goedemorgen ichtus , vervelend dat je oor dicht zit en ja poetsen , hier ook vandaag , mam komt vanmiddag om te helpen poetsen , gelukkig @ verdoofd gevoel , ja ik ken t
ow gelukkig snap je wat ik bedoel , was al bang iemand te kwetsen , slapen , nee het wordt steeds moeilijker
Goedemorgen... Hier wel weer een redelijk rustig nachtje gehad.. Ik ben het wel een beetje met Mystery eens.. Ik hoop ook dat wij de draad vandaag weer een beetje op kunnen pakken..en idd de rest van de tijd hier niet laten beinvloeden..! @Ichtus...vervelend dat je oor dichtzit..ik heb dat ook wel eens..echt een rot gevoel.. Poetsen gaat hier ook warschijnlijk gebeuren..ligt er een beetje aan hoe ik me voel..
goedemorgen missn , fijn dat je het met me eens bent , en wat ichtus ook zegt , ik denk dat dees het ook zou willen ..... ik denk dat we allemaal wel een beetje de poetsdag hebben vandaag haha , iedereen heeft het gisteren een beetje laten liggen heb ik het idee
ja heeeel vreemd dat oor.. erg irri ook maar goed zal in de loop van de dag wel beter worden... Scheelt wel dat manlief komt helpen, maar ik ben blij dat die van mij aant werk is...ik kan beter en sneller poetsen als ie er niet bij is.. hij loop alleen maar in de weg.. Gister had ik wel veel harde buiken en kon er zelfs niet vna in slaap komen.. daarna heb ik volgens mij elk uur wel gezien..ben benieuwd wanneer ik inkak vandaag.. Jurian blijft gelukkig over op school en krijgt vanmiddag een vriendje te spelen.. is voor hem wel gezellig en tis een rustig jochie dus ik vind t prima..Moet ook nog even boodschapjes doen... gehakt halen voor bloemkoolschotel vanavond..' Zo hoe saaaaai, maar dat was mijn dag dan alweer... hopen dat er nog iets gaat rommelen hier...
hahahah , volgens mij is dat gewoon het dagelijkse gebeuren ichtus , niet saaai hihi oe lekker bloemkoolschotel , ik weet nog niet wat we eten , gisteren heb ik niks gegeten , had geen honger , en ja dat rommelen , ik hoop dat t hier ook onderhand eens begint hihi
lang leven de nesteldrang haha , heb nu de hoezen van de bank er af gehaald en in de wasmachine gedaan haahah , ow ik ben wel erg zeg ....
goedmorgen dames... hier weer een onrustige nacht.. helaas geen voorwerk.. maar misselijk zuur en darmkrampen... hopelijk hebbn jullie beter geslapen knuf
dank je wel meis.. maar nu voel ik me wel weer ok hoor... en jij... hopelijk voel jij je vandaag ook wat beter knuf ook vor jou
haha * mystery spreekt baby aan , je moet vandaag maar komen , de dames hebben behoefte aan goed nieuws * ben benieuwd of t werkt
Hallo dames, ja ik hoop ook dat we gezellig wat kunnen kletsen vandaag, want ben vandaag weer op mijn werk tot 18uur.en moet wel wat te doen hebben. Het is wel mijn laatste dag vandaag! Hier ook slecht geslapen, en ben helemaal leeggelopen vannacht (darmen ) Iemand nog nieuws van Joma? Wanneer mag ze naar huis, en hoe is het met haar meisje? Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar Deesje, maar eerst maar alles een plaats proberen te geven!Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat! En zodra jij wil/kan kan je hier je hart luchten! Wij zijn er voor je!!!!