Hoi Esmay, Hee dat is toppie van de pufles juf om toch nog even langs te komen voor een prive les! Je hebt dus veel last van voorweeën, da's mooi dat voorwerk. Groetjes
nou meiden ik ga even wat eten dees thanks voor je hulp weet niet wat ik fout deed maar ja hijdoet het weer das belangrijkste ik kom later vandaag nog wel kijken of er nog nieuws is doei doei
dwaas komt even gedag zeggen.... en zeggen dat zei ook wilt bevallen.. maar er in de verste verte geen weeen of voorweeen niet eens een heel klein krampje aanwezig is.. hihi
Ik heb net ook even Ichtus bekeken. Hoe is het nu met jouw moeder? De controle bij de VK ging prima. Ook hier kon de Vk het koppie al voelen. Ze had de vingers nauwelijks naar binnen. Ze ligt echt heel erg laag zei de VK, was een goed teken. We hebben even het lijstje voor de thuisbevalling doorgenomen. We moeten nog kraammatrasjes bijhalen, maar de rest was prima. Zij neemt de baarkruk mee, dus dat is een zorg minder. Mijn urine even bekeken voor eiwitten, maar dat is allemaal goed. Moet wel even urine bij de huisarts inleveren om blaasontsteking uit te sluiten. Doe ik maandag wel even. Moet maandag alweer terug komen. Dwazie, wie weet begint het in 1 keer hoor. Mijn zus had ook die dag niet verwacht dat er iets zou gebeuren. Maar het barste in 1 keer in alle hevigheid los....
Hier komt zo de belastingman... moeten nog iets inleveren van 2006 en 2007... net alle papier bij elkaar gezocht enzo... bah, wat heb ik hier een hekel aan... helemaal geen zin om me nu met financien enzo bezig te houden
ik ga zometeen alle moed bij elkaar rapen en maar wat in het huishouden doen, want mannetje doet het ook niet