das dan helemaal lastig naatje! @joma: ben benieuwd morgen na de vergadering! Hoop voor je dat ze eindelijk eens wat gaan doen!
Dat ze erover beginnen, zegt toch wel iets, lijkt mij! Ze zullen wel de voor en tegens bekijken en dan beslissing nemen! Maar ik denk dat ze je binnenkort wel inleiden...
Ik ben benieuwd Joma naar wat ze beslissen. Mijn bmm is volledig verweekt maar zonder omtsluiting willen ze bij ons sowieso niks doen. Ingrijpen wil mijn gyn toch al niet maar zonder ontsluiting helemaal niet
Doet dat toucheren trouwens pijn? Hier toucheren ze standaard in de 38e week, ik zou niet weten waarom dat goed is eigenlijk,als er geen aanwijzingen zijn op beginnende bevalling : Ik las trouwens op een spaans forum, dat je zelf ook je ontsluiting kunt voelen? (niet dat ik dat zo graag wil ) :x
De eerste keer toucheren deed pijn ja maar die vent had enorme kolenschoppen. Daarna nog 3x gedaan en die deden niet pijn. Mijn eigen gyn heeft lange slanke vingers gelukkig. Zelf voelen ga ik niet doen hoor. Maar Beatrijs Smulders van het boek Veilig bevallen, deed het ook bij zichzelf.
ja maar die weet wat ze voelen moet als vk! Ik ga dat ook echt niet doen hoor! (niet dat dat bij mij nodig is) Maar hoop voor iedereen op een gyn met slanke vingers, zoals die van dees! haha
dames ik ben zo misselijk bah.. ik vraag me af of dit ook van de zwangerschap is ? hebben jullie er ook last van
Klopt Dees in het boek veilig bevallen las ik ook dat zij dat zelf deed. maar zij is natuurlijk verloskundige. Ik zal kijken dat ik een gyn bestel met slanke vingers
ow spannend maar wel super vervelend, ik ben mijn lievelings kost aan het maken bloemkool, maar ik heb er gewoon geen zin meer in ---> beetje vreemd
Ik kom net bij de vlos vandaan. Ik moest een gewassen plas meenemen omdat mijn bloeddruk toch weer aan de hoge kant was. Vlos doet het sticky erin en in no-time verkleurd een vakje naar echt heel erg donkergroen. Vlos schrok zich rot , maar bedacht zich gelukkig al heel snel dat het geen eiwit was, maar glucose. Ook niet ok, want het was hoger dan het hoogste/donkerse vakje... Ze is nu aan het proberen of ik morgen voor een ontbijttest kan komen zodat we nog voor het weekend de uitslag hebben. Geen idee wat ze nu nog kunnen en willen gaan doen hoor. De kans is groot dat ik op een suikerloos dieet moet en toch onder behandeling van de gyn kom. Juul doet het verder prima en ze lijkt ook minder voor te lopen dan een week of wat geleden. Ze schat haar nu op zo'n 8 pond, flink, maar zeker niet extreem.