Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Maar hij ligt al een tijdje helemaal vast. De gyn kon donderdag met toucheren ook zijn koppie voelen.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    we hebben vandaag 2 spellen gekocht we hadden er geen 1 in huis :oops: dus we hebben de hele middag monopoly gespeelt, de tijd ging wel goed om. en idd het huilen staat mij nader dan het lachen ik flip echt om kleine dingen uit.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow kunnen het dan echt geen weeen zijn?

4. 40plusmama

Nou ik denk het niet want het zijn geen echte krampen. Ja af en toe heb ik wel krampen en pijnlijke harde buiken maar absoluut niet met regelmaat. Mijn ma begon zo wel met bevallen, wat krampjes enzo, geen echte weeën. Ik heb gewoon een voorgevoel dat het bij mij een langdurige geschiedenis gaat worden :(

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat is het rustig hier

6. 40plusmama

Ja Joma heeft bezoekuur :) :p ;) :)

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    :) :) ja iedereen is daar

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou ik ben der vantussen ff met mijn mannetje naar de gamma tot later allemaal

9. 40plusmama

Tot later misschien en anders een fijne avond.

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heej dames,

@Dees, ik weet het nog niet wat ik zou "willen". Een stuit of keizersnee. Ik laat me denk ik eerst maar eens goed voorlichten over het hoe en wat door de Gyn vrijdag.

Verder vroeg er iemand of ik nog een poging zou gaan doen.

De kans werd me niet geboden, dus dan ga ik er van uit dat de Gyn er dan ook geen heil in ziet zeg maar.
    Had ze dat wel gedaan dan had ik het denk ik niet weer gedaan, aangezien het erg pijnlijk was.

Heb nu ook erg pijn aan me buik, dus ik ga lekker vroeg me bedje opzoeken.

Sterkte en knuffels voor wie het nodig heeft en thnxxxx voor jullie medeleven meiden!

Liefs Angel

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Angelina, wat balen zeg dat de draaipoging mislukt is. Hopelijk kun je na het gesprek een weloverwogen beslissing nemen. En hopelijk gaat de pijn van de poging snel weer over.

@Dees, ik zou gewoon morgen weer bellen. Het is toch vreselijk dat je zo moe aan je bevalling moet beginnen, terwijl je nog door zo'n achtbaan van emoties zult gaan na je bevalling. Je kunt al je energie wel gebruiken! Als je niet belt dan gebeurd er zeker niets, als je wel belt is er weer een kans dat ze iets voor je kunnen doen.

@De dames van we de laatste tijd niet zoveel gehoord hebben: wat fijn om weer van jullie te lezen!

@Joma, das balen dat de jeuk nu weer terug is. Hopelijk is die snel weer onder controle. Was het bezoek leuk?

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedenavond...

eerst even paar reacties:

:idea: wat leuk dat er weer wat 'minder actieve' feb mama's komen kletsen nav het pb-tje!

:idea: Angel, vervelend dat de draaipoging niet gelukt is meid... het was het proberen waard

:idea: kikkert, had toch zo gehoopt dat je vannacht zou bevallen! ;)

:idea: Joma, de jeuk weer terug... gatver wat balen!

:idea: MissN, zou je mijn afspraak van 31 januari om 12:00 uur in de lijst willen zetten? (gewoon controle vk)

Verder ben ik vandaag voor controle geweest en de kleine is ingedaald & ligt vast in bekken! ! ! Ik ben zo blij... :D :D
    Ook kreeg ik nog compliment... ze zagen niet vaak een zwangere van bijna 37 wk die nog zo fit was... vond ik wel erg leuk om te horen natuurlijk ;)

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hier was het een zware dag. Zo moe, en veels te veel gedaan. Gelukkig heb ik nog wel een uurtje kunnen slapen vanmiddag, maar mijn lichaam is wel aan wat rust toe nu. En m'n broek zit niet lekker.Ik heb nog 2 positiebroeken die lekker zitten en die heb ik allebei gewassen vandaag. Dus ik ga zometeen maar eens m'n pyjama aan doen denk ik. :D

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh dan mag mijn afspraak ook meteen op de lijst: 31 jan 10.10 uur controle vk! Ik vergeet elke keer te pb'en. :oops:

Wen, leuk zo'n compliment en wat fijn dat de kleine nu goed ingedaald is!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Doei!
    Ik ben weg.
    Tot vanavond. (voor de laters...)

16. 40plusmama

Ik twijfel of ik misschien nu moet bellen. Ik ben enorm aan de dunne en heb daardoor de hele avond al krampen. Logisch, mijn darmen doen moeilijk. Maar als ik zit blijf ik zo'n drang om te persen houden. En als ik dan ga staan is het net of ik het koppie voel. Ik weet wel dat dat niet zo is maar het drukt dan extra van onder.

Aan de ene kant denk ik afwachten en aan de andere kant die twijfel weer. Wanneer ik bel moet ik meteen komen, maken ze een ctg (terwijl ik Luuk goed voel), doen ze heel misschien een inwendig onderzoek en dan mag ik weer weg, zo gaat het steeds.

*Zucht*

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oei Dees... ik zou denk ik toch maar even bellen hoor... die persdrang en hoofdje voelen vind ik voldoende reden om te bellen...

Wanneer heb je voor het laatste inwendig onderzoek gehad?

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Inderdaad lekker die pyama aan doen mamaNorah!... ik heb ook nog maar 3 broeken die passen waar ik de deur mee uit kan... de rest is joggingbroek voor op de bank :)

19. 40plusmama

Afgelopen donderdag en toen volledig verweekte baarmoedermond zonder ontsluiting. Persdrang kan ook komen doordat mijn darmen zich leeg willen maken. We hebben gisteren vrij gekruid gegeten en daar kan ik niet zo goed tegen momenteel.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja fijn he van het indalen... iedereen zegt nu ook dat mijn buik echt lager hangt dan vorige week... dan was die avond krampen van de week toch het indalen, ik dacht dat ik misschien alleen maar hoopte dat het indalen zou zijn.. :D

Ik heb nu nog verjaardag... dus tot straks misschien en anders alvast een fijne nachtrust allemaal!

Deel Deze Pagina