Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja, ben vandaag bij de vk geweest en toen hoorden we hem voor het eerst! Heel duidelijk horen we hem!

Gaat heel snel en het klinkt zo:

KADUNG, KADUNG, KADUNG, KADUNG :D

2. Lin1984

Lin1984 Lid

5 jul 2007
    50
    0
    0
    Almere
    Wat super!

Wij hebben toevallig dit weekend de Angelsound gekocht maar konden nog niets horen, en 2 weken geleden kon de VK onze baby wel horen..
    Maar dat zal wel komen doordat die van de VK sterker is..

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dotje, fijn dat het een uitwendige echo was. Ja en bijna 12 weken. :D :D :D Toch wel fijn dat je verder bent dan dat je dacht.

@Thirza, wat leuk zeg! Heb je de angelsound of een andere? Ik denk er ook nog steeds aan of ik er eentje zal kopen.

@Naatje, fijn dat je het hartje gehoord hebt.

@Lin, ik heb wel eens gelezen dat het helpt als je een boel babyolie gebruikt.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    super, gefeliciteerd! ik vond het ook zo geweldig... nu 9 oktober weer!

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Wie laat er een pretecho maken en waar?

wie wil het geslacht van de baby weten?

Ben erg benieuwd!

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    geslacht van de baby willen wij niet weten! Wij houden wel van verrassing! hahaha! Vind het wel leuk om het niet te weten!

En een pretecho laten we misschien wel maken. Hebben we het eigenlijk nog niet over gehad. Bij ons in de buurt woont een verloskundige die met de VUT is en die doet voor haar plezier nog echo's maken! Leuk! Dus misschien doen we het daar wel!

7. Lin1984

Lin1984 Lid

5 jul 2007
    50
    0
    0
    Almere
    Thanks voor de tip!
    Ik had inderdaad wel babyolie op m'n buik gesmeerd maar misschien niet genoeg? Ik ga het vanavond nog wel een keer proberen.. en anders, moet ik gewoon nog even wachten..

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ga zeker een pretecho laten maken, waarschijnlijk 4d, ik weet alleen nog niet waar, ga nog even zoeken op internet. Lijkt me echt onwijs leuk om je kleintje zo vast te leggen! :D
    Wij hoeven niet het geslacht te weten, er valt toch niets aan te veranderen, en zo blijft het nog een verrassing. En ik heb al vaker gehoord dat ze het geslacht verkeerd voorspeld hebben, dus ik zie het wel bij de bevalling :)

@Anieteke; Gefeliciteerd meid! Echt super voor je! Ik was de eerste keer zo zenuwachtig dat ik gewoon mijn nieuwe telefoon in de wc-pot heb laten vallen, hahaha.

9. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Hey allemaal,

vandaag nog niet veel beter... pas in de namiddag (nadat ik al de ganse dag had geslapen) lichte vooruitgang en ondertussen heb ik toch iets kunnen binnenhouden maar al dat overgeven maakt het verschrikkelijk zwaar.

@vivian, ik heb wel wat medicatie voorgeschreven gekregen, maar het sloeg allebei niet aan en ik probeer het dan ook zo lang mogelijk te redden zonder.

@Boney, wij blijven in hetzelfde schuitje, fijn dat je vandaag wat beter bent.

ANderen bedankt voor het meedeleven ;)

Voor de lijst:

nieuwe afspraak 4/09 voor triple test

Groetjes
    Twins

10. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo iedereen

ik heb afgelopen maandag een nekplooimeting gehad en alles is dik in orde.ik moet nog de foto"s in mijn album zetten doe ik binnen kort wanner ik niet meer zo veel hoef te kokhalze de hele tijd VERVEELEND IS DAT ZEG.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb vanmiddag de tweede echo gehad! En het was idd een uitwendige (de eerste keer zeiden ze dat het misschien deze keer ook een inwendige werd, vandaar dat ik het niet wist) Heb een hele mooie foto meegekregen. Zie je echt vingertjes! Ze heeft alles goed bekeken, ze kon zelfs al het maagje zien. Toen ze net een mooie foto wilde maken, ging ie zich eens lekker omdraaien, dus konden we het ruggengraatje mooi zien. Het kindje deed ook z'n mondje even open en pakte de navelstreng vast! Ze heeft wel 3 keer gezegd dat ze heel tevreden was over de groei.

En natuurlijk het hartje gehoord, net een treintje!

Mijn volgende afspraak is op 3 augustus, en mijn 20 weken echo is in het ziekenhuis op 4 oktober. Ben dan al 22 weken maar ja...

Mijn vriend was ook helemaal blij natuurlijk, en z'n ouders waren in de wachtkamer gebleven, ze vonden dat het ons moment was... das wel lief!
    :D

Nou sorry voor mijn egoistische lange verhaal , maar ben zo blij, moet het even kwijt. :oops:

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Fempje en Debora, wat fijn meiden, heerlijk!
    Knuf

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo meiden nou heb ff bij gelezen maar eerlijk geen fut om te reageren op iedereen sorry, kreeg vanmorgen telefoontje van de baas dat we vanavond een spoed bijeenkomst hadden (zijn vader ligt al langer slecht) nu kregen we te horen dat hij de zaak (zijn zoon dus) toch niet overneemt en dat de zaak al verkocht is we worden wel mee overrgenomen maar evengoed het klinkt raar en baart me toch beetje zorgen zo van wat voor baas krijg je dan en wat gaat er allemaal veranderen zo zijn we nu nog maar open van half 9 tot 18 uur en vermoed dat we dan toch echt open gaan van 8 tot 20 maar dat maakt mij niet zoveel uit als het maar een baas is waar je dingen mee kunt bespreken en niet zon arrogante zak dus tot
    september is dat afwachten dan krijgen we te horen wie het word en per 1 oktober worden we overgenomen word een rara stress volle tijd vermoed ik ben ik bang voor

14. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meis wat vervelend!
    Die onzekerheid wordt je helemaal gek van!
    Sterkte!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedenacht meiden,

Hebben jullie dat ook dat je elke nacht rond dezelfde tijd wakker word om te plassen? Nou ik wel. Elke nacht zo rond half 5. Moet dan plassen en ben dan misselijk dus ga ik wat eten. Maar ben dan zo wakker dat ik niet meer kan slapen. :(
    Errug vervelend. Ben nu uurtje wakker en ga toch zo maar weer es ff naar m'n bed. Het is m'n vrije dag en wil echt nog ff slapen. Heb nu weer wat in m'n maag dus moet lukken.
    Werkse en een fijne dag allemaal
    Liefs Boney

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik moet ook altijd zelfde tijd plassen en dat 2 per nacht :confused:

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden gister lekker vrije dag gehad! en lekker wezen winkelen met me schoonmoeder!ik heb nog wat rompertjes en innimini sokjes gehad echt leuk!savonds kwam me pa op visite met zijn vriendin en daar ook diverse dingetjes gehad zoals mutsjes,rompertjes,leuke kleine knaapjes en nog zo handoek met zo puntje voor het hoofdje zeg maar! nou ik ga nu naar mijn werk en reageer vanavond wel weer uitgebreidt!

knuffff

meiden met mooie echo gister SUPER gefeliciteerd :D

@meiden die vandaag moeten succes!

18. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Wat leuk meis, fijn dat je zo genoten hebt!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier is het rustig zie ik! hihi.. Het regent hier nu al de hele ochtend.. bah.. en dat op mijn vrije dag... had een beetje zonneschijn toch ook wel leuk gevonden! nou dat is dan veel achter de pc zitten vandaag! ;)

@ Debora en Fempje : super meiden van jullie echo's! Wat is het toch leuk om je beebje te zien! Nu lekker gaan genieten!

@ boney : ja.. hier ook elke nacht eruit om naar de wc te gaan..haha.. gisteren niet veel gedronken dus gisteravond om 22.00 uur voor het laatst geweest en heerlijk doorgeslapen! Das ook wel lekker!

@ joma : leuk he dat winkelen! ik wacht nog 2 weken en horen we dan een mooi hartje, dan ga ik de hele dag shoppen!

@ Vivian : das mooi klote meid op je werk.. Hoop voor je dat het allemaal meevalt. En meid probeer niet teveel te stressen hoor..je moet nu vooral heerlijk genieten!

@ twins.. meid wat balen voor je dat je je zo beroerd blijft voelen.. pff.. ik zou er ook niet goed van worden... Heel veel beterschap en hoop dat je je snel wat beter voelt!

zo.. ik ga even boodschappen doen.. ja dat hoort erbij zeggen ze dan he! in de regen! Maar we hebben dan ook echt niets meer in huis. tis hard nodig dat ik boodschappen ga halen! hahaha....

Tot straks!

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Gelukkig ben ik dus niet de enige die slecht slaapt. Of ik moet er 's nachts uit om te plassen, of ik word wakker van die ...muggen. Gewoon niet leuk meer, zit onder de muggenbulten, en jeuken wat die dingen doen :( Ik zit nu op mijn werk, en er is echt niets te doen, dus wordt weer een lange dag voor mij :(

@Fempje en Debora; Heel fijn voor jullie! :D

En ik kan ook niet wachten om te gaan shoppen, heb de meeste gidsen al besteld, zodat ik thuis ook een beetje kan kijken, maar binnenkort wil ik toch echt al dingen gaan kopen. Maar ik kan soms echt nog niet geloven dat er straks een baby komt, een beetje onwerkelijk allemaal :D

Deel Deze Pagina