no vandaag nog niet hoor dat zo inprincipe morgen worden.. maar ik weet niet of ik et wel wil...maar misschien heeft ze wel scherpe nagels vandaag hahha
Heej meiden.. Vannacht weer een K*T nacht gehad... Om 03.00 wakker geworden door weeen..tot 04.30 ..ze werden niet echt regelmatig..toen gelukkig weer even in slaap gevallen...en nu wakker geworden met hevige ongi buik- en rugpijn... Ga nu even een poging wagen om terug te lezen...weet niet hoever ik kom hoor..
Hihi..het was maar 1 pagina..had de rest gisteravond al gelezen...! Ben even laatste stukje van de verloskundige praktijk kijken...
Goedemorgen! Hier ook een redelijk goede nacht. Ik bern gisteren al heerlijk vroeg naar bed gegaan en heb daar 2 afleveringen van de vk praktijk gekeken. @Bigdream en Jollie, wat leuk om van jullie te lezen en allebei nogmaals gefeliciteerd! @Ichtus, haha inderdaad zoald het nu lijkt geen volle-maan-kindjes bij ons deze maand! Fijn dat je goed geslapen hebt. @Dwazie, veel succes bij de vk zometeen! @MIssN, bah wat naar meid zo'n slechte nacht. Ik hoop zo voor je dat het eindelijk gaat doorzetten! Wanneer is het eigenlijk weer volle maan, over 4 weken neem ik aan? Bij mij begonnen m'n weeeen bij Norah met volle maan!
do 21 februari 04.31 MET Volle Maan - Totale maansverduistering Nou dat is ook een leuke dag om te bevallen dan.
Goeiemorgen, hier wederom een onrustige nacht van krampen en elk uur plassen. Een rustig dagje gepland hier. Dwazie, succes bij de VK. MissN, balen dat het niet doorzet meid! Dus jij gaat voor 21 febr. MamaNorah? Ik ga voor volgende week, maakt me niet uit wanneer....
Ja voorf mij zou het niet zo'n ramp zijn, maar wat eerder zou helemaal niet erg zijn! Zolang ik maar niet ver overtijd ga.... Voor jullie is het wat anders natuurlijk! Jullie zijn al een stuk verder.
Mogguh meiden. BD, wat een mooie zoon en leuke naam. Van harte hoor! Jollie, jij ook proficiat met je dochter. Ik weet de naam even niet eigenlijk. Ik ben benieuwd naar jullie bevallingsverhalen. Ichtus en Ariel, leuke kamertjes zeg, mooi gedaan! Meiden, meiden, wat kijken jullie nare programma's. Ik kijk er niet naar, bewust niet want ik kan er gewoon niet tegen. In mijn jeugd heb ik met zulke leuke kerels te maken gehad, bah! Ik heb een goede nacht gehad, jeeeey. 2 plassen en wat harde buiken maar heerlijk liggen dutten. Vanmorgen om 8 uur pas wakker dus zalig. Vandaag rustig aan zoals altijd
Goedemorgen! @dwazie, succes vandaag bij de vk... ik hoop dat jullie samen tot de goede beslissing komen... wel spannend hoor! @missN, flink aan 't rommelen dus weer... hoop dat het snel doorzet voor je! rest alweer kwijt... bah! Hier ok nacht gehad, 5 keer wezen plassen... leuk record! voel nu ook echt dat alles gezakt is, moet met kussen tussen m'n benen slapen anders is het vervelend gevoel...
@Wen26..idd flink aan het rommelen..als het nu eens een keer doorzet... @Dees..(en nog een aantal)..feli met jullie 37 weken..!
Dees, van harte gefeliciteerd meid! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Wen, ook al een goede nacht en gefeliciteerd met jouw record... En idd een naar gevoel! Heb jij dat niet met lopen dan? Ik vind het zoooooo irritant.
Dees, (en vivian en joma?) gefeliciteerd met de 37 weken! Wen, zo'n ingedaald hoofdje tussen je benen is idd een raar gevoel.
Mmm, ik zit net naar de lijst te kijken en bedenk me dat ik over ruim een week ook al thuis mag bevallen. Zelfs vanaf donderdag eigenlijk al, omdat bij de vk 21 feb als uitgerekende datum staat (maar is 22 feb). En ik moet nog zoveel regelen! We hebben nog geen naam (wel een jongesnaam), heb nog geen klossen, geen vluchtkoffer, het ontwerp van het geboortekaartje is af maar moet nog naar de drukker, moet alle baby was nog strijken, in de babykamer moeten er ook nog een aantal dingen gebeuren. Oh ja, en ik moet nog een aantal etiketten maken met adressen. En m'n wieg is ook nog niet af! Gelukkig komen mijn ouders vandaag terug die hopelijk gaan die daar al vanavond mee aan de slag (nou ok, morgen is ook prima). Pffff, ik word nog druk.
Meiden.. help Jurian heeft sinds 2 dagen een passie voor mijn borsten ofzo.. hij wil er steeds aan aaien.. ik probeerr er eigenlijk niet op te reageren, maar ik vind het toch niet prettig.. Hij doet t ook echt expres en we (ed en ik) weten niet echt waar het door komt.. eergister zat ie bij een barbiepopje van lisa op de borsten te drukken en toen zei edwin dat dat toch niet zo netjes was.. sindsdien lijk ik (met name mijn borsten) ineens erg interessant.. Weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan. Ik wil niet preuts overkomen en ook niet een taboe ervan maken, maar hij hoeft ook niet te denken dat het normaal is.. straks doet ie t ook bij de juf of erger bij oma ofzo pffff.. dacht dat deze fase in de opvoeding nog wel even op zich zou laten wachten.. vind t erg moeilijk...