Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Jemig Mystery, da's wel even schrikken. Maar is het nu dan 100% zeker een jongetje?

MissN, weer een baggernacht....balen! Misschien straks even bijslapen...

Dees, dus toch de darmen. Wel lekker dat je weer een beetje goed geslapen hebt.

Hier gaat het goed. Ik heb lekker geslapen, maar wel een beetje hoofdpijn. Hopelijk neemt het zo af. Straks wat boodschapjes halen en daarna koffie drinken bij een vriendin.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen

Heb wel alles bijgelezen het weekend, maar heb steeds zulke pestbuien dat ik ook geen zin had iets te schrijven :oops: .
    Echt alles en iedereen irriteert me. Hoop dat het vandaag beter gaat, wordt er zelf gek van, maar goed er schijnt een waterig zonnetje.

* Mystery; dat is toch ook en beetje mijn "angst" dat er een ander geslacht uitkomt dan dat gezegt is, heb alleen de 20 weken echo waarin ze geslacht vertelde, heb wel neutrale kamer, maar wel 6 leuke pakjes :rolleyes:

* boney; heb idd ook zitten denken aan babymassage, vanaf hoeveel weken start dat? Leek me wel leuk om wat mensen te leren kennen aangezien ik de komende 8 maanden nog thuis zit. :)

* bd gefeliciteerd met jullie zoon.

Ik mag zo weer naar de vk.

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Straks even bijslapen..?
    Kon ik dat maar...
    Ik kan dus 's middags echt niet slapen..

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Debie..succes bij de vk..!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden,

@mystery das ook schrikken zeg, maar een jongen is natuurlijk ook super leuk ;)

@joma hoe is het met je meid?

@missn vervelend dat je zo slecht hebt geslapen

@de rest, ik vergeet jullie niet ;) knuffel

hier een sh*t nacht gehad, eerst ging om 23.30uur de bel :( maar wij hebben z'n draadloze bel, en die gaat ook wel eens af al b.v. bij de boven buren aangebelt word (dat was ook het geval). toch in slaap gevallen uiteindelijk, daarna weer weet ik hoevaak wakker geweest gaat rond 3uur vanacht weer de bel :confused: de hond blafte super hard en rende meteen naar de voordeur ---> maar weer niemand daar (denk ik niet echt gaan kijken) maar ik hoorde niemand. daarna heb ik vrijwel tot 8uur liggen te woelen ik had het mega heet, terwijl ik alleen maar een sprei had opliggen :( . zo weer genoeg geklaagt ;) .

mijn oma is nu ff boodschapjes doen voor me, want dat lukt me echt niet meer (alleen)

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Succes bij de vk Debie. Die irritatie hoort erbij :) lang leve de hormoontjes ;)

Suus, veel plezier vandaag.

En Boney, hoe was het bij de vk?

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het hoofdje van ons ukkie is volgens mij nog steeds niet helemaal in gedaalt (nog niet vast in het bekken) ik voel gewoon tot het nog los zit :( ik vraag me af of het allemaal wel groot genoeg is

8. 40plusmama

Lekker dan Kikkert, die bel. Je schrikt je toch lam zeg. Ik zou ook niet gaan kijken hoor. En lekker slapen kan je daarna wel vergeten na 2 keer de schrik krijgen.

Boodschapse!

9. 40plusmama

Dat indalen/vastliggen kan snel gaan hoor. De ene doet er weken over, bij de ander pas net voor de bevalling. Past vast wel ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja onze hond waak sinds ik zwanger ben echt super goed dus ik schok me kapot toen die begon te blaffen. onze slaapkamer ligt naast de gang v.d voordeur. dus mocht er iemand aan de voor deur staan dan moeten ze eerst langs ons raam v.d slaapkamer lopen ;) en dat hoor je aangezien we het raam altijd open hebben

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik hoop het wel dat het voor de 40 weken (mits ik niet eerder beval) vast zit ander moet ik naar het ziekenhuis voor allerlei controles en als die niet zo super goed uitpakken dan moet ik waarschijnlijk een keizersnede en dat hoop ik niet want ik vind de ruggenprik verschrikkelijk (afgelopen september heb ik er een gehad en die was erg pijnlijk)

12. 40plusmama

Eerst maar eens afwachten Kikkert, je nog niet bang maken ;)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen meiden!

hier een kut nacht achter de rug van 3 uur slaap :( en ja heel me benen weer onder de jeuk en plekken! nou straks komen ze mijn opgespaarde 24 uurs urine ophalen en nachecken op eiwitten,

artsen weer geweest en ja niet te geloven ze gaan kijken naar mijn baarmoedermond :confused: ;) mag eens tijd worden,
    en had weer een andere en ze zei je bent echt zat en lig hier ook al lang zat ,en er wordt morgen ochtend vergaderd over mij met mij eigen gyn ! ;) ben morgen 37 weken ,dus........ wie weet ...nemen ze nu echt aktie!

sorry ga zo terug lezen :oops:

14. 40plusmama

Flink blijven zeuren Joma dan zijn ze je straks zoooooo zat dat ze je wel snel willen helpen :) :) :p ;)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

@ joma : ik duim voor je meid! ze mogen nu ook wel eens actie ondernemen! wanneer heb je de uitslag van je 24-uurs urine?

@ Dees : haha.. irritatie.. ja. ik ken het.. kan het nog goed verborgen houden hoor, maar soms dan zit ik echt op het randje..hihi.. Manlief heeft het meestal wel door overigens... Moet dan alleen lachen. Hij vind het wel grappig! nog een paar weekjes zegt ie dan!
    ik wilde er neer zetten, fijn dat de krampen gestopt zijn, maar ja.. ik had er liever neer gezet! Yes dees, toch weeën... hmmm.... Je snapt me denk ik wel!

@ Mystery, whahahahaha.. moest wel lachen om je berichtje.. toch een jongen! Geweldig toch! kan me voorstellen dat je je toch na al die weken hebt ingesteld op een meid.. iedereen zei het.. en dan nu ineens bij 38 weken.. jongen! hihi...

@ Kikkert.. kan goed zijn dat je kleintje pas bij de bevalling indaalt.. gebeurd heel vaak bij eerste zwangerschappen! Dus maak je nog niet druk! en als je naar het ziekenhuis zou moeten voor onderzoeken is dat toch ook geen ramp? Dan weet je het in ieder geval zeker!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hier trouwens een rare nacht gehad.. veel wakker geweest.. buik doet ook pijn.. banden denk ik... super misselijk.. Dat heb ik de laatste dagen ook echt heel erg. en toch best uitgerust.. Raar hoor!
    Morgen weer naar de vk.. ben benieuwd.. Voel me echt nog niet 100%, maar volgens mij probeer ik me er gewoon overheen te zetten (wat niet helemaal lukt..haha) wil gewoon niet naar het ziekenhuis! Nou ja.. we wachten morgen af! ook weer urineonderzoek dan... Hoop deze keer geen eiwitten!

17. 40plusmama

Ik probeer het ook niet te laten merken Sizzel en soms zeg ik gewoon dat ik me aan alles erger en niet goed word van mezelf. Meestal vraagt hij dan hoe het komt :confused: . Dan maak ik maar een droge opmerking over die buik er bij hem eens aan plakken ofzo :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja tuurlijk en het zit hier op de afdeling nu helemaal vol! ;) ze hebben geen bedden meer hier! dus de gynocolgie hier ligt vol,(moet ik maar snel naar de kraamafdeling he) :) dus mensen worden nu naar ander ziekenhuis gestuurd en ja ik lig hier al vanaf vorige week maandag!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zal wel pas vanmiddag of morgen uitslag daarvan hebben!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Jij krijgt voorrang..hahahaha.. zeg maar tegen je gyn: "ik wil wel verkassen hoor... naar de kraamafdeling of zo... hihi..."

Deel Deze Pagina