Heel moeilijk ja, een mooi wondertje ontvangen, en aan de andere kant moet je afscheid nemen. Bah bah.....
@naatje.. bijbaan? snachts? JE MAG HELEMAAL GEEN NACHTDIENSTEN DRAAIEN!maar euh.. slaap lekker @Dwazie... nou idd spannend zeg.. ik ga ook niet meer slapen hoor.. kids zijn wakker dus ik ook...
poetsen? wauw dat is echt nu het laatste waar ikaan denk respect meid.. maar hopelijk kan je een beetje slapen
ja mijn kid is nu naar de voetbal met zijn vader....dus ga straks toch maar weer even mijn bedje in denk ik
Oh ja... dat dees nog heeft gereden zeg tijdens de weeen.. tijdens mijn weeen kon ik niet eens lopen.. AUW.. knap hoor.. ze moet natuurlijk ook wel omdat olaf niet kan rijden, maar toch.. wat zal olaf zich machteloos hebben gevoeld zeg.. Arme man..
@dwazie.. heb jij het nr toevallig van sizzel? misschien is het wel leuk als zij ook op de hoogte wordt gehouden van het buddy nieuws..?
nee helaas niet zat ik ookal aan te denken...zal strask als dees belt even vragen of zij dat zelf doet of iemand anders dat kan doen...
wwwwwooooooowwwwww dit is wel een goede wakker maker zeg jemig , dees heeeel veel sterke , olaf jij ook , idd wat iedereen al zegt , het is een zware dag , dikke knugff voor jullie
goede morgen mystery.. moet zeggen dat ik toch wel enigszins nerveus begin te worden voor mijn eigen bevalling.. was ik eerder zo nuchter.. nu schrik ik steeds van harde buiken.. hmmm
goedemorgen mystery en ICHTUS... ik heb er ook last van... zenuwen voor de bevalling alleen ik heb helemaal geen voorwerk meer.. bijna geen harde buiken hahah integenstelling tot vorige week