Ja dat is echt vervelend.. Wil het liefste nu in bed gaan liggen en er niet meer uit komen.. Pff.. af en toe wordt ik gewoon moe van mijn eigen geklaag..
Hallo, MamaNorah: gisteren door mijn eigen onzekerheid helemaal vergeten je te feliciteren met je de goede uitslag van de nekplooimeting. En vandaag nogmaals gefeliciteerd met het behalen van de 12 weken. De overige gelukkigen natuurlijk ook gefeliciteerd met het behalen van deze magische grens! Fempje: Dat kokhalzen heb ik ook heel erg gehad. Was zo genant en daarna zo misselijk dat ik geen hap meer weg kon krijgen. Gelukkig is dat bij mij nu zo goed als over. Helaas heb ik geen middeltjes tegen. Sterkte ermee! Snurkende man, komt mij ook erg bekend voor! Hij heeft zich zelf al verbannen naar de logeerkamer zodat ik nog wel goed kan slapen. Is niet zo gezellig, maar ik slaap zo licht dat ik anders continue van hem wakker ben. Gelukkig is zijn verkoudheid bijna over en daarmee hopelijk ook het gesnurk! Wij zijn nog niet aan de babykamer begonnen. Nog effe wachten. Wel gaan we ons huis redelijk grootschalig verbouwen. Het wachten is nog steeds op de verbouwvergunning. Ik hoop wel dat het dit jaar allemaal nog gaat lukken, want als ik straks met een dikke buik rondloop en het is nog niet af. Dan weet ik nu al dat ik niet te genieten ben! En hebben we pagina 300 al gehaald? groetjes, Aurelie
@ dotje1986 en sizzel ook ik ben al een paar dagen niet lekker...verkouden enz. maar dit komt volgens mij echt door dit kl#te weer. of is het bij jullie lekker weer? hier niet koud/vochtig mist en regen.
ow ja komende maandag krijgen we als het goed is de babykamer. ik verheug me er echt op om alles inorde te maken.
Ja onze babykamer hadden we alvast besteld en die is al binnen.. waren we bezig om het ledikantje in elkaar te zetten.. Blijkt de lattenbodem die er bij geleverd was niet goed te zijn.. Veel te groot.. Nu moeten we wachten tot het betreffende bedrijf belt en anders moet ik zelf terug bellen.. En ja wij waren er ook vroeg bij met de babykamer.. maar mijn vriend wilde die perse al bestellen omdat meneer het perse snel af wil hebben terwijl ik denk we hebben nog harstikke veel tijd hebben.. En hoe gaan jullie babykamers eruit zien, dames? Ben daar ook wel benieuwd naar.. @ Kikkert.. hoe ziet de jouwe eruit?
de basis kleur van de muren is ecru en 1 muur is ecru/blauw/goud. de meubels zijn ecru met hout(deze hebben we voor een prikkie kunnen overkopen) als het klaar is zal ik wat foto's er van maken.
nou nee.. niet echt geweldig weer, al lijkt het wel steeds lichter te worden.. hope so... want vanavond bbq! babykamer zijn wij nog niet aan begonnen. Willen over 2 weken eerst bij de vk het hartje horen en dan gaan we een kinderkamer bestellen. Met een beetje geluk is die dan, wanneer ik ruim 20 weken ben, binnen en wanneer ik dus 20 weken zwanger ben heb ik ruim 4,5 weken vakantie samen met mijn hubbie, dus dan willen we het hele kinderkamertje in onze vakantie in orde maken! Leuke besteding van onze vakantie toch?
Onze basiskleur is groen. Alle muren zijn heel lichtgroen met fel groene tinten (zoals de kozijnen). (we zijn namelijk pas verhuisd en hebben gelijk de kleur al uitgezocht voor de babykamer) De meubeltjes zijn licht houten.. zie foto in mijn album.. En het resultaat zal ik laten zien als het af is.
tjonge jonge zeg ga ik ff op msn om te kijken of mijn schoonzusje online en ja hoor....2 maand geleden heeft ze 2 dingen geleent van mij dus 2 weken geleden vroeg ik aan haar goh kun je me die eens mee nemen aub, waarop zij zei ja is goed. dus vraag ik net wanneer ik mijn spullen terug krijg. waarop zei antwoord ik kan ze niet meer vinden. dus met andere woorden zoek het je maar uit grr...
@ dotje... er staat nog niets in je album! hihi ennuh.. ik denk dat wij de muren ook ecru maken en dan de kleur erin brengen met accesoires. Das altijd leuk en dan heb ik weer een excuus om lekker te gaan shoppen! hihi.. maar ik vind inderdaad zoals dotje dat limegroen echt helemaal geweldig! kan zowel voor een jongen als voor een meid! Dus denk wel dat het dat wordt!
@dotje: Ik heb zoveel ideeen over de babykamer! Ik denk dat ik even wacht tot ik weet wat het wordt en dan ga ik aan de slag. Mijn vriend gaat wel een muurschildering maken, maar wat weten we nog niet, dat veranderd ook steeds weer! @fempje: kokhalzen heb ik vooral 's ochtends, en soms 's middags. HEEL vervelend, vooral op het werk. Sta ik daar met een klant.... Snurkende man heb ik niet! Wat ie wel doet is knarsetanden en daar word ik ook al wakker van! Ben al twintig keer naar het toilet gerend, en mijn afscheiding is gewoon wit. Dus denk dat het wel goed zit. Zou ook wel heel raar zijn, 2 dagen geleden een super mooi bewegend kindje en dan zou het nu mis gaan? OK alles kan, natuurlijk. Maar daar probeer ik niet van uit te gaan, ze zeggen niet voor niets dat twaalf weken de magische grens is, toch?
wij hebben ze hele woonkamer al lime groen dus ik denk dat als we ook nog de baby kamer doen dat het iets teveel van het goede word haha
@dotje: Leuke kamer! En lime groen vind ik ook super leuk in een babykamer, staat hier ook op de suggestielijst!
@ kikkert... grrrr... daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor. En vooral met spullen van anderen ben je toch voorzichtig.. oeh.. dan zou ze aan mij ook de verkeerde hebben hoor! dan vraag je toch gewoon of ze nieuwe wil betalen, want dit gaat nergens over. Kan me voorstellen dat je nekharen hiervan overeind gaan staan zeg!
nog ff iets.. hihi.. toen ik de vorige keer zwanger was heeft mijn zus mij voor al die gratis zwangerschapsdozen aangemeld. super leuk natuurlijk, maar toen ik dus de miskraam kreeg bleef ik foldertjes krijgen van "van asten babysuperstore" en nog veel meer van die dingen. Nu kreeg ik net dus weer een foldertje in de bus..hihi.. nu komt het erg goed van pas! Leuk al die aanbiedingen.. daar hebben ze nu 10 dagen tot 70% korting!
Ja we hebben express voor een licht groen gekozen.. zodat we er nog allerlei kleuren bij kunnen doen bij de aankleding.. Nou dat werd dus al snel limegroen.. Maar we moeten nog gordijnen bestellen enzo.. Maar we hebben de grote dingen al gekocht.. We doen alles in etappes.. Zo veel geld extra hebben we ook niet over.. Dus dan moet het wel ff zo..