Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ow maja wat leuk, jullie eerst uitstapje. heel veel plezier!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik ben weer weg. nog ff naar de winkel enz. tot straks

3. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

Apr 19, 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Zo iedereen lekker naar buiten vandaag ik blijf vandaag binnen me kleine maneke is ziek heeft koorts ligt nu lekker naast me te slapen op de bank. kleine man :( me grote man is ff weg wat dingen regelen ach ja kan ik ook een beetje rusten. Gisteren lekkere verse soep gemaakt goede vitamine. Zie al dat er wat februari mama's ophun eindje lopen. Gisteren nog wat buikfoto's gemaakt zal ze nog ff plaatsen.

Allemaal een fijne dag vandaag en miss tot later ;)

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Welkom terug Siz! Je hebt hopelijk geen Forumverbod gekregen van de gyn?

@Maja: Damn wat moet dat een heerlijk gevoel zijn zeg! Als ik nu naar het heerlijke zonnetje kijk en naar mijn mooie Stokkewagen die in de gang staat te pronken, zou ik zo een rondje met de kat door het dorp gaan doen :)

Ik moet ook weer wat eten, maar ik weet niet zo goed wat... Misschien dat ik mezelf ook maar eens overeind hijs en naar de bakker rij... Moet ook nog boodschappen doen. Ga vanavond maar voor de rodekoolstampot met verse worst.

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    PFFF boodschappen doen.. moet hier ook nog, maar t waait zo hard en op de fiets met 2 kids en mezelf is toch echt te zwaar! dan maar lopen naar de stad, maar de super is tch echt nog een takke end verderop..ben echt aan de verkeerde kant van de stad gaan wonen hoor..

maar goed.. harde buiken af en aan.. geen regelmaat en worden ook niet erger.. tis wel mooi weer dus een wandelingetje is altijd goed..

wordt ik misschien ook weer een beetje fit van.. ben echt zo futloos vandaag en dat ken ik niet echt van mezelf..nahja.. tzal er wel bij horen..

Ik ben straks weer terug...

Knufff

6. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Ik verveel me....heb wel zin aan een bevalling!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    hahah same here

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wie niet?!

9. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    nou daar ben ik ook weer , ik ga even de boodschapjes opruimen en dan ben ik der ook :D

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoi mystery.....

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    tis rustig hier...

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Het is wel heel erg rustig hier!

Het is rottig boodschapen doen als je geen suiker- en koolhydraatrijke dingen mee mag nemen... Word nog gezond ook in de laatste weken van mijn zwangerschap.

Even een ziekenhuisvraagje... Moet je eigenlijk zelf handdoeken meenemen? Ik ga er wel vanuit, maar zeker weten doe ik het niet...

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    volgens mij niet hoor.. heb ik ook niet gedaan bij jurian.. en heb wel gedouched dus zal daar wel handdoeken gekregen hebben....

14. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hoi hoi dames , en idd het is rustig hier :)

@ handoeken , lijkt me dat je die niet hoeft mee te nemen !

@ boodschappen , jemig , heb nog nooit zo veel gehaald , ben net een hamstertje haah , alles in huis , da mannetje niet vaak bij hoeft te halen :D

weer 250.- lichter hahaha

15. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    iedereen weer pleite hier haha :)

ik ga zo even tukkie doen denk ik , ik ben kapot , en verga van de pijn in me buik en rug :(

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Hey meiden,

de weeen van Dees zijn dus weder gekeerd. Ben benieuwd hoe vlot het nu gaat.
    Nogmaals: Dees en Olaf; heel veel succes, kracht en sterkte toegewenst.

Sizzel, weer thuis! Heerlijk, of niet? Fijn dat de uitslagen allemaal goed zijn. Vanaf nu blijf je gewoon lekker thuis.

Mystery, ook al zoveel last? Hier ook, bah bah. Vreselijke pijn onderin de rug. Ik snap niet waarvan, want ik heb de laatste dagen echt rustig aan gedaan. Ook veel harde buiken hier.... Ik blijf de rest van de dag lekker op de bank.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    pompidompidom...pompidompodom

rust overal.... net even de was gedaan en wat administratie...

trouwens deze zaterdag speelt mijn meiden elftal voor het eerst zonder mij(als leidster) hun wedstrijd..

krijg ik net een sms... van lieve nathas je moet heel snel terugkomen hoor want we missen je zo.. maar we hebben met 3-0 voor jou en je dochter gewonnen...heel veel liefs je meisjes

oh je kan je voorstellen tranen mt tuiten bij mij

18. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hallo,

Ben ook weer terug van rondje winkelcentrum en supermarkt... nu erg last van pijnlijke harde buiken, dus ga eventjes op bed liggen... Ik kwam eigenlijk ook alleen even kijken of er nieuws van/over Dees was...

Wow Mystery, 250 euro boodschappen? dan heb je flink je best gedaan... ik ben ook aan het hamsteren... grappig is dat he? Alsof mijn vriend straks niet gewoon boodschapjes kan doen :( :)

Tot straks maar weer...

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Wat lief Dwazie! En ook een beetje gefeliciteerd met de overwinning, tis toch jouw team!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    wat een lief sms-je Dwazie... doet je goed he zulke kleine dingen?!

Share This Page