Fijn zo'n broer! Waarom woont mijn zus helemaal aan de andere kant van het land? Alhoewel ik sterk betwijfel of ze voor ons zou koken....
Ik ga even het eten klaar zetten, dan kan ik straks direct beginnen. Tot later en alvast eet smakelijk allemaal!
hahaha ja is wel makkelijk dat ie om de hoek woont, maar ik was wel verbaasd want dit doet ie niet vaak hoor! (We eten wel eens samen maar dan koken wij of zijn vriendin)
het is weer rustig op het forum nu zie ik. nog geen meer nieuws over joma? ben wel benieuwd hoe het nu met haar gaat... hier staat het eten ook al klaar voor vanavond, kan straks zo de wok in, ff wokken en klaar! @angelina: spannend hoor een stuitbevalling! ik geef je groot gelijk, ik persoonlijk zou ook liever een stuitbevalling hebben dan een keizersnee! (nu hoop ik niet dat ik debora op haar teentjes trap ) @cavia: ik weet niet eens hoe die eruit ziet nu! kan hem niet zien @verveling: tja ik ken het! overdag werkt erik, en mijn meeste vrienden ook, en om nou dagelijks mijn moeder op bezoek te hebben! pff nee! Gelukkig heb ik mijn breiwerk en mijn dvdseries
zo ik ben weer bijgelezen gelukkig nog niemand bevallen in die tijd dat ik weg was @anglinaz meid super dat je het zo gaat proberen altijd poging waard he als het mogelijk is. Gaje gewoon carnavallen? durf je dat dan nog? Ik durf het met nog 10 dagen (tegen die tijd) toch niet meer aan hoor veels te druk enz. Ik las over gratis pakketten je kunt ook een kaartje sturen naar janlinders voor degene die in brabant en limburg wonen en de plus heeft ook een heel leuk pakket
haha tuurlijk niet! Ieder z'n eigen keuze toch! Ik snap Angelina heel goed, ik heb ook echt lopen twijfelen! En ik denk dat als het m'n 2de kindje was ofzo dat ik dan wel zou durven... @cavia: ik ook niet, heb er een spiegel bij moeten pakken! hahaha
@ cavia die kan ik ook zonder spiegel niet meer zien net 1uur aan de tel gehangen met een vriendin (zij is 8 weken zwanger ) we kwamen maar niet uitgekletst.
Heerlijk ff gelegen. Ook nog ff geslapen. Peter belde dat hij vanuit Hoogeveen onderweg is naar huis. Mmmm lekker, die komt natuurlijk midden in alle files terecht. Ik ga zo lekker poffertjes met roomboter eten. Lekker makkelijk zo'n pak met 50 erin.
Hello dames! Daar ben ik ook weer! Vanavond gelukkig de hele avond beschikking over de laptop mannetje die gaat weg haha Ik ga ff terug lezen!
ow lekker poffertjes. ik moet nog koken maar m'n mannetje is volgens mij weer blijven plakken op het werk met een biertje in z'n hand grrrr....
kook ze kikkert jeeeej jij blij ariel an poffertjes , goed idee dwazie , ook hier op de boodschappenlijst
Oh, helemaal vergeten te vertellen: Gister hadden we een intake-gesprek met de kraamhulp. Ik vond het zelf wel een leuk gesprek. Er werd een beetje uitgelegd wat kraamhulp nou precies inhoud. Op hoeveel uur we recht hebben, en we mochten vertellen wat onze eigen wensen waren. Voor de rest was het wat administratieve rompslomp en mocht ik de nodige handtekeningen achterlaten.