Goedenmorgen! Allemaal aan de poets hier! Ik wilde ook eerst nog ff gaan slapen (ook slechte nacht gehad hier) maar ben te onrustig (door ongeduld hoor). Mystery.. ga eens bevallen dan hebben we idd iets leuks te lezen hier. Ichtus.. oor dicht? goed 'klaren' misschien helpt dat.
@Supermummy.. op je werk? wanneer gaat jouw verlof in dan? Pfff ben wel dullig of niet.. je hebt eronder gezet dat het je laatste dag is. SORRY!
Ik laat morgen mijn 'verlof' ingaan. Ik ga morgen naar mijn huisarts en laat mij ziek schrijven. Hier in Spanje heb je vantevoren geen verplicht zwangerschapsverlof. Dus ik neem mijn 16 weekjes na de geboorte.
Goedemorgen allemaal Hier ook nog steeds een beetje verdoofd na gisteren.. maar kan me ook helemaal indenken in Mystery.. over hier verder gaan.. Denk inderdaad dat Dees dat ook had gewild.. IK heb Dees overigens nog niet ge-sms-ed.. Ik weet dat ze veel contact met Dwazie heeft en misschien vind ze het wel helemaal niet fijn als ze van ons allemaal verschillende sms-jes krijgt.. Dus heb het gisteren bij Dwazie gelaten! (nog bedankt meid dat je gebeld hebt! Super hoor.. moet niet makkelijk zijn geweest!) Misschien stuur ik straks nog wel een sms-je.. Kwil ze gewoon ook niet teveel lastig vallen! @ Ichtus : hmm.. oor dicht.. mooi balen! @ Mystery.. die beeb van jouw mag wel komen hoor! Ik heb 'm vanaf hier ook al toegesproken.. kijken of dat werkt! @ Supermummy: laatste dagje! heeeeerlijk! en dan lekker verlof! Lekker gaan genieten! @ Dwazie: die slechte nachten.. pff.. verschrikkelijk he. Die breken je echt op. En maagzuur.. dat is echt iets zooo goors! Bah... Hoop dat je misschien vandaag nog een beetje slaapt.. en anders een hele goede nacht hebt vannacht! Ik ga zo weer naar het ziekenhuis.. weer voor ctg en atm.. ben benieuwd hoe het nu is.. Ook bloed en urine worden weer gecontroleerd. Misschien heel stom, maar neem mijn tasje met pyama e.d. maar weer mee. Je weet maar nooit. Ik ben er toch een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.. Zal trouwens wel ff duren voordat ik hie dan iets laat weten.. moet om 10.30 bloed en alles laten prikken, 11.00 uur op de poli zijn, dan ctg en atm.. dus dan ben ik zo een uur verder. En dan nog gesprek met de gyn.. En dat is dan ook maar net wanneer hij tijd heeft! kan dus een lange dag worden... pfff... (alleen daar zou mijn bloeddruk al van stijgen! hahaha)
@ supermummy , we helpen je de dag wel door , moet alleen tussendoor poetsen haha @ miran , ja ik doe me best , heb baby al aangesproken haha
Hoi Dames, Sizzel: Succes vandaag! Pffff....ik ben ook wel weer even toe aan goed nieuws! Wie heeft zich opgeofferd om te bevallen vandaag? Hier nog steeds niks, zelfs rommelen is gestopt. Ik heb alleen wel enorm last van rare dromen 's nachts. Echt de gekste dingen... Ook ik ga maar eens poetsen vandaag, is gister niks van gekomen. Kus Krista
Goeiemorgen allemaal, gisteren weinig gepost zoals de meesten hier. Wel constant meegelezen, maar ik kon niet wat posten. Vond het niet gepast. Ik hoop dat we allemaal de draad een beetje kunnen oppakken. Zie dat Miran lekker wakker is.... Supermummy, succes met de laatste dag. Lekker vooruitzicht! Sizzel, veel succes vandaag. Ik duim dat de uitslagen goed zijn! Dwazie, balen dat je zo'n slechte nacht gehad hebt. Mystery, idd....ga eens bevallen jij! Alle anderen; dikke knuffel. Hier een slechte nacht gehad met enorm veel krampen en harde buiken. Ik kon mijn draai niet vinden, liggen, zitten, hangen, handen en voeten, ik heb van alles geprobeerd...pffff. Vanmiddag weer naar de VK.
@ sizzel , owja , ziekenhuis, heel veel sterkte meisje , het zal vast wel goed komen ! en ja spreek met zijn alle die baby van mij maar eens toe , misschien helpt t vind het trouwens wel fijn dames , dat jullie me allemaal begrijpen , en t niet verkeerd op pakken
goeie morgen meiden! hier een blij iemand! net met de vk gebelt omdat ik het gewoon beu ben qua pijn in heupen en bekken, ik heb haar uitgelegd dat ik dit niet meer trek op deze manier. ik kan me zelfs nog niet meer draaien in bed zoveel pijn. nu heb ik 15min aan de tel gezeten met haar en het is vrij positief wat er is uit gekomen ze komt nu om de dag naar mij thuis (vanaf morgen) en dan gaat ze iedere keer inwendig onderzoek doen, en zodra de baarmoedermond verweekt is of begint te verweken dan word ik door gestuurt naar de gyn. en dan zal ik hoogst waarschijnlijk ingeleid worden . eerder kunnen ze niks voor me doen (als de baarmoedermond nog niet verweekt is) want als ze me dan in zouden leiden dan loopt ons ukkie gevaar en dat willen we natuurlijk niet. ik ben echt opgelucht ik heb trouwens wel erg slecht geslapen, veel aan dees en olaf moeten denken. ik ben iemand die over z'n dingen lang piekert of ja piekeren is niet het goede woord. ik ga ff koffie maken want mannetje komt zo thuis. tot straks meiden ps sorry dat ik niet persoonlijk reageer maar ben ff druk bezig hier thuis
ow wat een fijn nieuws meisje ! , het mag bij jou onderhand ook wel eens idd , fijn dat ze je gaan helpen
Goed nieuws Kikkert! Wat een fijne Vk heb jij zeg. Nu maar duimen voor die verweking. Ik snap wat je bedoeld m.b.t. Dees en Olaf. Dat heb ik ook hoor! Mystery, tuurlijk hebben we begrip voor jou!
haha , dat zeg jij wel zo makkelijk , maar het kon natuurlijk ook zo zijn dat jullie dachten van ja , je zoekt t maar uit mystery we gaan zo door ( wat ik ook wel had gesnapt hoor ) maar goed ,. fijn dat we weer lekker kletsen
Nee hoor meid. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou het ook fijn vinden als we verder gaan. Het zegt namelijk niets over onze gevoelens t.o.v. Dees en Olaf.
@ Kikkert : wat fijn meid dat ze eindelijk iets gaan ondernemen zeg! super van je vk zeg! helemaal geweldig. @ Mystery. Ik snap het heel goed en tuurlijk begrijpen we je! @ Suus : die van jouw mag ook wel eens een keer komen of niet? haha.. En die krampen.. wie weet meid! Nou ik ben er weg van.. tot strakkies! zou er iets aparts zijn dan sms ik suus! tot straks!
hoi hoi SIZZEL... Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nit gebeld hebt hoor om de zelfde reden als jij... haha dus zo stoer ben ik niet.. en als je haar wilt smsen gewoon doen.. zal ze hel leuk vinden.... SUCCES in het ziekenhuis.. hopelijk is alles goed KIKKERT heerlijk dat ze je gaan helpen meid n vooral dat je zo positief klinkt.... knuf voor jullie
Ha meiden, Wat kan zulk nieuws er toch in hakken hè? Ik kan me zó goed voorstellen wat er nu door Dees en Olaf heen gaat (en dat heb dan ook de halve nacht gedaan) en toch ook weer helemaal niet... Ik ben het helemaal met Mystery eens, we gaan vanaf vandaag voorzichtig weer verder op de gebruikelijke manier. Gister hebben we op onze manier getreurd om Thijs*, laten we vandaag vooral de geboorte van Luuk vieren! Ik heb sinds gister wat serieuzer voorwerk. Een aantal onsmakelijke klodders en veel lichte menstruatiekramp die echt aanhoudt. Heb geen illusies dat het nu elk moment los kan barsten hoor, maar ben allang blij dat er vrijdag heel misschien wel iets te voelen valt voor de gyn. Bij mijn zusje was er met 42 weken echt nog 0% gebeurd en dan ben je haast niet in te leiden... Ik sluit me vandaag wederom niet aan bij de poetsers hoor, waar halen jullie de zin vandaan... Ik heb gewoon geen nesteldrang lijkt het. Ik blijf lekker met een boekje, laptopje en dvd-tje op de bank en ga om een uur of 5 bij mijn zusje eten. Zij heeft daarna vergadering dus ik pas op Sanneke. Ik hoop dat ze wakker wordt. SIZZEL: sterkte in het ziekenhuis! Ik zou inderdaad mijn tasje maar meenemen. DIe heb ik ook standaard in de auto staan. ICHTUS: balen dat je je beroerd voelt. Mijn schoonmaakster heeft vanmorgen afgezegd omdat haar kinderen ziek zijn en ze het virus niet mee wil nemen naar mij. Ben erg blij dat ze daaraan denkt, want dit is niet het moment om je rot te voelen.
Ik denk dat ik zo maar eens het eerste deel van Salem's Lot ga kijken. Ik heb beide delen opgenomen, aangezien de tijdstippen zo laat waren....dat haal ik niet meer.
Goedemorgen allemaal, @ Sizzel: succes in ziekenhuis @ Kikkert: wat fijn die afspraken met je vk... einde gaat in zicht komen @ supermummy: succes met je laatste dag, respect dat je nog steeds kunt werken hoor! @ alle anderen: dikke knuffel... ben erg blij met jullie... jullie zijn goede meiden & worden geweldige moeders! Zo, moest ik ff kwijt! Ik ga even ontbijtje maken...