Mijne deed het vanmorgen ook niet meer Vivian. Even een nieuwe aangemaakt. Waar staan de foto's van Gwen?
JOMA.. SUPER GEFELICITEERD.. Natuurlijk ook voor Manlief Wat een prachtige meid (ff gespiekt) en mooie naam zeg.. GWEN.. Welkom in de wereld.....
zo ik heb eindelijk weer internet.. zit ik dus op hete kolen omdat ik joma wilde volgen ligt hier het internet eruit... Is mystery al online geweest? had r nl een smsje gestuurd om te vragen of er al wat bekend was over joma (moest het gewoon wel weten natuurlijk) maar ze reageerd niet.. hoop dat alles goed is.. Is er verder nog bijzonder nieuws.. Moet 30 pagina's ofzo doorlezen en dat is me toch echt teveel.. kan iemand me ff updaten? Hier goede nacht gehad en voel me top schoonmama is ff geweest voor de gordijnen, maar heeft niet schoongemaakt.. is het toch nog overgekomen.. ben zelf alweer druk aan schoonmaak geweest.. kan gewoon niet stilzitten hoor.. heerlijk gevoel als alles lekker is opgeruimd alleen vind ik steeds wel weer wat nieuws dat in mijn ogen gedaan moet worden en dat is wel irritant.. mijn huis is echt nog nooit zo schoon geweest..hahah Zul je zien dat wanneer ik moet bevallen het toevallig een zooi is.. dat was bij lisa ook zo.. echt erg balen.. hahahaha
@dees.. oh maar dan kun je volgens mij jals nogwel ff kijken.. zal ff voor je zoeken enkijken of ik t je kan pben..
nou word knettergek vandie stomme banner het lukt gewoon niet ik waag nog 1 poging en anders straks want moet echt iets gaan doen hier
nou ik geef het op hoor probeer later nog wel een keer ga nu ff aankleden en naar de winkel ik zie jullie straks wel weer doei doei
Buddy nieuws! Joma belde net. Zoals jullie al weten is ze gisteravond bevallen! Er is een stukje van de placenta achter gebleven waardoor ze 4.5 liter bloed is verloren. Dat is er onder narcose uitgehaald. Daarna heeft ze nog even op de IC gelegen. Op zich vond ze de hele bevalling best mee vallen. Alleen dat bloed verlies. Ze heeft of krijgt ook nog bloed. Verder was alles goed. Ze zijn trotse papa en mama!
hier nog steeds in afwachting van het breken van de vliezen of de eerste wee... :S maar er is nog helemaal niets! mijn harde buiken nemen nu overdag wel wat toe, en zijn soms zelfs bijna een beetje pijnlijk... maar ja dat kan nog wel weken duren... blegh... wil niet meer zwanger zijn! maar ja dan hoor ik mezelf klagen, terwijl sommigen van jullie veel meer te klagen hebben met allemaal kwaaltjes enzo... ik heb helemaal geen kwaaltjes, behalve wat vermoeidheid... Dus mensen met kwaaltjes: vergeef mijn gezeur, maar moest het even kwijt...
@Boney.. oh gelukkig vond ze het meevallen.. das niet fijn dat bloedverlies nee.. fijn dat t nu weer beter gaat en nu hoeven ze alleen maar trots te zijn en heerlijk te geneiten.. NU WIL IK OOK! En ja ik weet t.. ben nog niet aan de beurt.. hahahah
Whooww... 4,5 liter bloed verliezen is niet niets! Gelukkig gaat het nu beter! Joma, knap maar snel op, en geniet van je kleine prinsesje!
zeur maar lekker hoor thirza.. hier ook bijna geen kwaaltjes, maar begin langzaamook wel zin te krijgen in mijn bevalling.. al is het alleen maar om van die nesteldrang af te zijn, maar goed in vergelijking met de meeste anderen is het hier een eitje...
Holy Cow! Klopt die 4,5 liter? Een mens heeft maar 5 liter... Anyway, het klinkt niet als een al te relaxed einde van je bevalling, maar blij toe dat het nu weer goed gaat en ze het zelf niet als traumatisch heeft ervaren.
@ joma en mannetje mooi meisje hebben jullie zeg . pff 4.5liter bloed das niet niks. rust maar lekker uit en geniet maar van jullie mooie dochter
ik was bij jurian bijna 1 liter verloren en dat was al vreselijk.. had een hab van 4,1 daarna en kreeg ook bloed extra.. dus 4,5 liter.. SJONGE.... wat zal ze zich slap voelen zeg..
ach ik zie zeuren als een van mijn hoofdtaken als hoogzwangere vrouw ben ik de laatste tijd erg goed in