n mannetje opdracht gegeven broodjes te halen...of ja een stille hint ben benieuwd of hij broodjes mee neemt.

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    haha geweldig vandaag komt iedereen weer posten

@supermummy super dat de echo weer goed was en dat het geen 9 ponder wordt hihi
    @deborah kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een keizersnee.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja idd komt iedereen ineens weer posten! Leuk!

@taatje: nee niet echt, maar heb me er bij neergelegd...

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Vind het erg leuk dat ons pb'tje toch wat goeds heeft gedaan..
    Ik vind het erg leuk om de niet/minder actieve dames weer terug te lezen..!
    En volgens mij gaat het met allemaal redelijk goed op een paar dingetjes na..!

Ik heb de lijst ook even aangepast dus..
    Taatje heb jullie verrassingspakketje erbij gezet...en dat je volgende week dinsdag weer naar de vk moet ook..!

KristaB..uit je berichtje lees ik dat je een dochter krijgt..heb dit ook achter je naam gezet op de lijst..mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag...!

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    AngelinaZ...succes vandaag..!

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Jeetje deborah, had nog helemaal niet gezien dat je en keizersnede gaat krijgen. Kan me voorstellen dat dat een raar idee is. Mijn beste vriendin iseen paar maanden geleden ook per keizersnede bevallen en het heeft ook zijn voordelen. Zij is achteraf blij dat het zo is gelopen en ze heeft nu een super mooi mannetje. Haar herstel ging echt snel, na drie dagen was ze alweer thuis en deed ze alweer van alles zelf. Voordeel is dat je nu weet wanneer je je schat kunt verwachten en in je armen kunt sluiten. Zal voor je duimen de 31ste.
    Grappig idd, dat veel meiden nu ze verlof hebben weer mee forummen...leuk.
    MissN, meid, jij bent ook lekker bezig en aan de rommel, gelukkig dat alles goed was bij de VK vandaag. Ik mag woensdag weer verschijnen, ben benieuwd....
    Kikkert, ach de hond moet het maar begrijpen, vind het nog heel wat dat je dat uitlaten nog volhoudt, ik bedoel, jij loop ook enorm te rommelen al...
    Angelina, succes met de draaipoging, hoop dat het lukt.
    En supermummy, heerlijk dat de echo goed ging en je je kleine wondertje weer hebt kunnen aanschouwen.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, ik heb even de keuken opgeruimd en wilde even bijlezen. Ik zie dat er enkele dames een update gegeven hebben. Hartstikke leuk en klets maar lekker weer mee.

Supermummy, fijn dat alles goed is!

AngelinaZ, succes met de draaipoging. Ik duim voor jullie!

Ichtus, doe je het een beetje rustig aan?

Kikkert, zit je al aan de broodjes? Mjammie, krijg er honger van. Ik ga zo ook eens even de keukenkastjes doorsnuffelen....

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Is Dees al weer hier geweest? Heb ik dat toevallig gemist?

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hai meiden,

Ik ben er vandaag niet zoveel want pa en ma hobbelen hier nog rond.

Ma en ik hebben net zitten praten over foto's maken enzo na de bevalling. Ik wil inderdaad ook foto's van beide kindjes, ook samen maar we weten helemaal niet of het al die tijd bij mij zal liggen of niet. Het is ook niet te voorspellen hoe het zal lopen allemaal. Ik kreeg wel weer een huilbui :cry: . Het is allemaal zo dichtbij nu. Hoe graag ik ook zal willen bevallen, ik wou dat ik Ukkie bij me kon houden :cry:

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hmm Dees..de tranen stromen over me wangen...
    Ineens drong het weer tot me door over jou ukkie en luukje...
    Het lijkt me zo moeilijk..!
    Je wilt zo graag bevallen..maar het geluk en verdriet staan dan zo dciht bij elkaar...:(

Hele dikke knuff..!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suuszwanger hij was idd zo lief geweest om broodjes mee tenemen mmm ze waren erg lekker.

we gaan ff naar de winkel tot straks.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha Dees, verschrikkelijk dat je dat soort dingen nu al moet bespreken. Maar het kan idd elk moment zo zijn. Moeilijk hoor. Een huilbui is logisch en kan ook enigzins opluchten.
    Dikke knuffel.

Joma, fijn dat de arts begrip toont en fijn dat je weer wat positiever bent. Ik denk dat je niet meer lang hoeft te wachten.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ dees ik moets ff slikken bij jou berichtje, het lijkt me zo moeilijk, zoals missn al zegt geluk en verdiet staan zo dicht bij elkaar. hele dikke knuffel voor jou

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @amsy; ja het heeft ook zeker z'n voordelen! Hier in het zh houden z je standaard 4 dagen, maar dan ga je wel zo naar huis dat je idd al heel veel weer zelf kunt! Het enige dat ik jammer vind is dat je je kleine niet meteen kunt vasthouden en bij je kunt houden. Maar hij gaat met z'n papa mee, dus das ook goed, he!

@dees: Meid, daar moest ik gister nog aan denken; hoe dubbel het voor jou moet zijn. Zo graag willen bevallen, maar toch eigelijk liever niet...

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik wil iets bakken.... muffins of zo.... Maar wij hebben zo'n magnetronoven en die doet het niet goed.... straks anders maar naar m'n schoonzusje!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ben d'r vandoor! naar de supermarkt! ingredienten voor m'n muffins halen! doeg!

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Dag kletstantes! ben gewoon anderhalf uur bezig geweest met de boel terug te lezen! en nu is het alweer zo laat dat ik nodig wat aan het huishouden moet gaan doen :D
    Ik lees dat het bij iedereen nog z'n gangetje gaat en dat het bij sommige lekker aan het rommelen is! spannend hoor!
    En bigdream is bevallen! GEFELICITEERD!
    Hier is alles nog steeds saai, behalve dan dat ik enorme kramp heb... helaas niet in mijn buik maar in mijn voet... ben zaterdag behoorlijk door mijn enkel gegaan... grrr... auwwww!

@dees: Heel veel sterkte meid en zo nu en dan er vreselijk om huilen kan helemaal geen kwaad! Dikke knuffel...

19. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Inderdad Dees, kan me niet indenken hoe moeilijk deze situatie voor jou is, de ironie dat leven en dood dan zo dicht bij elkaar staan. ik weet niet in hoeverre jij in het paranormale gelooft, maar daar kan je soms heel veel hoop en sterkte uit putten. ik heb enkele maanden geleden een sessie gedaan bij een medium, daar waren we met 8 mensen en iedereen kreeg en reading. Een van de meiden die daar ook bij was had een kindje gekregen dat vlak na de geboorte op onverklaarbare wijze was overleden en zij wou daar antwoorden op hebben. Dat medium kon vertellen dat de ziel van het betreffende kindje het erg goed maakte, dat de geboorte had gediend als een laatste leerproces in de ontwikkeling van het zieltje en dat de ziel van dat kindje altijd bij haar was, was zo mooi om te horen, echt kippenvel. Hoe moeilijk ook, ik geloof erin dat dingen soms een hoger doel kunnen dienen, en misschien is dat ook zo bij jouw ukkie. HIj/zij zal nooit van jouw zijde wijken en je dankbaar zijn voor de tijd in jouw buik en de band en ervaring die dat met zich mee heeft gebracht.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met de periode die je tegemoet gaat.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's niet zo fijn Thirza. Doe maar rustig aan.

Lekker Debora, stuur je wat op als ze klaar zijn?

Deel Deze Pagina