Vannacht weer zo'n bizarre droom gehad... Ik was bevallen en baby werd weggenomen om aan te kleden voor ik haar gezien had... komen ze terug lopen met de baby in een wikkeldeken... is het helemaal geen baby maar een nestje kittens! Zal waarschijnlijk komen doordat ik vind dat mijn poes ook een verdacht dikke buik begint te krijgen... beetje gecombineert in mijn droom dus hahaha
hahaha wen.... Zie het voor me. Zou je kat zwanger zijn dan? die van mij is aan de pil. Wil manlief niet aandoen met 2 zwangeren in huis...
He feestje voor wen. Hier ook zweten 's nachts. Van de week werd ik wakker dat ik dacht dat m'n vliezen waren gebroken. Heel m'n benen kletsnat van het zweet... Ik schrok wel ff
Ik heb geen idee of ze zwanger is... het zou kunnen... maar heb het wel eens vaker gedacht hoor, ze schommelt nog al in gewicht, ene periode eet ze ineens heel veel en dan wil ze maar 1 bakje per dag... ik denk dat ze gewoon in een vreetperiode zit nu
Ik ga ff overeind meiden. Ff wat opruimen hier en een lekkere chocokoffie maken. Kan ff niet meer zitten. Tot zo
Goeiemiddag dames! Vanmiddag om 13.35 uur is het volle maan! Wie weet worden er weer wat baby's geboren
hier zijn de katten gesteriliseerd en soms heb ik er spijt van. Dan had ik wel het mannetje laten doen, maar het vrouwtje niet... (het zijn broer en zus dus das niet zo'n goed idee) Had haar achteraf graag met kittens willen zien!
Wil wel weer een foto laten zien, graag zelf! (ben heus niet trots ) maar heb me er nog steeds niet in verdiept hoe dat moet. Dus als ik hem weer naar iemand kan mailen en die hem wil plaatsen?
Heb dat ook Deborah... ik heb haar niet laten helpen omdat ik gewoon kijk wat de natuur ons brengt... mocht ze ooit een nestje krijgen dan zou ik dat heel leuk vinden!
Ik ga Boney volgen en even wat eten & drinken... en daarna wat kleine dingetjes opruimen... tot straks!
goeiemorgen trouwens allemaal beetje laat maar ja kom pas net uit mijn bedje gerold voel me niet zo lekker dus lekker lang blijven slapen