Lees net in de vlinderlounge 'bijzondere kinderen sterven niet, ze gaan wel, maar blijven voor altijd' Wat een mooie woorden...
sorry dat ik trouwens niet zo actief ben , maar voel me beetje vreemd , veel harde buiken , gigantische druk op me caaf , en verlies nog steeds vocht cq slijm .
@mystery.l.. geeft niks hoor meid.. niemand is erg actief nu... Neem je rust en mijn tel staat aan... Dikke knuff
Fijn dat dees van de IC af is, hoop idd dat ze wat rust vind en geniet van Luuk.... Mama zal hem hard nodig hebben de komende tijd, en hij haar natuurlijk
Nee, niets gehoord... wanneer ik iets hoor zal ik het meteen hier neerzetten... ga zo wel even op visite bij iemand, maar die hebben volgens mij ook wel internet... Zal ik haar anders een sms sturen? Was ze hier gisteravond wel en weet ze dat Dees aan het bevallen was?
Meiden ik heb net DEES aan de telefoon gehad... PFFT heftig allemaal hoor... ik zal een beetje proberen hier neer te zetten wat er gebeurd is allemaal, dat wil ze graag maar natuurlijk gaat ze zelf ook nog verslag uitbrengen als de tijd daar is... EERST WIL IK ZEGGEN DAT IK ENORME RESPECT HEB VOOR DEES EN OLAF OOK NU AAN DE TELEFOON WAS ZE HEEL RUSTIG EN KALM ... EN TUSSEN ONZE TRANEN DOOR KONDEN WE OOK NOG LACHEN... Nadat ze vrijdagnacht in het ziekenhuis waren aangekomen kwamen de weeeen maar lastig op gang... op een gegeven moment kwamen ze wel sneller en werden ze ook heel heftig... waarop de GYN besloot haar een ruggeprik te geven en daarbij een infuus om de weeeen krachtiger te maken... ook die ruggeprik heeft niet lang geholpen en had maar een helft van haar lichaam verdooft... en nog altijd had ze weeeen en dus veel pijn maar ook nog maar 3 cm ontsluiting.. GYN stelde haar toen voor een keuze om te gaan voor een keizersnee... maar samen met OLAF besloten ze dat niet te doen... inmiddels ging het toch aardig snel... opeens 9 cm na een aantal keer persen hebben ze LUUK moeten halen met de pomp omdat zijn hartslag omlaag ging elke keer... LUUK is ook meteen naar de couveuse afdeling gegaan... Toen waren de weeen weg 2 uur lang. UKKIE wilde niet zakken... en toen de weeen weer begonnen nogniet Inmiddels trok DEES het natuurlijk helemaal niet meer en is zelfs even buiten bewustzijn geweest.. De GYN besloot toen haar meteen naar de OK te rijden en onder narcose te brengen... onder NARCOSE hebben ze THIJS ook gehaald... en tijdens de bevalling is hij ook overleden... DEES heeft enorm veel bloedverloren had een hb van 2.8 en ze zijn aan het uitzoeken nu of haar hart geen schade heft opgelopen nu...morgen hoort ze daar meer over.. THIJS ligt bij DEES en LUUK op de kamer en is een verschrikkelijk mooi kereltje net als LUUK.. LUUK gaat redelijk is misselijk en wil nog niet echt eten... wel is hij alert en terwijl ik dees aan de telefoon had.. had hij zijn luier vol gepoept en geplast dus dat ik een goed teken... JULLIE KRIjGEN ALLEMAAL DE GROETJES VAN DEES en van mij een dikke knuf... nu ga ik even douchen even alles van me af spoelen... zover dat kan natuurlijk
Dwazie, thanx voor de update. Wat heftig allemaal, dat kun je je niet eens voorstellen allemaal. Ik hoop dat Dees snel hersteld. Doe haar een dikke knuffel van ons en wens hun sterkte!
pfffff.. wat een verhaal.. Kan me niet voorstellen hoe hoe ze zich gevoeld moetne hebben.. ook olaf.. sjonge wat zal hij zich machteloos hebben gevoeld zeg tijdens de bevalling en wellicht nog steeds.. Wat fijn dat ze weer gewoon op kraamafdeling ligt en dat en Luuk en Thijs* bij haar liggen.. Respect Respect.... Dank je dwazie voor je verwoording.. KNUFFF
Ik ben er hoor, nog steeds up and running. Had de hele dag visite en heb net pas de laatste pagina's gelezen en wat voor pagina's ... Lieve Dees en Olaf, Van harte met de geboorte van jullie zo lang gehoopte wondertjes en wat vreselijk klote dat het afscheid van Thijs* zo anders ging dan ik voor jullie had gehoopt! Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie met de steun van elkaar, van de familie en natuurlijk van Luuk dit gemis een mooi plekkie weten te geven.
Jeetje zeg wat een verhaal. Respect verdienen ze echt. Ze zullen helaas nog een zware tijd hebben , maar ergens is een lichtpuntje en ik hoop dat ze die samen met Luuk snel zullen vinden.
ik zag dat ik een stukje vergeten was te vertellen over OLAF OLAF heeft het heel zwaar gehad en is nu ook ingestort en is naar huis om even bijte trekken dees heeft heel veel steun gehad van OLAF en haar moeder... deze twee hebben dan ook een traumatische ervaring achter hun kiezen aangezien ze beiden bang waren hun alle drie te verliezen....
Verdorie wat een verdrietig nieuws... Lieve Dees en Olaf, wat zullen jullie trots zijn op jullie 2 mannetjes. Gefeliciteerd met Thijs en Luuk. En dan afscheid moeten nemen van Thijs, die je helaas niet levend heb mogen meemaken, wat oneerlijk Had jullie zo een ander afscheid gegund. En wat een dubbele gevoelens komen er nu bij kijken. Wil jullie daar dan ook veel sterkte mee wensen, zal niet makkelijk zijn. Hoop dat jullie tussen de tranen door ook een beetje kunnen genieten. Neem alle tijd die jullie nodig hebben en Dees, je weet dat je hier altijd terecht kan. Liefs Maja
Lieve Dees en Olaf, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige mannetjes Luuk en Thijs*. Gecondoleerd met het verlies van Thijs. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie nu de rust en de tijd gegund is om te genieten van jullie mooie Luuk en samen op jullie manier afscheid te nemen van Thijs. Mooi dat ze samen bij je op de kamer zijn Dees. Jullie kleine ukkie zal altijd een plekje hebben in onze harten. heel veel licht en liefde Amma
Lieve Sizzel, dankje voor het plaatsen van het Buddy nieuws en de sms die je gestuurd hebt namens ons allemaal. Lieve Dwazie, dankjewel voor het neerzetten van Dees verhaal! Wat heftig allemaal, zo'n ingrijpende ervaring. Wel fijn dat Dees al op de kraamafdeling mag en de mannetjes allebei bij haar zijn. Ik hoop dat ze heel voorspoedig hersteld, en er niet nog complicaties bijkomen zoals schade aan hart. Heel veel sterkte voor Olaf, ik hoop dat hij mensen heeft die hem opvangen nu.
Hey ichtus. Ik had caruli ook al op de hoogte gebracht. Ik had dit met Dees afgesproken. Maakt niet uit, nu heeft ze het in ieder geval gehoord.
idd zal dat echt super zwaar zijn geweest.. gelukkig konden ze tot steun zijn.. Olaf nog een keer extra sterkte.. de pappa's (en ook oma's) worden zo snel vergeten maar hier niet hoor...