Hihi de kaartjes die niet door de machine gelezen kunnen worden die worden met de hand gedaan Dus ze komen altijd aan!
en tussendoor natuurlijk ook nog een hoop anderen hoor, zijn er genoeg hier die verder zijn dan ik...
Ariel: Mooi kamertje hoor. Je hebt behang op de achterkant van de kast? Of zie ik dat nu niet goed. En dat stringetje van jou vind ik echt verbazing wekkend. Zo'n ding verdwijnt al weken in m'n vet...
hahah is nie erg ariel btw , ik zie veel roze . jij hopen dat ze der niet naast hebben gezeten net als bij mij hahahah a
@boney.. nee had verder wel s rondgespeurd maar nog geen link met elkaar gevonden van de groenewold tak.. en ja muurschildering heb ik zelf gedaan.. wat een Takkewerk zeg..maar ben wel blij met het resultaat. Weet niet meer wie nog op zoek was, maar als je op zoek bent naar een klamboe hemeltje zoals ik zeg maar dan moet je die niet bij prenatal kopen hoor.. die kosten daar tussen 40 4n 70 euro.. die van mij was 8 euro bij leenbakker... toevallig deze week ook nog s in de aanbieding.. maar goed tis maar ff een tip.. vind het verschil in prijs net even te groot.. wil je echt een hemeltje dan hebben ze dan weer neit bij leenbakker..
Das inderdaad niet te hopen! Want dan krijg ik dalijk zeker een homootje Maar ik neem aan dat met 4 echo's waarvan ze allemaal heel zeker zeiden een meisje dat het ook echt een meisje is! En anders moeten er wat mensen terug naar school