Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik heb ook overheen gelezen en niet helemaal... als ik inderdaad zie dat het over een 5 jarig meisje gaat dat zwanger is, dan ben ik snel klaar...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb het ff gelezen van motormuisje. Maar ik vind het een heeeeel vaag verhaal.
    kan natuurlijk allemaal waar zijn, maar ik geloof het niet helemaal.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Dat was ik, maar hij viel wat etegn :cry: :cry: Beetje te flauw naar mijn smaak. Ga zo een bak ijs eten, nu mag het nog...

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Echt niet? Daar denk ik eerlijk gezegd niet eens aan, dat iemand over zoiets zou liegen... De tijd zal het uitwijzen...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou heb ff gezocht op berichten van haar. Zijn er geloof ik maar 28 nog dus die heb je zo doorgelezen. Maar m'n gevoel zegt dat er iets niet klopt.
    Ze schrijft verder heel weinig. Wanneer ze precies echo heeft gehad. Hoever ze is. Wanneer ze is uitgereken. enz enz.
    Ik weet het gewoon niet.
    idd, de tijd zal het leren.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat is dat dan voor een verhaal?

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ik heb net een lekker chocoladetaartje gebakken ben benieuwd hoe hij smaakt

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo ik ben gestreken en geplamuurd op naar het restaurant, bleh :eek:

Ik zie nu dat er een prachtige volle maan is hier! Dus tijd om te bevallen
    voor een aantal dames (Ikke niet :D )

fijne avond

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ow das jammer, vooral als je er zo'n zin in had!

hmmm ijs... lekker... nu heb ik daar weer zin in!

tjonge, wat is dat toch de laatste dagen? hele zwangerschap bijna geen last van vreetbuien gehad en nu alleen maar HONGER de hele dag!

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat doe je me aan Vivian! :confused:

ben in staat om me aan te kleden en naar de supermarkt te rijden om nu nog taartmix te halen!
    (oops... betrapt, ben nog niet eens aangekleed vandaag)

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    veel plezier supermummy... word vast een leuke avond!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen26 ja lekker he het is zon kleintje van dokter oetker had ik nog staan dus dacht die ga ik eens lekker maken moet dadelijk alleen de glazuur er nog overheeb doen maar eerst ff lekker douchen en mijn huispak aan

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zij verwacht haar 3e 2ling.
    Ze heeft een zoon van 7.
    Dan 2 jongens van 2.5 en 3 meiden van afgelopen aug.
    Nu is ze zwanger van de 3e 2ling.
    Moet je ff de zoekfunctie gebruiken. Motormuisje intikken en dan zoeken op zwangerschapspagina kiezen. De bovenste link dan krijg je al haar berichten te zien.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    heerlijk Vivian!

geniet er maar lekker van straks... ;)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    lekker zeg vivian...

Wen, ik kleed me zo vaak niet aan.... :oops:
    Dan ga ik 's morgens douche, dan lekker m'n huispak aan. Heerlijk hoor. Mag toch ook als je de deur niet uit hoeft?
    Nou ja.... Ik moest natuurlijk vanmiddag ineens naar de VK. Had joggingbroek aan en shirt. Loop dan ook thuis op m'n crocs. Heerlijk dus. Maar zo ga ik echt niet de deur uit. Nou ben vanmiddag zo naar de VK gegaan... :oops: Het is hier 2 min. met de auto vandaan. Had echt geen zin om voor dat ff m'n spijkerbroek en laarzen aan te doen.

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hallo mummy's to be!

Hoe gaat het hier allemaal.
    Moest ongelofelijk veel pagina's bijlezen,
    dus heb er doorheen gebladerd in de hoop in ieder geval de highlights mee te pikken.

@BigDream is bevallen zag ik! Is daar hier in het topic ook ergens bericht van? We waren geloof ik zo'n beetje precies even ver.....
    In ieder geval: GEFELICITEERD LIEVE BD!

@verder zitten alle beebjes nog in de buiken?

@Joma, spannend meis, hoop dat ze je gauw gaan helpen! Of dat je vanzelf snel een helemaal verstreken baarmoeder mond hebt en begint aan ontsluiting. Succes morgen in afwachting van de vergadering!

@Kikkert, misselijk kan inderdaad een voorteken zijn van naderende bevalling! Dus wie weet hoef je niet lang meer geduld te hebben......

Nou, verder ben ik de draad alweer helemaal kwijt.

Hier gaat het goed.
    Af en toe rugpijn en buikkramp maar niks noemenswaardigs.
    Huis is redelijk op orde (in mijn nesteldrangwaan vind ik het steeds nog net niet schoon genoeg :rolleyes:) en de babykamer helemaal af.
    Alles staat klaar, dus vandaag was ik vooral heel erg lui! tussen de aanvallen van poets en strijkdrang door dan.

Allemaal sterkte met de laatste loodjes en ik zal proberen het weer wat beter bij te houden hier de komende dagen.

Liefs
    Amma

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Boney, wel ongelooflijk ja om voor de 3de keer een tweeling te verwachten... ach misschien is het wel echt waar...

Ik probeer me zoveel mogelijk toch wel aan te kleden en op te maken... vooral op de dagen dat mijn vriend thuis is... ;)
    Vandaag had ik er echt geen zin in... de deurbel is ook 1 keer gegaan en ik heb gewoon niet open gedaan :oops:

En je hebt gelijk hoor, je kan makkelijk in joggingbroek naar de vk! ;)

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo meiden ik meld me ook weer vandaag

heb echt alles gelezen.. maar weet het niet meer...
    mijn hoofd is nogsteeds snot..

oh wat ik trouwens nogwel weet is die foto van BONEY hahaha erg leuk.. die moet je bij foto van de maand zetten haha

oh meiden echt erg maar weet ht echt niet meer.. sorry vanaf nu zal ik weer beter opletten en wat meer reageren

knuffels voor diegene die het nodig hebben

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hey Amma,

Leuk dat je er ook weer even bent... fijn dat het goed met je gaat, en ja die rugpijn en kramp moeten we er maar bij nemen he?! ;)

Ik kan me zo vinden in jouw nesteldrangwaan... ik vind het ook nog steeds niet goed genoeg in huis... word er zelf soms moe van... :(

Jij ook sterkte met de laatste loodjes... laten we er vooral nog even van genieten!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi Dwazie en dr snothoofd... geeft niets hoor dat je alles al weer vergeten bent...
    Weet je al beetje meer wat je gaat doen donderdag?

Deel Deze Pagina