pff zometeen nog bezoek, en ik had eigenlijk een rustige avond willen hebben maar ja niets aan te doen . schenk ik me net wat chocomelk in zet het op het bijzettaffeltje ben ik een paar sec. weg is de hond aan de chocomelk aan het drinken wat een gek beest fijne avond en tot morgen
neej heb rot dagen heb veel buikpijn , allemaal voorwerk , holle hollee , maar goed , heb nu een hele drukke beeb ik me buik en heb steken en harde buiken , bah hoest me jou ?
Vandaag veel last van harde buiken soms ook best pijnlijke dr tussen. Dus ik ben geloof ik ook aant voorwerken...T mag van mij wel snel voorbij zijn in ieder geval
Ik wil ook wel helpen hoor tot de 3000! Mannetje is thuis en ligt nu ff in bad. We gaan denk ik lekker zappen en niks doen vanavond. Peter is vrijdag avond altijd moe van de hele week. Dus die zal wel in slaap vallen naast me.
Ik heb trouwens ook 40 euro betaald voor m'n hemeltje. Kon ook kiezen voor een goedkopere. Die zijn dan van tulle (met van die gaatjes.) Heb er nu 1 van gordijnstof met een satijnen band er langs. Vond ik toch wel mooier.... En dan ben ik zo'n muts die daar liever meer voor betaald..
haha, ach.... Hij werkt zich nu rot. Heeft altijd wel drukke baan. Is vaak laat thuis enzo. Maar nu werk hij extra hard, kan hij straks wat meer thuis zijn. Als de kraamzorg weg is enzo.
Als die straks wat meer vrij is, is natuurlijk wel prettig! Dat maakt het harde werken dan weer goed!
Hihi, me kat is niet zo heel erg slim en die gaat net als een soort van slinger/klim aapje in de box klimmen. Super grappig om te zien!