Goedemorgen lieve dames @amma heel veel suuces vandaag!1 komt allemaal goed @bigdream super de pupper dat je zo heerlijk geslapen heb.. ik ga vandaag ook de VK bellen of ik iets eerder dat 19 juli naar de VK mag ik vind het toch wel heel lang duren zeg maar.. fijne dag allemaal
Ik vind het ook erg lang duren.. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn..! Dan zie je kindje en dna ben je al bijna uit de gevarentijd zeg maar..! Het grootste risico op een miskraam is dan weg..!
Halo Lianda, Leuk ja dat we allebei even ver zijn. Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes behalve raar gevoel in mn buik en soms wat steken in mn borst en ben best moe over t algemeen. Groetjes, Baby4me
Knap hoor dat het je lukt om niet te roken. Wel lastig dat je vriend rookt. Wellicht kun je met hem afspreken dat hij niet meer binnen rookt. Is nl ook niet echt goed als je zeg maar 'meerookt'als je zwanger bent. Krijg je toch ook gewoon die rook binnen nl. Of wie weet krijg je je vriend zover dat hij ook gaat stoppen. Is veel beter ook straks als de kleine er is. Groetjes, Baby4me
Ik ga vrijdag naar de huisarts, ik weet hier in de stad echt niet wie wel of niet prettige verloskundige is dus ga eerst maar eens met de dokter overleggen. Maar hiervan zeggen mensen ook al dat ik er vroeg bij ben hoor, we moeten gewoon nog geduld hebben... bah.... We hebben het dit weekend verteld! Eerst aan de ouders van mijn man. We hebben ze gebeld (man is afrikaan en familie woont daar) mijn schoonvader lachte en mijn schoonmoeder huilde, danste en zong liedjes echt prachtig! De hele berg zusjes daar schreeuwden en dansten, konden we ze maar zien! Mijn ouders kwamen later thuis dan afgesproken, de bosbloemen met kaartje'(surprise, jullie worden opa en oma) stonden op tafel en wij zaten al op de bank. Toen ze binnen kwamen nog even geen reactie op de bloemen en toen we in de tuin wilde gaan zitten liepen we langs de bloemen. Ze stonden allebei even doodstil, en mijn moeder met rode oogjes 'Ja?' 'o ja Ma het is raak!' echt leuk hoor! Allebei de ouders met rode oogjes en super blij. Aansluitend zijn we naar mijn zus en zwager gegaan. Zus was even weg, en deed daar vervolgens úren ipv een half uurtje over. Toen ze binnenkwam heb ik het meteen verteld en ze lag dubbel van de lach ze moest zo lachen dat we in ronde 1 al zwanger zijn geworden... Echt grappig, toen belde mijn vader haar 'met de opa van ***onzeachternaam***' echt leuk dat iedereen zo blij is Nu nog weer mijn mond houden op het werk etc...
Knap van je dat je niet meer rookt! Wel lastig dat je vriend wel nog rookt. Wellicht kun je afspreken dat hij voortaan buiten gaat roken. Meeroken is nl ook niet echt goed als je zwanger bent.
Hallo Amma, Wel fijn dat je al zo'n vroege echo krijgt. Wat bedoel je eigenlijk met dat je bij eerste zwangerschap 12 maanden alleen en zonder enig onderzoek was? Volgens mij zien ze bij 5 weken nog geen hartje. Ik dacht dat dat pas bij 6 a 7 weken was. Groetjes, Baby4me
sorry voor de dubbele berichtjes. ik krijg steeds een foutmelding dus ik dacht dat t bericht niet geplaatst werd maar blijkbaar toch..
Dwazie, als het je eerste zwangerschap is en je verder geen medische indicatie hebt ofzo dan zou je eigenlijk pas met 12 weken een echo krijgen. Dus je hebt al geluk dat het bij jou 10 weken is. De reden dat mensen eerder een echo krijgen is dat ze zoals bijv in mijn geval een mk hebben gehad. groetjes, Baby4me
dwazie, dat was schrikken dat bloedverlies maar gelukkig dat het een aambei is! Maar kan me voorstellen dat dat ook best pijnlijk is. Groetjes, Baby4me
@sjaantje ja leuk he als iedereen zo positief reageert he wijhebben het van het weekend aan mijn schoonouders verteld mijn schoonmoeder had tranen in haar ogen wel lief, ik had mijn vader gebeld of ze koffie kwamen drinken die raade het meteen hoefde niets te zeggen haha Kan iemand op de grote gebeurtenis lijst even toevoegen dat ik morgen naar de vk mag voor een kennismaking gesprek oh nu lijkt het eindelijk echt vind het allemaal heel spannend
Sjaantje, welkom hier! zie dat je op dezelfde datum als mij bent uitgerekend. Leuk! Is je misselijkheid al minder? Groetjes, Baby4me
debie, ik heb hetzelfde..ook problemen met ontlastig en ook heel bang dat t weer mis gaat. maar we moeten proberen positief te denken he.
@baby me... het is neit mijn eerst zwangerschap heb al een gezonde zoon.. en daarna twee keer een MK gehad dus belt de VK straks om een eerdere afspraak te maken voor een echo...
Hallo meiden! Zo ik heb effe op wat berichtjes van jullie gereageerd. Het lijkt me trouwens wel handig een ledenstop in te lassen op dit topic. Anders zitten we dadelijk met zoveel mensen dat het niet meer te overzien is. Bigdream, balen van je nare dromen maar gelukkig had je onlangs weer een leuke droom en was het gelukkig maar een droom. Amma, veel succes bij gyn vandaag! Ik zal zo het schema nog eens neerzetten. Kunnen de nieuwe mama's to be het aanvullen met hun gegevens. Hoe gaat het verder met iedereen? Met mij wel oke. Heb soms wat steken in mn borsten en een raar gevoel in onderbuik. voelt een beetje zoals gevoel wat je hebt als je buikspieroefeningen hebt gedaan. herkent iemand dat? Heeft iemand anders dat ook? Fijne dag allemaal! Groetjes, Baby4me
Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje,31 jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje, 27 jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige Ichtus: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) Ichtus: 13 juli 1e echo om 16.20 MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: Esmay:20 juni echo om 11.20 uur Wil svp iedereen die nog in de lijst staat zichzelf met de gegevens erbij zetten. Groetjes, Baby4me
Hallo allemaal, Ook ik ben in februari 2008 uitgerekend en wel 02-02-2008. Waarschijnlijk ga ik die datum niet halen, want ons Frummeltje wordt 2 weken eerder gehaald. In het ziekenhuis gaan ze de bevalling opwekken als ik 38 weken ben. We hopen dat alles goed gaat en natuurlijk ook met alle anderen die nog gaan bevallen. Groetjes van de papa en mama van Frummeltje.