Thanx Debora. Dus het is gelukt? En nu weer uitrusten Thirza! Ik ga even het eten voorbereiden. Tot later dames.
hey meiden zo ik ben bij de k geweest en de kleine ligt weer lekker vast in de bekken. dus dat was echt super nieuws! maandag mogen we weer terug komen. ook hier rommeld het maar verder dan dat doet het niet helaas. we wachten af ga ervan uit dat ik binnen 3 wkn wel een kline in de armen heb.
hmmm lekker debora heb net baby te huur even gekeken... wat een dom programma! ik ga echt mijn baby niet "uitlenen" aan zo'n stel dat denkt het wel even aan te kunnen! zielig voor mijn baby, zo maar even bij wilt vreemde "ouders" wonen! heb echt medelijden met hun!
ja het is gelukt! Maar je wilt niet weten hoe! De magnetron begon de meest vreemde geluiden te maken! Alsof ie ging ontploffen...
ja het is zeker spannend allemaal vooral omdat mijn jongste 3 wkn te vroeg was. oudste precies op de uitgerekende dag dus ben benieuwd. wij zijn even ver zie ik nu thirza leuk en ook een knul?
ja! een jongetje voor mij inderdaad! Alles gaat hier nog steeds lekker rustig.. geen gerommel, zelfs weinig harde buiken... en nooit pijnlijke harde buiken... vorige week was de kleine nog niet eens ingedaald, maar het wordt wel een groot kindje. de vk schatte onze knul vorige week woensdag al op 3,5 kilo!
wouw wat een vetpot zeg. ik heb sinds een weekje pas echt harde buiken en verder nog nooit gehad ook niet bij mijn andere 3 kids. ook ik krijg weer een knulletje. begin nu wel met de dag nieuwsgieriger te worden hoor echt waar. maar we wachten het af vroeg of laat moet ie er toch een keer uit
hebben jullie dat nu niet dat de muren soms op je af komen nu je thuis zit word de laatste week hartstikke gek hier in huis maar iedereen is werken dus weinig om naar toe te gaan he.
nou vivian ik heb er ook wel last van hoor. en vooral als ik niets meer te doen heb. ben zo erg nu dat ik elke dag wel hetelfde poets. en nee dat is geen nesteldrang maar gewoon omdat ik me verveel. ondanks dat ik 2 kids heb hier en 3 dgn per week niet alleen ben.
misscien is het ook wel beetje de ongeduldigheid ik wil ons kereltje nu eigenlijk wel in mijn armen kunnen sluiten, iedereen zegt dat 9 maanden snel gaan maar ik vind het eerlijk gezegd langzaam gaan begrijp me niet verkeerd hoor heb het er allemaal voor over
@vivian! ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik kan zelf nergens meer komen, kan niet autorijden... fietsen wil ook niet meer en lopen kom ik niet verder dan het eind van de straat! Dus ben ook enorm aan huis gekluisterd! zoooo saai... en vrienden hebben natuurlijk overdag wel gewoon hun werk te doen enzo...
ja dat heb ik nu ook lianda bij ook niet echt nesteldrang maar meer verveling enje wilt toch wat te doen hebben he
Hoi, Ik heb ff lekker gelegen en filmpje gekeken. Ik voel me alweer een beetje beter. Ga nu ff koken.
het lijkt ook heel snel maar het is langzaam hoor 9 maanden is wel een lange tijd. ik heb er al 2 hier en ook ik heb nu wel zoiets van kom er maar eens uit ben het beu nou. maar ja helaas we moeten het allemaal afwachten
Heej dames. Ik zag dat er weer 2 "februari" babytjes geboren zijn. Proficiat Bigdream en Jollie met jullie beebjes! Verder even een "ego" berichtje van mijn kant uit. Vandaag de draaipoging gehad en die is helaas mislukt Morgen weer terug voor een extra CTG en dan vrijdag weer terug naar de Gyn om te bekijken hoe nu verder. Liefs Angel