@zico meid ik weet niet wat ik lees god wat erg voor jullie het doet mezelf ook pijn om zoiets te lezen dus kan ik me al helemaal voorstellen wat jij nu moet voelen meid heel veel sterkte in deze rottijd! neem lekker de tijd met je mannetje om erover heen te komen meid. @baby4me meid als die rugpijn toch zo erg is zou ik toch even de ha bellen hoor mijn vriendin had dit ook vrij vroeg en die kreeg er therapie voor anders maak je het misschien alleen maar erger door verkeerde houding ofzo meid zo ik echt even doen @meiden die vandaag een echo hebben of naar de vk moeten heel veel succes geniet er lekker van
@joma jeetje meid we zitten morgen alweer op de 13 weken wat vliegt de tijd toch he en mijn buikje begint nu langzaam ook te groeien werd tijd hoor ik wil het aan iedereen kunnen showen ben er nu al supertrots op
ja is dat wat morgen de echte 3 maanden he!!leuk dat je buikie al groeit showen met die buik hihihi en ja hier was die buik al snel aanwezig en groeit gewoon door hihihi wordt veel verder geschat!
@ Baby4me Blijkbaar is dit de gewoonte. Of het nu enkel bij mijn gynaecoloog is, of in het algemeen dat weet ik niet. Maar het is natuurlijk wel fijn om een maandelijkse update te hebben van ons kleintje. Groetjes, Lis
@ Zico, jeetje meid wat erg! sterkte! @Miran, dat is ook spannend, over het loon uitbetaald krijgen, ik kreeg bij 3 dagen ziekte ivm zwangerschap al een brief van UWV, dat zij het loon naar werkgever overmaken en die me gewoon uitbetalen zal,heb je niet zo'n brief gekregen? (kreeg de brief wel een week of 3 a4 later hoor) Wat lekker dat er weer mooie echo's geweest zijn, bijzonder toch he om je kindje te zien! Verder aan de dames die vandaag afspraken hebben, succes! Ik ben gisterenavond tijdens mijn late dienst geconfronteerd met hoe heftig moedergevoel is... Ik werk in de jeugdpsychiatrie en een ouder van een kind heeft mij en mijn zwangerschap heel direct bedreigd. Ik heb hiervoor wat jaren met veel heftigere klanten gewerkt, werd wel eens persoonlijk bedreigd en aangevlogen... maar dit! Ik was woest! Heb heel netjes en professioneel gehandeld maar net erna toen de ouder weg was ben ik gaan janken, vloeken en schelden etc... Niet te geloven, ik doe dat nooit, ben rustg etc. maar dit was zo'n asociale &*%@# Oooo als ik erweer aan denk ben ik weer furieus! Kom niet aan mijn babytje! &*#%@%*
hey bah wat vervelend zo'n situatie..wat had die vrouw dan gedaan? heb je er wel melding van gemaakt op je werk? zou ik zeker doen.
je woont in belgie toch....daar is t dan blijkbaar helemaal anders... zeker fijn zo'n maandelijkse echo. wil iedereen wel he.
@sjaantje nee zon brief heb ik niet gehad maar ga er vanuit dat het wel goed komt zo. jeetje wat erg lijkt me verschrikkelijk als ze mijn baby zouden bedreigen niet te geloven hoe mensen kunnen zijn he, vind ook heel zeker dat je er een melding van moet maken op je werk dit moet echt niet kunnen hoor.
Ik woon inderdaad in belgië, ik had ook al gemerkt dat er een groot verschil is tussen beide landen. Zo gaan wij altijd naar een gyn, een vk komt er hier nauwelijks aan te pas. Ook bevallen we hier bijna altijd in het ziekenhuis. Thuisbevallingen zie je hier niet zoveel. Ook heb ik de indruk dat het bij jullie duurder is. Ik heb hier al prijzen gelezen voor een nekploometing van over de 100 euro. Ik heb gisteren 60 euro betaald, en daar krijg ik dan nog een groot deel van terug van de mutualiteit. Dus je ziet maar, hoewel onze landjes naast elkaar liggen is er toch een heel groot verschil in de gewoonten. Groetjes
Ja ik heb het gemeld hoor, mijn baas belde me net al op om te vragen hoe het ging. En die wil dat ik aangifte bij de politie doe, dat doe ik eigenlijk liever niet. Dan is mijn persoonlijke informatie ook bekend en dat wil ik liever niet. Het meisje wordt ook mogelijk met ontslag gestuurd omdat we op deze manier niet kunnen behandelen en samenwerken... maar ja dat is nog even afwachten. Het arme kind heeft ook wel bahandeling nodig dus ja...Ach t is ingewikkeld maar ik zie wel wat ermee gebeurd is als ik straks op het werk kom. Mijn baas was net zo woedend als ik, maar ja... Verder was het nog niet fysiek hoor, maar wel pittig! En het doet me toch meer dan gewone bedreigingen
Goedemorgen meiden! Ik kom net terug va de vk. Alles was prima. We hebben zelfs het hartje gehoord! Nog even voor de lijst: 3e keer VK op 10 september om 10.20 uur @Zico, wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte voor jou en je man. @Miran, dat is geen fijne uitslag van de nekplooimeting. Maar het is en blijft een kansberekening natuurlijk. De kans dat het gewoon goed is is nog vele malen groter dan dat het fout is. Zie je op tegen de vruchtwaterpunctie? @baby4me, wat naar zeg van je rug. Helaas geen tips voor je. Het enige wat ik kan bedenken is om er zo'n warme kersenpitzak tegen te houden. @Sjaantje, wat een nare situatie zeg. Ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag was na de tijd. Hoe durft iemand, in welke situatie dan ook, iemand met haar zwangerschap te bedreigen. Dat is toch te gek! Ik moet nu nog even aan 't werk. Maar ik heb er echt even geen zin in! Ach ja, vanmiddag vrij en vanavond heerlijk alleen thuis. Dat is ook wel eens lekker.
Nou ben bij de VK geweest.. en ze hadden me beloofd dat ik een echo zou krijgen.. Nou dus niet.. Ze heeft wel geprobeerd naar het hartje te luisteren en ze d8 dat ze hem had, maar kon 'm daarna niet vinden.. Dus ik ga er vanuit dat ik nog niet zo ver ben.. Dus waarschijnlijk straks naar maart ga verhuizen, maar eerst afwachten op de echo.. Maar kan gelukkig morgen terecht met veel moeite.. ivm de combinatie test die ik miss wil laten doen en het niet weten van hoever ik ben.. Bandenpijn is erg vervelend.. in je onderbuik en het trekt een beetje.. Kan erg pijnlijk zijn.. maar hoort er blijkbaar bij..
@dotje1986 meis maak je maar niet al te druk over dat ze het hartje niet vonden want bij mij kon de vk hem pas vinden met 13 weken dit kwam omdat de placenta aan de voorkant lag (maar die is nu gedraait) liefs kikkert
hoe kan t dat placenta gedraaid is? Bij mij ligt ie ook aan de voorkant. ik lees echter overal dat dat dan ook zo blijft gedurende je hele zwangerschap. en ondanks dat ie aan voorkant ligt konden wij hartje al met 10 weken horen. zou je trouwens nog voor me willen pendelen ivm bevallingsdatum? Ben erg benieuwd! Bedankt alvast!
Balen dat je geen echo hebt gehad. Hoezo hebben ze geen echo gemaakt? Jammer dat ze t hartje niet kon vinden.. wel fijn dat je morgen terug kan komen.
Mamanorah, fijn dat alles goed was bij de vk! Bedankt voor de tip van kersenpit kussen....ga ik straks thuis eens proberen. ga ook meteen lekker in bad vanavond denk ik. dat zal vast ook wel helpen. ik heb ook helemaal geen zin om te werken maar ja...