nee niet elkaars buddy maar ook wij doen aan live verslag... bedradingen zijn ze al aan het aanleggen....
Heb net een hele dikke klodder stug slijm aan mijn papiertje bij het afvegen (lekker detail ) Ik hoop dat het geen voortekenen zijn. Over een dikke week komt mijn schoonzus nog een week op bezoek, en zodra zij weer weg is dan pas mag beebje komen
Gna gna. Slijmprop bestaat niet volgens mijn gyn . Je baarmoeder maakt nu extra slijm Thirza dus hij is wel aan het werk
Gewoon snotslijm, ik heb het namelijk noooooooooooit, mijn onderbroeken zijn altijd maagdelijk wit en nu niet meer Ik hoop inderdaad dat het nog een paar weken duuuuuuuurt
heb even de laatste adressen op de geboortekaartjes geschreven... we hebben echt super teveel geboortekaartjes! We hebben er 100 besteld, maar heb 50 kunnen schrijven... en dan nog 2 kaartjes voor onszelf, en 2 voor op het werk op te hangen... dan zijn we vast nog wel iemand vergeten, dus reken er nog 2 kaartjes bij en dan zitten we op 56... hmmm... we wilden 70 kaartjes bestellen maar 100 was maar 10 euro duurder, dus dan maar 100 wat moet ik in vredesnaam met zoveel kaartjes kan ik zijn kamertje nog een keertje mee behangen ofzo
Heej meiden, even een vraagje, weet iemand van jullie hoe ik op hyves een mp3 kan zetten? Wil er een liedje opzetten maar lukt me niet. Groetjes
Zo de klossen zijn gehaald... Die gaan er morgen onder. Ik heb net heel de badkamer letterlijk op m'n knieen uit liggen schrobben... Pfft was niet zo'n goed idee... Maar ik wil toch nog ff de slaapkamer stoffen en zuigen, dan is het boven weer helemaal klaar en netjes. Nu eerst ff eten en ff kletsen hier...