Mrijn, ik ben solidair aan jou. Ook geen poetsdrang hier....bij verre niet. Maar gelukkig hebben mannetje en ik alles in het weekend gedaan en het kan er weer even tegenaan.
mijn smile is ook niet meer van m'n gezicht af te krijgen gewoon om het feit dat ze eindelijk actie gaan ondernemen. @mystery ik hoop ook voor jou dat er snel schot in de zaak komt meid, want jij bent immers nog 1 dag verder als mij
@ mrijn , ja voorwerk , idd hopen dat je gyn iets kan voelen vrijdag , hoop dat de mijne morgen ook wat leuks te melden heeft en idd , vandaag is misschien wel de dag dat we de geboorte van luuk moetten vieren ! @ suus , even tip , de film duurt heel lang , en in het begin is hij nogal langdradig , maar laat dat je niet afschrikken , hij is goed @ wen , goedemorgen , en eet smakelijk
Goedemorgen! Hier een vrij goede nacht. Ik heb namelijk bij mijn ouders geslapen. Na twee nachten wakker gelegen te hebben door m'n verkoudheid en mijn man's verkoudheid en zijn nog hardere gesnurk dan normaal trok ik het effe niet meer en ben gewoon lekker alleen gaan slapen. Heerlijk zo'n snurk-vrije nacht. @Sizzel, veel succes vandaag! Hopelijk zijn alle controles goed. @Kikkert, wat fijn zo'n meedenkende vk. Hopelijk is de boel morgen al klaar om ingeleid te worden. @Supermummy, eindelijk verlof! Succes met je laatste werkdag vandaag. @de rest, dikke knuffel. Ik vind het trouwens zo'n raar idee dat het al echt bijna februari is. Onze maand gewoon. Raar idee dat deze maand na zolang wachten bijna aangebroken is.
@ bevallen , ik ga morgen avond toch ook eens vragen of ze me wel door laten lopen tot 42 weken , aangezien bij het vorige bezoek die kleine al op 9 pond lag ..... en nu nemen ze juist die groeispurt .... ben benieuwd ......
9 pond... t*ring jantje... wauw good luck MRIJN heerlijk toch dat voorwerk... niet altijd pijnloos maar alles werkt mee voor het echte werk straks... hoe ver ben je inmiddels gevorderd mt je epi...... ik heb ook helemaal geen nesteldrang... ik moet me echt overal toezetten... TROUWENS IK VIND HET MOOI GEZEGD MYSTERY... VANDAAG MOETEN WE GEBOORTE VAN LUUK VIEREN.....MOOIE GEDACHTEN....!
zit me net te beseffen dat het morgen dinsdag is en ik weer naar de VK mag... nou zullen ze dan morgen eindelijk concrete afspraken met me gaan maken.... hope so
goeiemorgen dames Nou hier een redelijke nacht alleen hele tijd lichte buikkramp, en ik voel de kleine stuk minder met name sávonds voel ik hem overdag bijna niet kan dat?
Dat heb ik ook. Alleen als ik in bed lig dan wordt mijn meisje druk. Anders zo af en toe een duw of een schop maar niet meer zoals eerst. Volgens mij is dat heel normaal op 't einde.
nou ik heb dus precies hetzelfde overdag voel ik haar niet zo...en savonds wel maar echt veeeeeel minder dan voorheen
@ dwazie , ja 9 pond haha , tis niet niks vandaar ook mijn nieuwschierigheid of ze me lang door laten lopen , en ja de geboorte van luuk , mrijn zei het ook al @vivian , ja hier is het ook meer in de avonduren dat die kleine aanwezig is ... @ mamanorah , fijn dat je lekker hebt kunnen slapen
op 9 pond bij 38 weken? of 9 pond geschat als je uitgerekend bent? 9 pond is toch 4500 gram ? dat is inderdaad wel flink!
nou , bij de echo van 38 weken kwam de gyn uit op 9 pond , nou zitten hun er meestal wel een beetje naast maar als ik daar nog 4 weken bij tel , dan denk ik dat ik toch wel aan dat gewicht ga komen ja
Nou succes ermee Gaat wel lukken hehe. Ik zal ook nog effe je beeb toespreken dat hij nu wel mag komen, anders kom je straks nog op 5 kg uit
ik zal je vertellen met mijn zoontje zeiden ze ook van nou koop maar niet te kleine kleertjes want je kindje is best groot... enz enz keer op keer zeiden ze dat... ik beviel van mijn zoon een frummel van 49 cm en 3300 gr gewoon heel normaal dus niets groot.. en zelfs maatje 50 daar verzoop hij nog in..
Hoi hoi, mystery hier volgens de echo ook een 'groot kind'. Ik heb ook met de VK overlegd dat ze me niet langer dan 40 weken laten lopen, ben zelf maar 1.57 en meisje zit nu onder mn ribben en is al ingedaald dus er kan echt niet meer kind in mijn buik. (benauwd). Ze gaat me dan idd strippen heeft ze gezegt. Minder voelen? hier trapt ze me zo hard dat ik me soms zorgen maak of ze het soms niet 'benauwd' heeft en dat ze eruit wil (hihi klinkt raar maar heb soms het idee dat meisje in paniek is ofzo). sorry dat ik ff niet op anderen reageer maar ben tussen de keukenkastjes schoonmaak door af en toe aan het meelezen.