@Boney, ja ik ken dat punt ook om te masseren. Hier is dan het extra effect dat je pireneum ook geprikkeld wordt in die houding Bij de acupunctuur kennen ze hetzelfde punt. Heb het me nog even precies laten aanwijzen laatst. Ga dat ook gebruiken mocht ik ongeduldig worden, maar in ieder geval als tijdens de bevalling de weeen afzwakken.
Buddy nieuws! Ik had joma ff gesmst om te vragen hoe het ging met haar en de kleine meid. De kleine meid doet het prima. Drinkt snel een flesje leeg en morgen krijgt ze alweer meer voeding. Joma is nog erg zwak, dizzy en moe. Ze moet dus ook nog in het ZH blijven
Ik heb alleen meegekregen dat ze 4,5 liter bloed was verloren doordat er een stukje van de placenta was blijven hangen. En dat ze daarna dat onder narcose hebben weggehaald en ze daarna ff op de IC heeft gelegen.
Ja, ze had 4.5 liter verloren (neem aan dat tussendoor steeds aangevuld was, anders is wel erg veel)... maar dat was gisteravond na de bevalling... de placenta kwam namelijk niet helemaal mee en toen verloor ze veel bloed... toen is ze onder narcose gebracht en hebben ze placenta verwijderd... zo heb ik het begrepen...
ik weet niet of Joma van plan was om borstvoeding te geven, maar dat zou nu waarschijnlijk ook niet meer kunnen of wel? Wel fijn dat het goed gaat met die kleine! Ik hoop dat ze snel naar huis mag!
oke , dan heb ik dat idd gemist , jeemig , schrik je wel even van . bah @ joma , fijn dat t met die kleine meid goed gaat , en doe maar lekker rustig aan !
Nou inderdaad zeg... dan zal het verhaal wel kloppen, want anders hebben we het allebei helemaal verkeerd begrepen
Is wel het beste binnen een uur na de bevalling. Maar daarna kan het ook nog best hoor, maar in dat uur zijn ze op z'n wakkerst. Ga jij BV geven? Ik wil het heel graag
Het is wel de bedoeling om het te gaan doen! Me vriend wil het ook heel graag. En het lijkt mij echt een mooi moment samen met je kind