nou ik had er wel , maar dat was met de insteek dat het een meid werd nu weet ik weer niet wat ik moet doen ... pfffff , weer eens aant rondneuzen dus en nee ik heb ze dus nog nie haha
Ik heb ook kaartjes van Poobies mystery, je kan toch zo de tekst en kleur aanpassen? Dan maak je er 2. zodat je voor elk geslacht 1 klaar hebt staan.
@thirza ik heb er ook veels te veel heb er 75 besteld en maar een stuk of 45 geschreven (lees getypt) maar ja je weet nooit wie je vergeet he ik zei al tegen mijn vriend kaartjes die ik krijg waar ik niets heen heb gestuurd krijgen alsnog een kaartje zolang voorraad strekt
@mystery ieders keer als ik aan jou verhaal denk ben ik wel stiekem blij dat het bij ons absoluut niet fout kan gaan en het echt een jongetje word
Ik heb ook 100 kaartjes besteld i.v.m. de meerprijs. We hebben nu 62 enveloppen geschreven en volgens mij zijn we niemand vergeten. Anders krijgen ze er idd alsnog een, toch genoeg kaarten....
Hier hebben we ook een probleem als het opeens het andere geslacht word... Maar dat zien we na de bevalling dan wel weer.... Moet er niet aan denken zeg. haha Mystery, heb jij ook vast de envelopjes besteld?
Mijn kaart is er ook in een jongensversie. Dus dat is zo veranderd....maar ik hoop uiteraard dat ze het goed hebben. Is wel zo makkelijk.
Ja, dat vind ik nu eigenlijk ook wel suus... Maar we hebben allebei veel ooms en tantes. Veel vrienden. Peter z'n vader heeft eigen bedrijf met aantal vestigingen. Daar gaan er dus ook een aantal naar toe. Vergeten jullie huisarts, VK, kraamzorg, evt puf juf en mede puffers niet?
Nee, dat is het voorbeeldexemplaar. De naam houden we nog even geheim. Ik heb idd aan al die mensen gedacht, maar kom dan nog niet op 120.... Ik denk dat het hoogstens 75 gaat worden. We twijfelen nog over een aantal mensen.
Je kan bij poobies ook de envelopjes van te voren bestellen he. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb er 150 in huis nu. Moet alleen nog beginnen met schrijven.
Hup hup dan Mystery. Ga maar eens lekker snuffelen dan, want ook de proefdruk duurt even. En wil je niet liever nu alvast de enveloppen schrijven?
Wij hebben ook lang getwijfeld over wie we een kaartje gaan sturen! Ik heb ook een beetje naar de kerstkaarten gekeken die we kregen... Heb er geen zin in dat hier straks allemaal mensen op kraamvisite komen die ik toch al 2 jaar ofzo niet heb gezien! Niet zo veel behoefte aan... dus we sturen alleen de mensen waar we ook echt contact mee hebben... al is het maar een verjaardags of kerstkaartje... en zo dunt het adres boekje aardig uit