Even gekeken op website, Hans textiel zit wel in dorpen om ons heen... had er echt nog nooit van gehoord joh... beetje als Zeeman en Wibra denk ik of niet?... daar hebben ze ook vaak leuke dingetjes voor weinig... Ik duik bedje in... beurse plek aan bovenkant van mijn buik begint nu echt pijn te doen door het rechtop zitten... Slaap lekker en tot morgen!
Ik voel weer een gigantische vreetbui opkomen... Heb net al een paar van die smulrozijnen op. (met witte chcolade erom....) Maar nu wil ik iets warms en hartig....
Staat een foto van dat pakje in me album! En die crocs zijn indd ook super schattig! Die Mags van vroeger waren ook super schattig bij baby's! En Uggs ook trouwens!
hahah ik ken het boney , zit me al heel de tijd in te houden om geen sauzijzen broodjes warm te maken haha
Ghehe ik kan mezelf op de 1 of andere manier echt niet meer in houden. Als ik ergens trek in heb MOET ik het ook echt hebben.
Ariel: Mooi kamertje hoor. Je hebt behang op de achterkant van de kast? Of zie ik dat nu niet goed. En dat stringetje van jou vind ik echt verbazing wekkend. Zo'n ding verdwijnt al weken in m'n vet...
Ik heb ook trek in iets maar ik weet echt niet wat Das helemaal vervelend. Ga zo denk ik maar aan de tomaat met mozzerella
Bij mij zijn de vreetbuien ook echt erg de laatste weken. Ik MOET ook gewoon hebben waar ik trek in heb. Zo wil ik NU een worstenbroodje. Helaas niet in huis... Wat nu?
Ghehe ik snap dr ook niks van dat ik die nog gewoon aan kan. En ja dr zit behang op de achterkant van de kast Vriend had ineens een creatieve bui! Maar vind het wel leuk geworden! Eigenlijk...stiekem....
Ja, vind het wel leuk hoor dat behangetje. Vind het ook leuk om te zien. Wij hebben de zelfde meubeltjes. Alleen heb ik wit