ook goedemorgen Bd en Boney (en natuurlijk alle anderen die pas later inloggen!) Hier ook nog iemand die gewoon super blij is met deze site en met jullei natuurlijk! Helemaal geweldig! oja.. zie banner, zie banner, zie banner! joepie! hier de 12 weken grens bereikt vandaag! yes yes yes! mamanorah en dotje, jullie ook gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! Wij hebben toch een onrustige nacht gehad.. pfff. niet te geloven, werd er gewoon melig van! eerst was de buurman aan het timmeren, boren enz tot 23.00 uur.. daarna ineens wakker van gepiep... bleek dat onze huistelefoon leeg was..dus op de oplader.. daarna begon het hier super hard te onweren, dus alle stekkers eruit getrokken en als klap op de vuurpijl mochten we daarna op muggenjacht.. Hubbie heeft weinig geslapen vannacht.. zo sneu! vanavond hebben we een bbq met vrienden! erg leuk! Heb er echt zin in! Zo nog even nieuwe hoofdkussens halen voor ons en een kado voor mijn zwager! Die is over een maand jarig, maar zag nu iets in een foldertje staan wat hij graag wilde hebben! Nou dan haal ik het maar meteen! lieve meiden, tot straks allemaal en veel schrijven hoor! liefs Sizzel
Goedmorgen allemaal! Oh ik kijk hier een dagje niet en hup 6 pagina's erbij geschreven ofzo! Heb niet helemaal alles gelezen...... Het is absoluut geen desintresse, want ik ben ook super blij met dit clubje drukschrijvende februari mama's. @Sizzel!HOERA 12WEKEN! Het gaat helemaal goed komen hoor. Die buikpijn komt ook mij heel bekend voor. Het is het groeien van de baarmoeder. Soms word ik er ook gewoon niet lekker van, ik ga dan met een kruikje naar bed. @ ongerustheid: ook heel herkenbaar, eerst leefde ik van echo naar echo, toen naar de 12 weken, toen weer naar de eerstvolgende afspraak met vk zodat ik het hartje zou horen en zo gaat het lekker door. Maar nu ik een buikje begin te krijgen en na het horen van het hartje maandag wordt ik wel steeds rustiger hoor. en dat is echt leuk, ik begin nu nog veel meer te genieten! Hele fijne dag allemaal! En voor alle echo's en afspraken: veel succes! Liefs Amma
Goedemorgen! Ook ik ben helemaal blij met jullie. Ja 12 weken vandaag. Echt heel stom, maar ik was het helemaal vergeten totdat ik jouw berichtje las, Sizzel. Jij en Dotje ook gefeliciteerd, hihihi. @joma, mooie buik! Ik heb ook een onrustige nacht achter de rug. Manlief kwam laat thuis van z'n werk en daarna begon hij me toch te snurken in bed. Ik heb hem een paar keer een flinke por gegeven maar daarna was ik helemaal geirriteerd en kon ii dus niet meer slapen. Hahaha. Nou ja, vanavond maar weer vroeg naar bed dan.
Goedemorgen dames, Het gaat hier idd snel, hahaha, kan het allemaal niet bijbenen. Zelf heb ik alleen last van steken/krampen, maar dat zijn volgens mij meer mijn darmen, af en toe voel ik een ongi pijntje, maar niet echt vaak, misschien dat dat nog komt. En die ongerustheid heeft, denk ik, elke vrouw wel hoor. Ook hier, heb net een echo gehad, maar ben nu alweer bang dat het mis gaat. Het is ook zo ongelooflijk dat er zoiets moois kan groeien in je buik @sizzel; Gefeliciteerd meid! Ik moet nog een paar daagjes wachten....
Hier ook nog iemand die erg blij is.. Vandaag de 12 weken bereikt!! @Sizzel en MamaNorah.. jullie ook gefeliciteerd! Heb geslapen als een roos vandaag. Maar kon mijn bed niet uit. Zou zo terug willen kruipen..
{|= Sizzel Dotje Mamanorah GEFELICITEERD met de 12 weken GRENS toch een mijlpaal hé!!! Amma jij ook alweer 14 weken op naar de volgende 14! Ik ga nu afscheid nemen van mijn vent, hij gaat 5 dagen weg, dus heb ik 5 dagen het rijk voor mij alleen Tot later meiden!
Wat heerlijk meiden de 12 weken grens bereikt. Gaan we weer verder aftellen met z'n allen! @Supermummy, je hebt ons nog de komende dagen [/u]
@sizzel, mamanorah en Dotje: gefeliciteerd! Geniet er van! @amma: Ikke ook de 14 weken! en over die ongerustheid kan ik meepraten, hoor! Woensdag super mooie echo gehad, word ik vannochtend wakker en ga plassen, heb ik twee donkere vlekjes in mijn onderbroek! (sorry voor de details) en een beetje last van mijn buik. Nu ben ik dus weer helemaal in paniek.... Ga toch eens denken over een angelsound.
gefeliciteerd die de 12 weken grens hebben berijkt leuk is dat he nu heb je al iets meer rust,ik had het toen wel. WIE HEEFT ER OOK ZO'N LAST VAN KOKHALZEN DE HELE DAG? ik heb er echt heeeeel veel last van is echt vervelend en ik weet niet wat ik er aan moet doen.weten julie meschien tips voor mij? we gaan vandaag de eerste stap zetten aan de baby kamer we gaan alle rommel er al vast van afhalen want dan is dat al gebeurd en mijn ventje heeft nog vakantie dus we dachten dan is dit wel het geschikte moment omdat te doen.
hee hallo allemaal. Vorige week vrijdag had ik mijn 1e echo. Alles was goed, ook hartje zien kloppen!. Alleen ik dacht dat ik 10 w en 2 dagen was, volgens de echo 9 w + 3. Dus vandaag wel 10 w + 3. Moet de banner nog even aanpassen en ik behoor ook niet meer tot de februari mama's. . Uitgerekend op 4 maart 2008. Niets aan te doen. Dus weet niet of ik hier moet blijven of eens bij de maart-mama's moet gaan buurten. Afgelopen zaterdag zijn wij op vakantie gegaan. (in eigen land) heerlijk weer maar ik was zo moe en misselijk: wij zijn woensdag alweer naar huis gegaan. Ipv 2 weken met caravan, kind en manlief op vakantie. Toch wel even balen, ook voor hun. Maar zo was het ook niet gezellig. Nu alweer wat opgeknapt en even rustig thuis, schoonmoeders heeft onze dochter effe opgehaald, heb ik lekker even tijd voor mezelf. greetz missdroppy
@ Missdroppy: Gaaf dat je een goede echo gehad hebt! en de keuze om naar de maart mama's te gaan of hier te blijven is natuurlijk helemaal je eigen! Wij zouden het natuurlijk leuk vinden als je hier zou blijven, maar het ook snappen als je naar maart zou gaan! @ Mamanorah : haha.. niet meer aan gedacht..hihi.. Dit zijn nou dingen die ik dus niet vergeet...haha! @ Fempje :kokhalzen... hmm... valt mee. Af en toe een beetje, niet veel. Loop wel de hele dag met een misselijkmakend gevoel rond.. maar ja...dat kan van alles zijn! @ Deborah : pfff.. kan me voorstellen dat je je helemaal lam schrikt.. zou ik ook hebben! Ga er maar vanuit dat het goed is en gewoon nog oud bloed is wat eruit moet! @ Supermummy : Wij zijn er voor je hoor! Wij laten je niet alleen! hihi @ Naatje : over 2 dagen zit jij ook aan die magische grens! komt helemaal goed!
Nou zal wel ff helpen met het op pagina 300 komen.. hahah.. Voel me ineens flink beroerd zeg.. pff.. lijkt wel een griepje.. bah ik wil nu echt naar huis.. Maar dat kan natuurlijk niet.. Tjah werk he..
hey dotje dat heb ik ook al een paar dagen.. alsof er zo'n griepje aan het sluimeren is, maar niet door wil zetten.. heel irritant.. Ben blij dat ik vandaag nog vrij ben, maar moet weekend en maandag en dinsdag werken.. bleh.. daarna ben ik dan wel weer 5 dgn vrij!
@ dotje en mamanorah; Van harte gefeliciteerd \/ @ debora21; Volgens mij is dat wat Sizzel ook al zegt oud bloed, maar houd het zeker in de gaten, en als je twijfelt gewoon vk bellen, dan hoef je ook niet meer te piekeren. @fempje; Ik heb thuis een boekje liggen, 1000 zwangerschapstips, zal eens voor je kijken of daar iets in staat. Zelf heb ik helemaal geen last gehad van misselijkheid, soms als ik opsta en nog niet gegeten heb, maar verder eigenlijk helemaal niet gelukkig. Of het moet nog komen
hallo dames ten eerste proficiat voor de dames die de 12weken bereikt hebben. bij mij is het overgeven en misselijkheid helaas weer opnieuw begonnen ik hang weer bijna iedere dag boven de pot grrr.