Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    das dan helemaal lastig naatje!

@joma: ben benieuwd morgen na de vergadering! Hoop voor je dat ze eindelijk eens wat gaan doen!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je vivian!

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat ze erover beginnen, zegt toch wel iets, lijkt mij! Ze zullen wel de voor en tegens bekijken en dan beslissing nemen! Maar ik denk dat ze je binnenkort wel inleiden...

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben benieuwd Joma naar wat ze beslissen. Mijn bmm is volledig verweekt maar zonder omtsluiting willen ze bij ons sowieso niks doen. Ingrijpen wil mijn gyn toch al niet maar zonder ontsluiting helemaal niet :(

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Spannend Joma :) Misschien ben je nog voor het weekend mama :D

6. supermummy

Doet dat toucheren trouwens pijn?
    Hier toucheren ze standaard in de 38e week, ik zou niet weten waarom dat goed is eigenlijk,als er geen aanwijzingen zijn op beginnende bevalling :(:

Ik las trouwens op een spaans forum, dat je zelf ook je ontsluiting kunt voelen? (niet dat ik dat zo graag wil ) :x

7. 40plusmama

De eerste keer toucheren deed pijn ja maar die vent had enorme kolenschoppen. Daarna nog 3x gedaan en die deden niet pijn. Mijn eigen gyn heeft lange slanke vingers gelukkig.

Zelf voelen ga ik niet doen hoor. Maar Beatrijs Smulders van het boek Veilig bevallen, deed het ook bij zichzelf.

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja maar die weet wat ze voelen moet als vk! Ik ga dat ook echt niet doen hoor! (niet dat dat bij mij nodig is) Maar hoop voor iedereen op een gyn met slanke vingers, zoals die van dees! haha

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    moet aardappels schillen, heb geen zin.....

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames ik ben zo misselijk bah.. ik vraag me af of dit ook van de zwangerschap is ? hebben jullie er ook last van

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb het wel vaker gehoord kikkert, dat je zo misselijk kunt zijn op het laatst

12. supermummy

Klopt Dees in het boek veilig bevallen las ik ook dat zij dat zelf deed.
    :) maar zij is natuurlijk verloskundige.

Ik zal kijken dat ik een gyn bestel met slanke vingers :rolleyes:

13. 40plusmama

Het kan bij de zwangerschap horen Kikkert maar ook een voorbode van bevallen zijn. Spannend meid!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Maar bij jou kan het ook het begin van de bevalling zijn... Hoop het voor je!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow spannend maar wel super vervelend, ik ben mijn lievelings kost aan het maken bloemkool, maar ik heb er gewoon geen zin meer in ---> beetje vreemd

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik kom net bij de vlos vandaan. Ik moest een gewassen plas meenemen omdat mijn bloeddruk toch weer aan de hoge kant was. Vlos doet het sticky erin en in no-time verkleurd een vakje naar echt heel erg donkergroen. Vlos schrok zich rot :confused: , maar bedacht zich gelukkig al heel snel dat het geen eiwit was, maar glucose. Ook niet ok, want het was hoger dan het hoogste/donkerse vakje... :(

Ze is nu aan het proberen of ik morgen voor een ontbijttest kan komen zodat we nog voor het weekend de uitslag hebben. Geen idee wat ze nu nog kunnen en willen gaan doen hoor. De kans is groot dat ik op een suikerloos dieet moet en toch onder behandeling van de gyn kom.
    Juul doet het verder prima en ze lijkt ook minder voor te lopen dan een week of wat geleden. Ze schat haar nu op zo'n 8 pond, flink, maar zeker niet extreem.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga toch maar ff proberen wat te eten tot zo meiden

18. 40plusmama

Ik eet macaroni met een satétje. Geen combi misschien maar had trek in macaroni en in saté :oops:

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Kikkert je bent alweer 39 weken!
    En misselijkheid kan idd duiden op beginnen van bevalling!

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb net lekker hachee op! Heerlijk!

Straks even naar de hornbach voor nieuwe plankjes!

Deel Deze Pagina