Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik denk dat ik nu echt de liefste slofjes van de wereld heb gevonden...
    http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/47
    Als de kwaliteit ok is, hebben ze er daar een heleboel die ik leuk vind en ze zijn een stuk minder prijzig dan Bobux.

@Mystery: Ik zou me niet blind staren op gewicht joh. Ze kunnen dat maar zo slecht inschatten en om tot een gemiddelde te komen van 7 pond heb je nou eenmaal 5 en6-ponders en 8 en9-ponders nodig ;) ... Daarbij groeien kindjes niet tot het allerlaatste moment door is mij verteld. Na de 40-ste week kunnen ze zelfs weer wat afvallen. En als laatste troost: als dat koppie en die schouders er maar door zijn, komt die dikke buik en die gezellige michelinbeentjes vanzelf hoor.

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahha ik hoop zo dat jullie gelijk hebben

ron was 8.5 pond en 57 cm dus ja , hij zou op zijn papa kunnen lijken haha :D

maar ik ben beniewd . het word geen kleintje dat weet ik wel :) buik zit goed vol

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    toen op echos en voelen....

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dwazie , ja oke haha hier ook , we zullen zien , wie weet valt het mee, maar wie weet valt t ook tegen ..... ben zeer benieuwd

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik voel Juultje nu juist veel meer en veel duidelijker dan een maand geleden. Ik zit echt boordevol kind (ben vrij klein en Juul is vrij groot) en elke beweging en draaipoging kan ik zien en voelen. ik vind het eigenlijk ook nu pas echt leuk, dat bewegen. Ik kan me nu helemaal inbeelden wat ze aan het doen is met die harde puntkont van d'r... :)

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Zooo daar ben ik weer even..

na de koffie maar ff lekker gedouched en aangekleed.. meteen ff wat opgeruimd dus moet straks nog ff zuigen en dweilen.. De drang is er niet echt maar de noodzaak wel..haha

Mrijn.. OEH OEH.. Leuke schoentjes zeg.. ga straks nog even zelf gericht kijken...en euh.. voel me niet echt beroerd hoor, maar mijn oor zit gewoon potdicht.. alsof de onsmakelijke klodders daar uit willen...(sorry he)

'klaren' werkt dus niet.. balen, maar t wordt langzaam minder...

Inmiddels aan mijn 2e bak koffie.. jammie.. ben echt senseofreak..

@Dwazie.. ja zuurbranden had ik vannacht ook heeeel erg.. waardeloos..

suus heeft volgens mij ook voorwerk gehad vannacht.. (ben t alweer vergeten).. nou kom op beebjes. wel ff doorzetten hoor..

@Kikkert.. fijn dat je nu iig weet dat ze wat gaan ondernemen.. tel is paraat! ;)

@Mystery.. *ichtus spreekt beebje van mystery toe:"Kom maar kleintje.. je hebt nu lang genoeg binnen gezeten"

nu ff lisa's handen schoonmaken voordat...TE LAAT.. ze het aan haar broek afveegt... :rolleyes:

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu: is haar mooie lichtblauwe jeans.. bruin van de chocolade... beetje jammer...

nou ik ga weer ff verder...

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ mrijn , dat is niet goed voor de beurs , die winkel hahaha ,

@ ichtus , ja goed bezig

@ beebje haha , hopelijk luisterd ie naar jullie :)

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zeg dames ,

ik kan bijna nie meer lopen , zo'n druk heb ik op me caaf , is da normaal ? iemand enig idee

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier ook een senseo fan, nespresso heb ik nog nooit geproefd! Maar is dus een aanrader ook zonder George? :p

Hier is beebje ook iets rustiger als normaal, maar ik voel haar gelukkig wel.

Soms denk ik hier dat ze allerlei tests doen die niet nodig zijn.:confused: Mijn urine en bloed waren goed afgelopen keer bij de gyn, en heb ook geen klachten. Maar moest toch 24uur lang urine verzamelen en inleveren :confused: waarom zou dat nu weer zijn? weten ze niet hoelastig het is om in een kan te piesen als je bij je schoonouders op bezoek bent,of in een bar een broodje hebt gegeten :rolleyes:

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Denk wel dat het normaal is zo op het eind! :)

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah , ja zou best kunnen hooor , maar ja ben geen expert haha :)

vandaar dat ik t vraag ,
    lijkt wel een blok beton wat er op me caaf hangt :(

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Het is echt een aanrader! Ik heb in het begin een tweedehands apparaat gekocht om uit te proberen, maar na een maand stond er al een nieuwe. Het enige nadeel is dat je de cupjes alleen via inet kan kopen (en in grote Bijenkorf-filialen) en dat ze rete-duur zijn... Je betaalt zo'n 31 cent per kopje, maar ik drink er maar 2 a 3 per dag dus dan valt dat wel weer mee. Ach, het is een beetje een opgeblazen toestand en dat vind ik wel weer leuk. Je moet lid zijn van de Nespressoclub, je kan 16 verschillende soorten koffie kopen en ze verkopen echt prachtige en handige assocoires. Zo hebben we een automatische melkschuimer gekocht en een draairek om je cupjes in op de bergen. Volkomen zinloos, maar mooi! ;)

Rare mensen, die spanjolen! Hier moet je 24-uur urine opsparen als je in het ziekenhuis ligt met zw.vergiftoging zoals Joma. Verder heb ik er nog nooit van gehoord. Ach, hier zijn ze wel weer heel erg traag en laks met onderzoeken hoor. Zo kwamen ze er bij mij vorige week (38 wk zwanger!) achter dat ik diabetes heb...

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh Mrijn... die slofjes zijn super schattig! Waarom doe je me dit aan? ;)
    Maar vanaf hoe oud dragen ze die slofjes eigenlijk? Ik ben zo'n leek wat dat betreft! :(

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @mystery... heb ik ook wel s ja.. errug vervelend, maar hoort erbij..

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    maar heb je het dan heel even of aanhoudend , ik had dit nl gister avond ook al :(

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik zie zo wel 5 a 6 paar slofjes die ik MOET hebben hahaha...

is dat vanaf 6 mnd ofzo?

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @wen haha , ik ben ook echt een leek , keb nu via mp een paar nikes gekocht , maatje 17 geen idee vanaf waneer dat ze die aan kunnen , vond ze echt gewoon stoer haha

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mystery dat gevoel wat jij omschrijft ken ik helaas ook maar al te goed. das echt het hoofdje van je ukkie ;) ik heb het ook vaker 2 dagen aan een stuk en dan weer een paar dagen niet/bijna niet

Deel Deze Pagina