Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Thee op?

slaap lekker Deborah!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga ook slapen, half 12 alweer... hopen dat ik beetje kan slapen vannacht...

Wens jullie ook een goede nacht & tot morgen!

3. Ik heb geen iedee, het is m'n eerste meestal komen die wat later heb ik me laten vertellen, maar mijn vriendin is 5 dagen na mij uitgerekend maar heeft een geplande keizersnee staan voor 7 feb. En dan moet ik eigenlijk nog een week... niet eerlijk :(

Nou ik sluit nu echt af, m'n mannetje moppert al dat het zo lang duurt, hij wil ook slapen, hij moet er morgen vroeg uit..

xx

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oww maar daar heb je gelijk in , nee we zitten nie heel de avond samen op de bank haha , komt maar zelde voor zelfs , hij speeld heel veel spelletjes op de pc , online :) dus die zit meestal achter de pc :)

ik hang op de bank , pc der bij , tv aan :)

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    slaap lekker nog maals :D en tot morgen

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou helaas nog geen nieuws van dees ,
    ik ga nu in bed verder tv kijken ,

lees morgen wel hoe het verder is gelopen

* mystery doet het grote licht uit *

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou meiden ik kan nu echt mijn ogen niet mer open houden ik ga naar bed...heb dus nog niets gehoord van DEES hopelijk gaat alles goed in zoverre alles goed kan gaan...

we denken aan dees en olaf...

knuf voor iedereen en tot morgen

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik hoop het ook Dwazie!

Heb net terminator gekeken, ga nu echt naar bed, ben een beetje op!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, visite is weg. Was toch nog wel gezellig. Heb af en toe ff hier gespiekt als ze gingen roken. Geen nieuws van Dees helaas.

Ik ga nu lekker slapen. Truste en tot morgen.

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nou meiden.. Niet schrikken hoor..

Buddynieuws van Dees..

Dees sms-te om 02.10 uur :

Het is helemaal mis gegaan.. Thijs is er onder narcose uit getrokken en hij is tijdens de bevalling overleden. Luuk maakt het goed. Ik lig op de ic.

Einde buddynieuws

Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen.. dit gun je toch niemand.. ik had zo gehoopt dat het voor hen soepeltjes zou verlopen... dat het geen bevalling from hell zou zijn.. en nu.. moet je zien hoe dat is gegaan.. Het is ze echt niet gegund..
    En hier was ze al zo bang voor.. tis echt niet eerlijk.. Dat moet echt een traumatische ervaring zijn geweest..

IK heb haar een sms gestuurd namens ons allemaal.. daarin heb ik haar toch eerst gefeliciteerd met haar zoons en gecondoleerd met Thijs.. Ook heb ik ze heel veel sterkte gewenst van ons allemaal en gezegd dat we veel aan ze gedacht hebben en nog doen..

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Meiden.. ik kruip mijn bedje weer in.. ga lekker even tegen mijn mannetje aan liggen kroelen.. slapen zal nu niet meer gaan.. ben in gedachten heel ergens anders mee bezig nu...
    Deesje meid.. heel veel sterkte voor jouw en olaf.. Hier wordt nog steeds heel veel aan je gedacht..

weet even niet meer wat ik moet zeggen..

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Nee dit gun je inderdaad niemand. Bedankt dat je ook uit onze naam hebt gesmst, Sizzel.

Dees en Olaf, Gefeliciteerd met jullie zoons en ook gecondoleerd met Thijs.
    Veel sterkte en kracht gewenst.

Liefs Angel

13. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi,

Ben net thuis en verwachte leuk nieuws te zien....
    dit had ik niet verwacht en ben er stil van.....

Dees en Olaf, gefeliciteerd met de geboorte van Luuk. Gecondoleerd met de geboorte van Thijs.
    (dit is zo dubbel, ik reageer morgenvroeg wel).

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dees en Olaf:
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoons. Gecondoleerd met het verlies van Thijs. Hopelijk gaat 't naar omstandigheden goed met jou en Luuk.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Dees en Olaf

Gefeliciteerd met de geboorte van Luuk en gecondoleerd met het verlies van Thijs.
    Ik had zo gehoopt dat het een goede bevalling zou worden, ben hier echt even heel stil van.
    Sterkte met alles.

Dikke knuffel, Anoek

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik las net het sms van dees op m'n gsm, ik heb er gewoon geen woorden voor, ik kan ook niet meer slapen. dit was gun je niemand! ik heb ze ook een sms terug gestuurd namens ons allemaal.

dees en olaf heel veel sterkte!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga nog ff terug m'n bedje in want er is toch niemand online ;) .

tot straks

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben er, maar ben elders aan 't lezen ;)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow mijn god!
    Dat is het eerst wat ik hardop zei toen ik het las van Dees. Zit nu met tranen in m'n ogen.
    Dit moet het ergste zijn wat je kan overkomen als ouders. Ik heb zo met hun te doen...
    Ze hadden zo gehoopt Thijs nog even levend te kunnen zien en vast te kunnen houden...
    Wat afschuwelijk. Ik ben erg van slag nu. Heb er verder ook geen woorden voor.

Dees en Olaf, bij deze wil ik zeggen dat ik aan jullie denk. Veel sterkte met alles en ik hoop dat jullie ondanks alles toch van Luuk kunnen genieten. Hoe dubbel het ook is.

Hele dikke kus en veel liefs boney

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vannacht erg onrustig geweest. Denk misschien wel voor gevoel van Dees. Elke keer als ik wakker was, was dat het eerste waar ik aan dacht.

Zit nu met 1 kaarsje aan in het donker en kan alleen maar denken hoe vreselijk dit moet zijn.

Wel prettig dat ik het hier ff weg kan typen. Peter slaapt nog...

Heb nog verhaal van de man van joma, maar vind dat nu niet gepast om neer te zetten. Misschien later vandaag. Alles gaat wel goed.

Deel Deze Pagina