Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    @Marsshi, sterkte gewenst!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb ook gereageerd

@marsshi: sterkte meid!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb ook bericht geplaats.
    Ik ben hier ook niet veel vandaag. Ik lees wel mee, maar ik kan maar aan 1 ding denken.... :cry:
    Voelt voor mezelf niet gepast nu om over andere dingen te kletsen.
    Al denk ik wel dat Dees wil dat wij doorgaan. Maar vandaag voor mij even niet.

Kus.

4. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ik lees net dat Dees bevallen is van haar tweeling Luuk en Thijs, en dat dan nu is gebeurd waar iedereen maandenlang al tegenop zag.
    Via deze weg wil ik Dees en haar familie heel veel sterkte wensen met dit inmense verlies, en tegelijkertijd feliciteren met hun zoontje Luuk. Wat dubbel is dit zeg, gewoon niet te bevatten. Dees, ik hoop dat je ondanks alles toch nog zal weten t genieten van je kleine mannetje Luuk. Heel veel kracht gewenst. Thijs zal voortleven in de harten van velen, dat weet ik zeker....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb ook een berichtje geplaatst...met gedichtje..

@dwazie.. omdat jij denk ik het dichtstbij hun staat is het misschien mooi als jij (als het technisch lukt natuurlijk) straks het topic van de vlinderlounge kan printen en de berichten bundelen ofzo.. weet t niet precies.. kunnen ze het later nog eens rustig teruglezen... misschien een idee. kan me voorstellen dat ze daar voorlopig geen trek in hebben, maar het straks zeker wel zullen waarderren..

Vond trouwens het idee van Ariel over dat het deze dag rustig zou zijn hier en evt zelfs afgesproken als een minuutstilte voor Thijs wel echt een super respectvol idee hoor.. Vind sowiezo iedereen hier met erg veel respect met dit nieuws omgaan en ook met elkaar.. Dank daarvoor dames..
    Denk idd wel dat dees zou willen dat we ook "gewoon" door zouden gaan, maar dat doen we toch niet.. maar als ieder zich maar vrij voelt om te vertellen wat zij wil dan is dat oke lijkt me...

Heb het volgende gedichtje geplaatst bij vlindertopic

An Angel in the book of Life
    Wrote down an infants birth
    And mentioned as he closed the book
    " He is to beautifull for earth"

knuff

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wat ben jij toch ook een fijn mens ICHTUS....

ien goed plan als ik wet straks hoe?

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dat komt wel goed meid... we vogelen het wel uit over een tijdje..

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    iemand trouwens al iets van mrijn gehoord? ik mis haar eigenlijk op t topic vanmorgen.. zeker gezien de omstandigheden...

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ben dr buddy en heb niets gehoord... ik houd mijn telefoon in de gaten!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oke wen thnx.. dan zal het wel meevallen, maar dan komt ze straks vast nog even..

Heb trouwens net caruli even een pb gestuurd.. dees melde hier onlangs dat ze daar contact mee had en zo'n fijn gesprek mee had gehad dus wist niet of caruli al op de hoogte was van het laatste nieuws dus heb het maar even gemeld..

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    jeetje zeg ik lees het nu pas allemaal.

dees en olaf gefeliciteerd met de geboortes van jullie zoons en gecondoleerd met thijs.
    wat dubbel zeg allemaal het was al maanden bekend dat dit zou gebeuren en dan is het zover.
    echt verschrikkelijk gewoon.
    wil jullie heel veel sterkte wensen!

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo mensen, ik ben er ook weer even.

Als eerste voor Dees en Olaf. Gefeliciteerd met jullie zoons Thijs en Luuk, en gecondoleerd met het overlijden van Thijs*, hier zijn geen woorden voor en ik leef intens met jullie mee. Ook ik ben hier heel erg van geschrokken en weet ook echt niet wat ik hierop nou moet zeggen. Heel veel sterkte en ook heel veel geluk gewenst.

Ik las ook dat Joma bevallen is van een dochter Gwen en dat ze nog in het ziekenhuis ligt. Meid van harte gefeliciteerd met jullie wonder en jij ook veel sterkte en gezondheid toegewenst.

Ook las ik dat Big Dream bevallen is. Ook jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder en alle gezondheid toegewenst.

Ben ik nu nog iemand vergeten?

Hier is alles nog redelijk rustig, al heb ik wel heel veel harde buiken. T zet niet echt door, maar ja, komt vanzelf wel.

Ik wilde toch graag even reageren.

Groetjes Diaan

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    vanzelfsprekend is dat helemaal prima...

je hebt een mooi topic geopend Dwazie, ik hoop dat veel mensen hun steunbetuiging aan Dees en Olaf zullen achterlaten...

ik heb zojuist ook gereageerd...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga even op bed liggen, heb al sinds vannacht hoofdpijn...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb ook even onder het topic van dees zelf (ook in vlinderlounge even verwezen naar jouw topic dwazie..)

Wen mooi omschreven hoor in vlindertopic..
    en weer komen de tranen..

Ik ga even afstand nemen..
    tot straks meiden...

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Dwazie meid moi dat topic voor dees op de vlinder lounge weet heel zeker dat ze dat waardeert heb er net ook f mijn gedachten neergezet.

Wen heb je al iets gehoord van mrijn toch niet voor haar om niet te komen kijken.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dames ik krijg net een sms van dees dat ze weer op de kraamafdeling ligt...

ik ga haar zo even proberen te bellen.. ze vermelden namelijk een telefoonnummer daarbij...

maar gelukkig is ze van ic af

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dwazie..
    Fijn dat ze weer van ic af is.. hoop dat ze wat rust kan vinden en samen van luuk kunnen gaan genieten....

Knuf

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    goede beslissling dwazie... weet jezelf tenminste ook dat je niet ongelegen belt... is ook voor jezelf wel prettig..

Dikke knuf terug...

Deel Deze Pagina