Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeie middag dames!
    Pff ff zeuren hoor! ;) Die vent van me die is helemaal gek geworden! Gister ochtend had ie sollicitatie, dus ik vroeg wakker. En ging nog ff slapen. Wordt ik wakker zit ie al weer thuis en ik MAG gewoon NIET de laptop gebruiken :( :( Meneer was druk aant pokeren! En dat heeft ie tot 11 uur 's avond vol gehouden! Dus ik ging naar bed ff Will & Grace kijken en hij kwam dr later ook bij natuurlijk. Word ik vanochtend wakker zit meneer gewoon alweer te pokeren! En MAG ik NIET achter de laptop! Grrr wat een vent zeg! Ik mag nu eindelijk weer ff! Maar moet zometeen al weer naar de vk!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat vreemd Ariel... hij snapt toch ook wel dat jij een even achter internet wil? hmmm... misschien is het ook bijna-papa-stress wat ie begint te krijgen... kunnen mannen ook ineens gekke dingen gaan doen he ;)

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    oei, das vervelend, gelukkig hebben wij allebei eigen laptop, anders was het huis hier geregeld te klein geweest.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    goede middag dames..

Hier net bij de vk geweest.. alles goed.. schat dat het bij de geboorte een 7/7,5 pond zal zijn.. precies tussen jurian en lisa in dus.. ben benieuwd.. wel steeds krampen hier die voelen als weepijn, maar niet met regelmaat en ook niet echt heel pijnlijk.. heb nog niet het Oh Ja gevoel dus t zal wel loslopen..

Zo gaan we met jurian, een vriendje en lisa lekker naar ballorig (een binnenspeelplaats met ballenbakken, glijbanen, klimgebeuren, springkussens enz enz.. echt superleuk (schijnt niet overal bekend te zijn vandaar de uitleg ff..) We willen nog (nu het nog kan) even met de kids gezellig een middagje weg en het zit hier om de hoek en ze vinden het prachtig.. kost geen drol en we blijven er meteen eten.. HANDIG!

Ik zelf ben niet te genieten vandaag. manlief kan niks goed doen envoel me erg chagrijnig.. waarom? geen idee, maar t is wel heel irritant!..

Moet nu stoppen want ik moet Jurian ophalen..

@Mystery.. Een Jongen.. nou dat is pas omschakelen.. wij hebben ook wel meidennaam en ook heb ik wel onzijdige kleertjes zeg maar, maar tis niet niks lijkt me..

@Debora (geloof ik) Balen van je fiets joh.. maar nu heb je wel een mooi excuus een mamafiets te kopen...hahha (grapje hoor)

@boney.. wat een foto.. geweldig.. heb wel terug gelezen, maar kon niet ontdekken waarom je nu vanmiddag naar de vk moest.. hoop dat alles goed gaat.

@Joma.. ben ook benieuwd hoe het met jouw bmm staat.. spannend..

@maja.. Prachtig meisje en diep respect dat je zo doorzet met de borstvoeding.. ik zou allang gestopt zijn, maar dat komt wellicht ook doordat het bij de eerste 2 ook niet lukte.. deze keer ga ik er niet zo'n heisa van maken hoor.. maar hoop van harte dat het nu wel gaat lukken..

Nu moet ik er echt vandoor.. oh ja ben 37 wk vandaag dus ik mag ook!

KNUFFFF en tot vanavond

5. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hallo, hallo...

Ja...als ik de foto van Lune zie, begint het toch echt te kriebelen. Gek idee...over een aantal weken zijn we allemaal moeder!
    9 maand op gewacht en nu kan het ieder moment gebeuren. Ik ben er in iedergeval helemaal klaar voor. :D

Thirza, geen verkeerd idee om Grey's Anatomy te gaan kijken. Misschien ga ik die zo ook even in de dvd stoppen. Helaas is mijn nesteldrang op zijn hoogtepunt.... De zon schijnt naar binnen en ik zie overal kattenhaar :confused:
    Dus dan misschien toch maar even poetsen!

Tot straks.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Normaal issie ook helemaal niet zo! Alleen gister en vanochtend GRRRRR Heeft net ook ze excuus aangeboden! Dus dat scheelt wel weer een heleboel! :) Ik ben ff naar de vk daarna bij me moeder eten ff gordijnrails halen bij de Praxis. Dus ik kom vanavond weer ff bij lezen. ( Als ik achter Internet mag :p)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ach we hebben allemaal wel eens een bui... fijn dat ie excuses heeft aangeboden...

succes bij vk en tot straks!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi hoi, ik ben er weer.
    Was er al ff, maar ik heb heeeeeeeel lang zitten bellen met een vriendin.
    Alles was goed. bloeddruk 120/60!
    Beeb ligt al helemaal ingedaald... :confused: Dat had ik echt niet verwacht. Het zit me namelijk nog hoog in m'n buik erg dwars. Ik had gehoopt dat als het in ging dalen dat het minder zou worden. Nou helaas pindakaas...
    Waarschijnlijk gaat een 4e jaars stagiare m'n bevalling doen. M'n eigen VK is er dan wel bij, maar op de achtergrond. Heb gezegt dat ik dat geen probleem vond. Mag zelfs tijdens de weeen nog op m'n beslissing terug komen.

Ik ga nu ff terug lezen.
    Tozzo

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    *Boney smelt voor LUNE!!! *
    Wat een mooi meisje zeg. Ik wil ons kindje ook zien....

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mijn vriend hoeft gelukkig maar weinig achter de computer, dus daar hebben we nooit ruzie over!

Boney fijn dat alles goed was bij de vk! Heb jij veel gemerkt van het indalen? Want ik heb nog nergens last van, alleen beetje in de liezen :rolleyes:

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hier de ene ergernis na de andere, gelukkig kan ik er nog redelijk om lachen. Gister de plankjes voor de babykamer geverfd, en heb ze net opgehangen, maar vind ze dus echt niet mooi, dus dat worden andere. Ben ik aan het stofzuigen, stopt ie er steeds mee, oververhit waarschijnlijk. Gelukkig schijnt het zonnetje, daar wordt je nog een beetje vrolijk van! :D

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is er helemaal niemand meer?

Ichtus, ik moest sowiezo naar de VK vandaag, alleen de afspraak was verzet naar vanmiddag. Ze was vanmorgen druk met van alles.

Joma, ik ben benieuwd naar de uitslag.

Hier is het heerlijk weer zeg. Ik heb de tuindeur stukje open staan en zit heerlijk met m'n buik in de zon achter de laptop. Poezen genieten ook! Die vinden het heerlijk als ze in en uit kunnen lopen.
    Het lijkt wel zomer...

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow naatje is er nog.
    Nee, ik heb weinig gemerkt van het indalen. Ik heb denk ik bij elkaar zo'n keer of 4 flinke menstuatie kramp gehad die zo'n half uurtje duurden. En dat in de afgelopen 2.5 week. Dat was het. Wel heel erg last van m'n banden. Ook de afgelopen 2.5 week. Zal er toch wel mee te maken hebben dan. Maar echte indalings weeen heb ik volgens mij niet gehad.... Maar ik heb best vaak een zere buik. Misschien had dat er wel mee te maken.
    Maar zoals sommige hier echt die indalings weeen hebben (gehad) heb ik niet.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En hier ook gelukkig 2 computers. Laptop met draadloos (dies van mij) en pc boven. dies van hem... haha
    Eigenlijk nooit ruzie om internet gelukkig, maar Ariel, begrijpelijk dat je er van baalt zeg. Zou ook pissig zijn.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vier uur Cup a soup!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou dan lul ik in m'n eentje die 3000 wel vol...

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tralalala lala

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik eet vanavond alleen... Doe maar chicken tonight of zo.
    Die mazzelaar gaat eten met een vriend in hotel new york in Rdam.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet toch in m'n uppie deze pagina wel vol krijgen?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zie ook dat mystery online is....

Deel Deze Pagina