Ben er ook heel eventjes.. Wen26, ik ben jaloers op jou dat je nog zo fit bent! Ik zit al sinds week 20 thuis! En wat fijn dat je kleintje is ingedaalt! Dees, het kan toch best zijn dat je het hoofdje voelt dacht ik? En ik zou inderdaad ook gewoon even bellen voor de zekerheid, kan nooit kwaad toch? Angelina echt balen dat de poging om te draaien mislukt is! En hopelijk gaat de pijn snel weg. En nu moet ik weer even verder terug lezen want ik weet het niet meer... Haha
Ik heb om eerlijk te zijn nooit persdrang als ik diaree heb... voel dan inderdaad wel wat krampen, maar heb nooit gevoel dat ik moet drukken... Ja, kan je geen advies geven natuurlijk, ik heb ook geen idee... maar misschien moet je zekere voor onzekere nemen? of anders kijk je nog uurtje aan?
Ik besef me ook steeds meer hoeveel geluk ik heb dat alles zo goed gaat... de vk zei ook dat ik vanaf overmorgen in de 'beval-map' ging & ik kreeg alle laatste formulieren en boekje over hielprik mee... ze sloot af met: misschien tot volgende week, en anders zie ik je eerder... Ik zei tegen m'n vriend toen we weer buiten liepen: "ze doen net of ik al bijna ga bevallen"... hij moest wel even lachen ... "dat is toch ook zo" zei ie!... maar ik denk echt dat het nog wel een maand duurt...
Ik ben eigenwijs vandaag Het is ook lastig om nu te gaan. Olaf heeft geen rijbewijs en na 9 uur rijden er geen bussen meer. Mocht ik worden opgenomen kan hij niet meer weg. Daarbij is het een ctg, onderzoek en naar huis, zo gaat het steeds.
Zo gaat het steeds... tot je gaat bevallen, en misschien is dat wel sneller dan jij denkt Jij kan het 't beste inschatten Dees... zolang je nog niet het gevoel hebt ik moet NU bellen kun je misschien nog best even wachten...
ja, das gewoon echt klote... kan er niets anders van zeggen... ik ga nu echt naar die verjaardag... enne als je twijfelt gewoon bellen hoor, Olaf komt ook wel weer thuis, daar moet je het niet vanaf laten hangen... knuff!
Ik probeer terug te lezen maar het dringt allemaal niet tot me door! Ik denk dat het tijd is om op de bank te gaan hangen, dus de rest lees ik later wel.. hihi! Dat was een kort forum bezoekje! Fijne avond nog iedereen..
hoi! Hier ook weer eens berichtje van mij! Lees wel iedere keer mee maar weinig puf gehad om nog te schrijven..verder gaat het vrij goed,bloeddruk goed ..ze is ingedaald! Alleen zo kortademig en moe..herkenbaar? Als ik eten heb gemaakt ben ik kapot..gyn heeft me vandaag weer laten prikken op bloedarmoede enz..heb wel al ijzertabletjes maar mocht het wat afbouwen(ging beter)...we shall see.. Alles is me teveel..voel net een soort verzuring in mijn lijf..bleh.. Morgen bellen uitslag bloed.. Liefs allemaal esmay (ps sta ook bij buik van de maand)
@Dees.. idd eigenwijs..s wie zei ook alweer dat je bij twijfel gewoon moest bellen? Olaf komt echt wel weer thuis hoor.. lang leve taxi!(geen connexxion nemen) en euh... by de weg was al weken je gevoel om 21/1 te bevallen. je moeder begon ook zo rommelig zeg maar zonder echte weeen en je loopt al dagen met harde buiken en krampen terwijl je bmm al volledig verweekt was en de gyn ook al het koppie kon voelen tijdens inwendig onderzoek.. nu heb je persdrang GENOEG REDEN OM TE BELLEN DACHT IK ZO! Je kunt natuurlijk ook Luuk als eerste kennis laten maken met je ongetwijfeld prachtige toiletpot, maar ik denk dat hij het gezicht van olaf (desnoods die van je gyn) toch echt meer zal waarderen hoor! maar zoals wen al zei.. je kunt het zelf het beste inschatten hoe je je voelt.., maar ik meen wel wat ik zeg.. Als je ook maar een beetje twijfelt.. wel echt bellen he... Dikke knuff en alvast succes mocht het nodig zijn....
Haha Ichtus, je zegt het zo charmant Ik denk zelf wel dat het meevalt en bij echte twijfel zal ik bellen. Mijn gevoel zegt nu dat dit niet bevallen is
Dees, ik zou ook gewoon vanavond bellen. Anders ben je ook weer de hele nacht onzeker en blijf je je afvragen of je had moeten bellen. Natuurlijk is het een gedoe, maar als er echt wat zou zijn dan ben je beter af in het ziekenhuis. En als Olaf niet meer weg kan en je zou moeten blijven dan moeten ze er maar een bed bijzetten.
De rest dikke knuffff.. ik ben erg moe en ga zo lekker met mannetje op de bankhangen of zelfs lekker in bed tv kijken..heerlijk... Dus dames...tot morgen en sorry dat ik vandaag een beetje afwezig ben hoor.. morgen ga ik het weer goed maken.. dan mag ik smiddags ook weer naar de vk.. dus daarna sowiezo een verslagje.. Mystery weet niet waarom maar hou je mob maar bij de hand.. vaag onrustig gevoel hier, maar dat is nergens op gebaseerd.. Misschien wel omdat ik morgen echt 37 wk ben dus al zou het nu beginnen dan mag het dus ook.. is ook wel een rustgevend gevoel, m,aar doet me nu toch wel beseffen dat het allemaal wel erg dichtbij komt nu. heb eigenlijk nog helemaal niet echt bij de bevalling stilgestaan en dat besef kwam dus vandaag wel..vandaar wellicht het onrustige gevoel.. maar goed we never know....... lady's welterusten en tot morgen .../ Knuff
Fijn dat ze ingedaald is! Hier ook moe en kortademig. Volgens mij hoort het er bij. Hopelijk is je bloed goed en kun je verder met afbouwen van de ijzertabletjes!
Ik ben ook erg charmant ... (en bescheiden...hahaha ) Oke als jouw gevoel je dat echt zegt dan ga ik akkoord! Rustig aan doen he.. (is ook voor olaf bedoeld.. die zal zo nu en dan ook wel op hete kolen lopen....) nu ga ik echt weg.. tot morgen.. KNUFF