he mystery, gelukkig maar... Kan er ook zo slecht tegen als iets niet lukt op de pc.... Grrrr zou hem dan echt zo door het raam willen gooien.
Ben inmiddels gedoucht en in badjas op de bank. Heerlijk zo. Ik geniet echt van mn'n verlof. Ik zit natuurlijk al wat langer thuis door ZW, maar sinds ik verlof heb is het toch een ander gevoel. Heerlijk zeg. Ik doe ook maar 1 of 2 dingen per dag. Stofzuigen, wasje vouwen/stijken.... enz enz. Gelukkig is huis op orde en hou ik dat lekker bij. Alleen wil ik nog ff de kleding kast van de kleine inrichten. Ik heb nog 2 wasjes liggen die ik wil doen. Dan is echt alles gewassen. Ook het geleende spul en alle lakentjes die ik waarschijnlijk toch niet ga gebruiken... Zijn met beertjes enzo. Hou ik niet van.... Maar goed, wil wel dat het fris gewassen en gestreken in de kast ligt. Het enige wat ik nog moet kopen is een leuk lakentje en een dekentje voor het ledikantje. Daar komt het voorlopig toch niet in, (wieg op slkamer) Maar wil het wel opgemaakt hebben. Wil over 2 weken alles echt af hebben. Nu nog envelopjes schrijven. Is denk ik de grootste klus.... Fijne avond allemaal.
Goeie avond dames! Mannetje is weggegaan dus ik mocht weer op de laptop! Ik ga ff terug lezen! Tot zo!
Nu ik er aan denk inchtus. Had jij toen nog wel eens uitgezocht over de fam Groenewold? Hoe dat dat zat?
zo daar ben ik weer, daarstraks was ik heel misselijk en had pijn in de bovenbuik. het was zelfs zo erg dat mijn man het eten verder moest maken, ik heb ook niks kunnen eten. hij heeft meteen de vk gebelt die was binnen 5min bij ons thuis, ze heeft meteen alle controles gedaan, bloedruk urine enz waren allemaal goed dus het was nu nog geen zwangerschapsvergiftiging kan natuurlijk altijd nog veranderen, als ik vanavond of vanacht weer pijn krijg (erger dan daarstraks) dan moet ik meteen weer bellen en dan ga ze weer alle controlles doen mocht daar niks uit komen dan moet ik toch naar het ziekenhuis --->>> maar ik denk dat het niet nodig zal zijn. morgenvroeg moet ik naar de vk voor controles (ik had daar zowieso al een afspraak) dan daan ze ook inwendigonderzoek doen ivm met de indaling van het hoofdje want het hoofdje zit nog steeds niet vast. als er veranderingen zijn laat ik het of zelf hier weten of ik sms dees. ps sorry beetje ego berichtje.
zo ik ga lekker naar bed want ik moest in bed gaan liggen van de vk (ik heb al van 7uur tot net op de bank gehangen) tot morgen (mits er geen veranderingen zijn) nog een fijne avond en slaap lekker liefs kikkert
hallo mooi kamertje Ichtus! joehoe, Ariel mag op de laptop! oei Kikkert, dat is even schrikken... rustig aan meid... ik denk aan je!
He meiden, Even een korte update van een trotse mama. Afgelopen zaterdag ben ik na een bevalling van bijna 22 uur via een keizersnee bevallen van een prachtige zoon Ruben. Toen ik eenmaal mijn mooie mannetje in mijn armen had was alles weer helemaal goed. Vandaag ben ik thuis gekomen in het ziekenhuis. En kan nu echt gaan genieten. Gaat alles goed met de meiden hier? Ik hou zowiezo de link bij met hoogtepunten en probeer nog even wat terug te lezen. Knuffel voor jullie van Bd en Ruben
Boney, jij hebt het over kaartjes schrijven... denk ik hier ineens weer aan... Zou je enveloppen met een zilverpen mogen schrijven?
van harte proficiat meid. je hebt het ook volgens mij niet echt makkelijk gehad met de bevalling of wel? krijgen we binnenkort nog een foto te zien van jullie kereltje (ben niet nieuwschierig) dus rustig aan. knuffel kikkert
Hi bigdream! Nogmaals gefeliciteerd met Ruben! Hoe gaat het nu met je? Herstel je goed van de keizersnee?