Hallo dames, Goh...kaartje naar de VK en Kraamzorg, die ben ik ook vergeten. Zo maar even snel een envelop schrijven. IVM zwangerschapdementie! De hele week al visite gehad. Voel me echt een op en top huisvrouw nu ik thuis ben. Ik heb altijd full-time gewerkt, dus eigenlijk nooit echt tijd voor visite. Oma's, tante's, vriendinnen, buurvrouwen, erg goed voor je sociale contacten... Nu maar weer aan het poetsen... Rommelen op het kinderkamertje blijft geweldig! Tot straks!
en kaartje nar de HA en c1000 enze enz niet vergeten... hoor.. leuke pakketten met geboortekaartejs te krijgen
Iemand enig idee of je de celstofmatjes ook los kunt verkrijgen bij Prenatal? Ik heb geen zin om rond te bellen.
Hoi dames, Las net dat Joma bevallen is van een dochter, Gwen. Proficiat! Hier vandaag naar de Gyn geweest en we hebben samen met de Gyn toch besloten voor een "normale" bevalling ipv een keizersnede.
Oja, voor diegene die een Emte in de buurt hebben, die doen ook aan zo'n doos. http://www.em-te.nl/home/dreumesbox.asp
haha zie dat daar ook een potje sudo creme bij zit, volgens mij heb daar nu al zoveel potjes van! genoeg voor 4 kids!
Nog nooit van gehoord, maar volgens de site zit er eentje vlakbij Haha, hoe Hollands kan je zijn, maar ik ga voor de Dreumesbox van Em-té!
Ja het was inderdaad een spannende keuze. Mijn vriend zei, dat als ik het zou willen dat hij dan liever een stuitbevalling had, maar dat het mijn keuze was. En ik dacht, ik laat het de arts gewoon zeggen wat het beste is in mijn geval. Na de arts te hebben gehoord, die toch ook wel duidelijk voor een stuitbevalling was, heb ik daar dan toch ook voor maar besloten. Weet niet waarom, maar ben nu nog zenuwachtiger als voorheen haha. Had eigenlijk verwacht dat de arts een keizersnede zou zeggen. Het was eigenlijk best een goed gesprek. Mijn bloeddruk was wel wat laag maar dat zag ze liever dan te hoog. Bloedarmoede was ook weer weg, dus ik mag weer stoppen met die staaltabletjes. Urine was schoon, maar de uitslag van de kweek was er nog niet. Dus die krijg ik volgende week vrijdag bij de controle wel. Oja en ik mocht gewoon gaan carnavallen
Ik heb maaaaar 40 geboortekaartjes besteld, heb naar kerstkaarten gekeken en neven, nichten, ooms en tantes waar ik niets mee heb of al een jaar niet gesproken hebben doen het maar met de tamtam. Als we iedereen moeten sturen van familie zit ik ook rond de 150. Daar begin ik niet aan, en sommige familieleden doen dus ook niet aan kaartjes. Waarom de huisarts? Die hoort t wel, hebben toch geen kaartje nodig, gaat toch meteen de prullebak in.
fijn dat je een keuze gemaakt hebt, en als alles meezit heb je met een "normale" bevalling ook minder last daarna met tillen e.d toch?