Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi Mrijn, ik heb even met mezelf overlegd ;)

ik houd mijn telefoon extra in de gaten de aankomende dagen... ik ben wel klaar voor buddy nieuws! :)

Hoop het echt voor je meid!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja ja.. wij krijgen een zoon.. tenminste dat zei de vk bij screeningsecho, maar na het verhaal van mystery heb ik toch zoiets van.. het zal toch niet stiekem een meid zijn he.. heb voor de zekerhied nog maar wat universele kleertjes gekocht..

wat de vlaggetjes betreft doe ik wel gewoon zoonblauwe.. mocht het stiekem toch anders zijn gaat edwin wel even snel naar de winkel..

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja precies, dan zijn roze vlaggetjes ook zo gehaald hoor...

Ik heb voor de zekerheid ook een neutraal pakje in de vluchttas gedaan... je weet maar nooit! :)

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahha ICH, wat ben jij een gemeen mens!

Mijn zusje kwam van de week aan met vlaggetjes voor na de bevalling en verder hoop ik niet dat iemand iets aan mijn huis ophangt. Ik ben daar niet zo van. Moet zeggen dat ik het bij een ander wel antijd leuk vind om te zien hoor, en dan vooral als je ook akn zien hoe het kindje heet. Ik zal het er niet vanaf rukken als iemand een geboortjebord maakt, maar zelf zal ik het niet doen.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dat wordt spannend vandaag... dat had ik gisteravond.. ik lag op bed en had ineens zo'n ingeving van.. laat ik nog maar even gaan douchen want je weet maar nooit.. maar er gebeurde uiteraard helemaal niets.. geen voorweeen geen steken geen krampen niks..wat dat betreft duurt t nog wel ff hier.. maar hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft joh..

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ga even douchen... tot zo!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en bedankt he mrijn..hahaha

ben heeeeeeel lief hoor (en bescheiden)..hihi

Hoorde trouwens gister op het nieuws dat er een flinke griepepedimie op komst is in europa.. en dat nederland er ook flink mee te maken gaat krijgen..
    hoop maar dat ik bevallen ben voordat het hattem bereikt.. anders blijf ik mooi binnen en seal ik mijn huis af.. ik wordt NIET meer ziek voor de bvalling

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hbe jij niet het idee dat je meer weerstand hebt dan anders? Ik heb rond de kerst een mini-verkoudheidje meegepakt, maar die was na 3 dagen over en that's it...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Voor een meisje wordt het Maura maar de 2e nm zijn we nog niet uit..we hadden eerst Frederique, maar daar komt edwin nu op terug.. Juliette vind ik erg mooi maar ed wil nog ff in het boekje neuzen.. maar we komen er wel uit mocht het nodig zijn.. ;)

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    LOL :D

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Frederique vind ik ook erg mooi als 2e naam. Wij wilden ook een Franse, vrouwelijke en sjieke 2e naam hebben en hebben gekozen voor Aimée.

Wat is de 2e naam voor een jongetje (zonder de eerste naam te verraden). Zijn er uberhaupt veel die de eerste naam inmiddels weten?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nou bij jurian en lisa wel, maar nu niet.. heb al flinke buikgriep gehad en ben al 3 maanden verkouden.. ben ik er bijna vanaf dan kom ik wel weer iemand tegen die het net heeft en dan ben ik t ook weer.. wordt er gestoord van.. tis nu niet zo erg hoor, maar helemaal over is t niet..

Ik zing (in bandje) en heb al 9 weken niet meer normaal kunnen repeteren.. nu wordt dat sowiezo wel zwaarder hoor nu, maar toch tis wel errug kut

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha, ik dacht sneller te zijn dan het licht en had deze fijne tekst alweer weg gehaald, maar nu is 'ie vereeuwigd...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    2e naam voor jongen wordt Jonathan.. is niet mijneerste keus, dat is Evan maar aangezien ed dat niks vind en we voor een jongen eigenlijk geen 2e naam konden vinden die we allebei geweldig vinden gaan we voor jonathan.. dat klinkt een beetje 2e rangs, maar ik vind Jonathan wel mooi hoor, maar Evan net iets mooier...

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Damned, ging net de deurbel. Ik slof in pyama naar de voordeur in de veronderstelling dat het de pakketdienst is, staat er een Jehovavader en zoon aan de deur.... Of ik in mijn blijde toestand (dat kan echt alleen maar een vent zeggen, hij zou eens met 15 kilo aan zijn pens moeten lopen :evil: ) de weg naar God al heb gevonden... Jammer dat ik op dat moment dan niet het lef heb om te zeggen dat ik eerst de weg naar de verloskamers hoop te vinden ofzo, maar ze waren gelukkig zo weg.

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wij hadden voor een jongen als eerste naam Bart (naar mijn vader en zijn vader, maar ook omdat ik het een toffe naam vind) en als tweede naam Thijmen. Ik wilde eigenlijk Hidde als tweede naam, maar de initialen BH leken me een beetje vragen om pesterijen.

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja das wel vragen om moeilijkheden ja...hahaha.. Als Lisa een jongetje was zou ze ook Thijmen heten..(nou weet ik toch niet meer hoe je heten schrijft.. heetten, heeten, heten..argh)

Voor een meisje kan ik wel 100 namen bedenken die ik prachtig vind, maar voor een jongen vind ik het echt erg moeilijk..
    Toch schijnt edwin steeds het laatste woord te hebben :rolleyes: waar gaat het mis..

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik vind het voor een jongen juist makkelijker. Ik hou erg van korte, krachtige jongensnamen als Bart, Bram en Mats en voor een meisje wil ik juist dat het wat vrouwelijker is, maar niet tuttig. Olivia was mijn eerste keuze (maar ik ken niemand die dat een mooie naam vind, Koos dus ook niet) en Julia was een goede tweede. Hiervoor hadden we Isabel als eerste keuze, maar er werd in onze directe omgeving een meisje geboren met die naam en dan is voor mij de lol er alweer af. Koos vond Roosmarijn ook leuk (zo zou ik eigen moeten heten) met als roepnaam Roos, maar toen hij het steeds over Roosje had, werd ik een beetje misselijk... Klonk zo viezig uit de mond van en 'volwassen' vent. :)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen hier komt de buddy van dees :oops: ik las net haar smsjes pas maar ik was er van overtuigt dat nog wel iemand iets zou weten :D (he dwazie ;) ) spannend zeg.... ik heb niks meer van haar gehoort maar mocht ik toch nog iets horen dan zet ik het meteen hier ;) .

ik ben nu trouwens wel ff opzoek naar een andere buddy (die later uitgetelt is als mij ;) )

Deel Deze Pagina