gunst.. kinderwagen.. nog helemaal niet aan gedacht.. die moet ook nog schoongemaakt en opgemaakt.. nou ik zal de bak is van zolder toveren vandaag.. kan ik die vast opmaken.. het onderstel laat ik nog wel even liggen.. voordat ik die nodig heb zijn we nog wel een tijdje verder.. ga toch nog niet direct de deur uit met de kleine.. is wel handig om na de bevalling de bak bij je op bed te zetten.. kan hij/zij daar lekker in liggen.. toch dichtbij en in een bedje.. Heb ik met lisa ook gedaan..
goedemorgen meiden! hier nieuws! morgenochtend tussen 7 uur en half 8 wordt er gel ingebracht om de baarmoeder mond verder te weken en de bevalling op te wekken! en dan afwachten hoe vlot het gaat, mocht er nog niet genoeg gebeuren doen ze volgende ochtend weer! bij sommige reageerd het in een dag bij andere enkele dagen das niet te zeggen! Maar ohhh ben helemaal HYPER......
Wow Joma... Wat een super nieuws zeg... Dan ben jij de volgende mama... Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent..
jeetje in 45 minuten al weer veel gekletst! Ichtus, ik kan je ook geen tips geven over je zoontje, ik ga er vanuit dat het zeker bij de ontdekkingsdase hoort, maar echt leuk is het niet als ie het ook bij andere vrouwen gaat doen, kan ik me goed voorstellen... Suus, hoofdje tussen de benen merk ik nog niet met lopen... misschien gaat dit snel komen? hihi Deborah, wat goed nieuws van die opleiding... hoop idd dat het gesprek wel aantal weken na keizersnee is, want volgens mij moet je verplicht 6 weken rust lianda, feli met je 38 weken! Kikkert, wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met de vk... weet je een beetje waar je aan toe bent enzo... Ik ga zo maar eens douchen en aankleden, wilde vandaag weer eens een actieve dag houden en wat boodschapjes gaan doen... ga ook even bij de Baby Planet kijken, moet kraamdcadeautje kopen voor vriendin, maar ga natuurlijk ook nog even voor mezelf kijken haha...
morgen meiden @ meiden die 37 weken zijn gefeliciteerd .. @ kikkert , fijn dat je een goed gesprek heb gehad @ missn, het rommelt dus weer , je vericht wel goed voorwerk jij @ de rest knuff , ben t al weer kwijt nu even hier ... nee nog niet bevallen ,.... maar ik heb wel een rot nacht gehad , na mijn idee waren het weeen , maar hielden niet aan , heb erg weinig geslapen , ook vanmorgen weer gigantsche pijn in me buik , maar weer hield t niet aan .... ik dit nog nooit eerder gehad , dus we zien wel .... ( sorry voor t ego )
@ichtus: das een goed idee idd! Wij hebben straks een wiegje naast het bed staan, dus die gebruik ik. Maar wie weet bivakkeer ik wel meer op de bank en dan is de kinderwagen ook handig
Wat een goed nieuws Joma, nu is het een kwestie van aftellen... super voor je! Zou jij dan de volgende zijn?
@joma: oooeeeh spannend meid, kan me voorstellen dat je hyper bent! Nou jij hebt binnen 3 dagen je kindje vast!
@Mystery..zo blij ben ik niet meer met dat goede voorwerk leveren.. Het mag nu wel eens doorzetten...
Heel spannend...ik zou helemaal de kriebels krijgen zeg..pfff... (hihi..volgens mij vind ik het net zo spannend als Joma zelf..) hahah..ik ben zo ontzettend benieuwd naar alle beebjes hier...