Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ja idd 39 weekjes :D

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36

Ziet er zo raar uit...

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    hahahahahahaha boney, wat een coole foto :D
    maar nog geen streepje te zien :D

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ben trouwens blij dat ik naar de gyn kan straks, want ik voel die kleine anders liggen dan normaal! Heb geen 2 bulten meer bovenin! Heb gister met de koptelefoon op m'n buik gezeten en heel zachtjes tegen hem zitten duwen; leverde behoorlijk wat beweging op... Ben benieuwd! Zal niet zeggen dat ie omgedraaid is, maar hij is zeker van z'n vaste plekje af!

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb alleen 's nachts steken in mijn lies, gelukkig, die buikkrampen lijken mij idd maar niets :(

6. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Even in 3 kwartier de afgelopen 13 pagina's teruggelezen... Met een blocknote in de aanslag om niet alles meteen weer te vergeten!
    Tja...ik probeer mijn goede voornemens maar meteen waar te maken.

Mysterie: Dat is schrikken een jongen! Natuurlijk hartstikke leuk. Wij weten sinds de 20 wkn echo dat we een dame krijgen en dit is nog eens bevestigd tijdens de pretecho. Toch begin ik dan wel te twijfelen als ik jouw verhaal lees :confused:
    Ik heb namelijk wel veel ROZE...

Joma: Succes, ik hoop dat je gauw wat meer zekerheid krijgt! Ik neem toch met gemak aan dat ze je zo snel mogelijk gaan helpen...

Even een algemene vraag: Voor de as moeders die het geslacht van de baby's weten: Hebben jullie een jongens en een meisjesnaam voor de zekerheid? Wij hebben namelijk alleen een meisjesnaam...

Groetjes Krista

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaaahaaaa Boney! Maar een supermooie buik meid.

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha grappig die foto! en idd helemaal streep vrij!

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @krista: wij hebben wel een meisjes naam bedacht, maar verder hebben we wel een jongenskamer en jongenskleertjes enzo... dus wat dat betreft komt een meisje niet zo goed uit :)

@debora: zou wel gaaf zijn als je baby nu is omgedraait! Ben erg benieuwd!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wij hebben een meisjes en jongensnaam. Je weet maar nooit....zie Mystery.
    Ook bij ons is het 2x via een echo bevestigd, maar je hoort nog regelmatig dat ze ernaast zitten.
    Ik heb ook enorm veel in het roze, maar daar kan ik dan eventueel wel een ander blij mee maken. En andere kleurtjes zijn zo gehaald.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @boney hahaha :) echt een grappige foto en ja hoor streep vrij, dat kan ik niet zeggen van die van mij :( helaas

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @krista: hihi met een blocnote!
    Wij hebben wel 2 namen, maar dat komt eigelijk omdat we over de meisjesnaam het meteen eens waren. Nog voor ik zwanger was, dus die stond al vast. Toen hebben we een jongens naam bedacht en met de 20 weken echo bleek het ook een jochie te zijn!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb zelfs allebei de namen op een papiertje geschreven voor mijn mannetje. Hij moet aangifte doen en ik ben als de dood dat hij de naam verkeerd doorgeeft. Dat hoor je namelijk regelmatig. Dat zou ik echt niet grappig vinden....

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vk belde net. Kan nu langs komen.
    Fijn!
    Ben dus weg. Tot straks.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ach je weet het nooit Debora! Hoop het wel voor je!
    Bij de eerste van me zus draaide de baby ook pas op het laatst, en lag niet ingedaald, ze is toch binnen een paar uur op normale manier bevallen. De tweede lag wel goed, alleen na indaling was ie weer omhoog gegaan, en toch ook weer normaal bevallen, dus je weet het maar nooit!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Succes Boney!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wij hebben ook voor beide geslachten een naam maar bij ons was het heel duidelijk te zien wat het werd zelfs voor iemand zonder kennis ;)

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hahaha Boney, ik lig in een deuk hier :)

Wij hebben 2 jongens en 2 meisjesnamen. Van het zieke kindje weten we het geslacht namelijk niet.

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    pf zelfs de tv is stom *thirza heeft een verveel dag*

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha mijn opa heeft dat bij mijn pa gedaan, hij had gewoon een naam verzonnen onder weg erna toe :confused: (is een rare vent daar niet van)

Deel Deze Pagina