Hebben meer dames last van een gevoelloze plek op de buik? bij mij in het midden rond mijn navel, daar voel ik helemaal niets meer! ik hou er een ijsblokje tegenaan en ik voel het niet, warmte voel ik daar ook niet... zo raar! en het jeukt ook, dus als ik aan het krabben ben dan voel ik dat niet eens, dus helpt het ook niet... ik kan het zomaar open krabben zonder dat ik het door heb!
Zoooow, ik had net bijna 2 uur lang Caruli aan de telefoon , kheb er zere oren van (maar was wel weer heel leuk ). Jeetje Maja, balen van die ontsteking. Ik hoop dat Lune wat beter gaat drinken want hoe beter ze pakt, hoe eerder de borstvoeding slaagt en des te minder kans op een ontsteking. Fiets gestolen? Nou ja, daar kan ik me zo nijdig om maken. Wat niet van jou is moet je afblijven . Verder ben ik het even vergeten. Ik ga de post halen en een lunch in elkaar gooien.
Goedemiddag dames! Hier schijnt ook de zon! Heb net hachee gemaakt voor vanavond en ben nu lekker pannenkoeken aan het bakken voor me mannetje! Die is even naar de dokter enzo! Ga straks nog even wat verfen in de babykamer, heb gister de gordijnen besteld, dus ik hoop dat ik eind deze week de kleertjes enzo kan gaan wassen! Hoe is het hier verder?
zometeen om 14uur moet ik nog ff met mijn mannetje naar een orthopedische schoenmaker en ik heb weer buikkrampen...pff soms lijkt het wel alsof ik mega heftig ongie moet worden
Heey, hier ook de zon hoor....heerlijk na al die grijze, grauwe dagen. Net terug van boodschappen,pffff....ik doe er nu echt lang over. Weer die vervelende druk van onderen. Maja, borstontsteking...auw auw auw. Ik hoop dat het snel over is. Ik zag dat Wen een vreemde droom had gehad....lachen!
Het is hier heeeel zonnig. Heerlijk weer. Heb net ff met m'n buik in de zon gezeten. Geen reactie helaas. Ik heb wel wat heel leuk gedaan. Heb me kapot gelachen. Was ff foto's maken van m'n buik. Dacht: Laat ik ff foto maken van de ondekant om te kijken of ik al strepen heb. haha zie je net m'n hoofdje er boven. Is echt een hele rare foto geworden. Zal hem ff hier zetten. haha
Kikkert, gefeliciteerd met jouw 39 weken! Naatje, fijn dat het bijna af is. Dan kun je lekker gaan ontspannen!