Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben het ermee eens dat Joma en Dees toch echt eerst moeten.. Mystery en Kikkert en dwaas moeten daarna maar heeeel snel volgen!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahaha.. dan ben ik ff blij dat wij geen vloerverwarming hebben! :)

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Sorry Sizzel..die was ik vergeten..had hun namen wel in me hoofd..maar niet getypt..:(
    Stom he..

Ben nog steeds aan de diarree..en ben ook erg misselijk..had gister ook al vreselijk overgegeven..:(

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Maakt toch niet uit! jij mag ook heeeeel snel volgen hoor! Je hebt al zoveel tegenslagen gehad

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ben er vandoor! Ik moet nog een cadeau voor m'n oma kopen en dan ook nog wat te eten in huis halen....

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik denk dat ik zo maar eens even mijn hema-album op ga halen. (fotoboek) die zou vandaag klaar zijn.. ik ben benieuwd! haha
    Ik ben er straks wel weer!

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gelukkig kan ik al "blind typen"hihi

MissN ik hoop dat je voorgevoel gelijk heeft zou fijn zijn. Want die krampen das geen pretje.

Hier is het ook aardig onrustig maar ik denk dat het komt dat ik me te druk bezig ben/maak. laatste weekje aan het werk en wil alles netjes achterlaten waardoor ik weer te lange dagen maak en het forum ook nog probeer bij te houden :p Vandaar dat ik 's avonds geen puf meer heb

Ik lees ook veel meiden met misselijkheidsklachten heerlijk he dat al die klachten van de 1e 3 maanden nog eens langskomen :(

Moeten jullie ook zoveel plassen :oops: ik wordt gewoon gek van mezelf.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat lief ;) maar jij mag ook snel meid!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja kan ook met je maagdruk te maken hebben ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben ook weer ff rusten! weinig slaap gehad! tot straks!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    even ego:

:evil: :evil: Ik heb vanancht niet zo'n beste nacht gehad, veel te warm. Dus ik ben blijven liggen tot 10 uur. Was wel half wakker en hoor mijn broer binnen komen al telefonerend schijnbaar met m'n moeder. (wij hebben het kantoor hier aan huis) Krijg ik een smsje van m'n moeder: Ben je al op? Ik reageer niet meteen. Krijg ik meteen erna een smsje: WAAR BEN JE? :confused: :confused:
    Mijn broer had blijkbaar gezegd dat ie mij niet zag in de woonkamer, en ja hij komt echt niet op de slaapkamer kijken.
    OOOH wat word ik gek van die bemoeizucht! Al hang ik hier op de kop, wat gaat haar dat aan! En geloof me dit heeft niks met bezorgdheid te maken ivm zwanger zijn!

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    misselijkheid hoord er nu eenmaal gewoon bij.
    de een heefthet ook aan het einde van de zwangerschap en de ander ook.
    moet wel zeggen er heerst ook griep hoor meiden.
    ben zelf al de pineut geweest en was me ziek missleijk overgeven en flinke diareee.
    wat het slapen betreft dat gaat bij mij steeds beter.
    wordt nu nog maar 1x per nacht wakker en dat was een week of 3 wel anders.
    hoop dat het zo blijft en wat bij mij helpt is niet slapen op de dag gewoon lekker bank hangen.
    verder begin ik nu echt last te krijgen van nesteldrang alles moet schoon zijn heb net de hele badkamer inclusief kastjes gepoetst en de kamer van de kids.
    moet alleen nog ff swifferen daar en dweilen dan is boven schoon.
    poeh en dan beneden nog dat ziet eruit ook dat doe ik straks anders morgen.
    nou dames allemaal een fijne dag

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @taatje: ik moet ook zo vaak plassen! ;)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Irritant Deborah... als er iets is laat jet het echt wel weten aan mensen toch... pffff vermoeiend!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen trouwens... :D

Hier alles goed... gisteren naar verjaardag geweest en heb het tot 1 uur volgehouden, vond ik nog best knap hihi...

Ik wilde eigenlijk vandaag de deur uit om te gaan shoppen, maar heb besloten lekker thuis te blijven... heb zelfs nog wel een blik kippensoep, dus hoef ook geen boodschappen te doen (mijn vriend heeft avonddienst)... oh, erg he wat een lui wezen! :oops:

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    morgen Wen!

Ja dat heb je goed volgehouden! Dat lukt me de ene keer wel en de andere keer niet.
    Ik ken dat hoor, dat had ik zaterdag... Dacht ook ga lekker de stad in, maar ben fijn thuis gebleven :)

Over m'n moeder: ja ze weet dat als er wat is ik haar bel. Maar dit doet ze al m'n hele leven! Constant op m'n neus zitten! ;)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ mamanorah ja het hoofdje ligt wel al ingedaalt (bibi) maar nog niet vast.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ iedereen een vraagje; hebben jullie het ook zo warm snachts vooral. een sprei is me zelfs te warm.... ik loop hier soms rond in een t-shirt en nog heb ik het heet (hormoontjes?)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hey hey allemaal...

De baby's zijn nog niet gekomen vannacht. Dees, helaas weer alles wat afgezakt.

Hier weer veel wakker geweest....

Afspraak VK ging niet door. Ze belde om half 10 af. Ze had en een bevalling, en dienst en spreekuur. Ja, dat ga je niet redden in je eentje. Ze belt vanmiddag terug om een nieuwe afspraak te maken.
    Ik ben dus nog ff lekker terug naar bed gegaan. heb lekker liggen zappen.

Vandaag niks op het programma. Ja, magnums halen, maar daar alleen ga ik niet de deur voor uit.
    ze komen als het goed is ook de envelopjes brengen vandaag. Kunnen die ook geschreven worden. (zijn er zo'n 130...!)

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @kikkert: ja ik heb het ook bloedje heet 's nachts. Ik heb zo'n molton onderlegger van de HEMA, en dacht dat het daar aan lag...

Deel Deze Pagina