@Kikkert smakelijk !Probeer toch iets te eten,ondanks dat je misselijk bent! @Mrijn, dat is shit zeg als je nu alsnog suiker zou hebben! Hoe kunnen ze trouwens zien dat je meisje nu weer niet extreem voorloopt?Echo of dmv voelen?
Oeh, da's wel schrikken Mrijn. Ik hoop dat het meevalt. Jeempie, al 8 pond , die Miss World ook zeg. Ik ben benieuwd wat die knul van ons zal wegen straks. Hou je ons op de hoogte?
@mrijn: oh jee schrikken zeg! Hoop dat je morgen nog terecht kunt, meid. @kikkert: das vervelend als je lievelingseten niet zal smaken... Hoop dat het meevalt! @dees: haha wat een combi! Ik eet aardappelen met rode kool en karbonade.... Saaaaaai
Hachee, jammie, karbonade jammie. Ik moet morgen eens gaan spitten in de vriezer. Misschien heb ik nog hacheevlees liggen.....
Ik ga vanavond uiteten met het werk. Heb er helemaal geen zin in, is aan de andere kant van de stad, een visrestaurant op het strand (en dat in januari ) Ik moet me nog douchen en strijken en kom maar niet achter de comp vandaan.
Over een gyn met kolenschopen. Wij hebben er hier ook zo een in het ziekenhuis en wie je ook spreekt, iedereen kent de man en hoopt dat hij geen dienst heeft als er bevallen moet worden. Hij zou afgelopen jaar met pensioen zijn gegaan (het is er dus ook nog zoeen van de oude stempel), maar hij loopt nog steeds rond... Toen ik daar voor de eerste keer was met mijn MA, kreeg ik een pets tegen mijn blote kont met de mededeling: "even ontspannen" en hij ramde er zo 2 vingers in Gelukkig ben ik niet zo snel gechockeerd en ik kon er nog een grapje van maken (ooit een carriere als vee-arts overwogen?), maar voor de tere zieltjes onder ons was dat geen leuke ervaring geweest...
[quote="supermummy]@Mrijn, dat is shit zeg als je nu alsnog suiker zou hebben! Hoe kunnen ze trouwens zien dat je meisje nu weer niet extreem voorloopt?Echo of dmv voelen?[/quote] Ze gokken maar wat hoor... Maar, vanaf een week of 34 vonden ze mijn buik wel erg voorlopen en voelde Juul ook groot aan. Ben 2 weken geledne voor een groeiecho geweest en toen bleek dat ze wel 2 a 3 weken voorliep op het gemiddelde, maar konden ze niets zeggen over de zwaarte. De afgelopen 2 weken is mijn buik amper gegroeid en vinden ze Juul ook steeds beter in het 38.2 weken plaatje passen. @Dees: gelukkig was dat een schatting van het eindgewicht hoor. Ze zijn vooral bang dat haar schoudertjes te breed worden en daardoor zou kunnen blijven steken. Ik hecht er weinig waarde aan, maar vind het wel heel fijn dat ze er goed van doordrongen zijn dat ik een erg gespierd bekken heb en dat de kans groot is dat ik over de 40 weken heen ga.
Hier staat de lasagne lekker in de oven te pruttelen. Had gister al 4 porties gemaakt zodat er ook wat in de vriezert staat voor na de bevalling.
Hebben jullie dat topic gelezen van Motormuisje die voor derde x een 2ling verwacht... Ze had al een zoontje van 7 en nu een 2ling uit 2004, uit 2007 en straks uit 2008.... Ze heeft straks 6 kinderen onder de 4 jaar rondlopen . Daar kan ik echt alleen maar enorm veel bewondering en respect voor hebben hoor, dat is meer dan 2 ft-banen bij elkaar!
ik wil je niet onnodig blij maken , maar mijn moeder zei , zodra je geen behoefte of zin meer heb in eten , dan gaat t beginnen . hoop t dus voor je
nou dames , moet je dit eens lezen http://www.snopes.com/pregnant/medina.asp is toch schandalig ,en belachelijk wordt je verdrietig van hoor
Ik heb het niet gelezen. Ik zag 5 jaar en zwanger en dacht meteen dat dat niet vrijwillig gegaan moet zijn en dat triggert me iets teveel
Ik weet niet wier er hier nu net over lasagna begint, maar daar heb ik echt zooooo'n zin in! Ook in een groot stuk vlees trouwens haha Ik heb net makkelijk kippensoep op met een boterhammetje, maar ik heb zin in 'echt' eten
Jeetje mystery, dat geloof je toch niet.... Vast een broodje aap verhaal. Jeetje zeg... zou wel vreselijk zijn als dat waar zou zijn.