***inbraak*** Sorry meiden, lees hier vaak eventjes bij of er nog nieuws is over dees, olaf en de 2 kereltjes. Ik heb ook de foto's gezien. Wat prachtig zo samen. En het is ook heel persoonlijk om ze allebei op de kamer te hebben. Maar de dagen samen zijn geteld en je moet nu de momenten pakken om de herinneringen te maken. Want na deze dagen kunnen ze thijs* niet meer zien met hun ogen maar enkel met hun hart. Het is hun zoontje en luuk's broertje, het is net zo eigen als luuk is. Dit is goed voor de verwerking. Geluk en verdriet ligt hier heel dicht bij elkaar. Bijzonder he de kracht die ze hebben? Zou je namens alle vlindermamma's alle gedachtes en kaarsjes die we aansteken door willen geven dwazie? Wij zijn non-stop in gedachten bij hun. Sorry voor de inbraak meiden. Voor jullie allemaal, succes met de laatste loodjes (en schoonmaakwoede :wink) en een voorspoedige bevalling. Dat het veel liefde, geluk, gezond en kracht mag brengen! Liefs Rach (vlindermamma) ***uitbraak***
Wat een mooie ventjes zeg! Echt heel mooi om ze zo samen te zien! En ik denk juist dat het voor Dees heel fijn is om ze bij d'r te hebben, dat zou ik in ieder geval wel fijn vinden.
Joma wat geweldig dat je weer thuis bent! Ik ben erg benieuwd naar foto's van Gwen! En rust maar lekker uit hoor meid! Je hebt het nodig!
@joma: Super dat je weer thuis bent! Rust maar goed uit en geniet maar lekker van je mooie dochtertje!
Joma Welkom thuis meid! Heerlijk om weer thuis te zijn na 2 weken ziekenhuis, en met je meisje Rust goed uit en laat je lekker verwennen! Ik ben benieuwd naar je verhaal en de fotos!
Heej Joma, goed te horen dat je naar huis mocht. Gefeliciteerd meid met jullie prachtige dochter. Rust maar lekker uit heb je verdiend. kuss Diaan
Ow jee meis.. heel veel sterkte gewenst dan en succes.. we horen gauw van je.. Kom op he! Veel liefs..
Joepieeeeeeeeee weer een bevalling in het vooruitzicht! Hoe ver ben je nu ? mag je thuisbevallen? Heel veel succes ARIEL!
Oh lekker van die kattenbak prut, daar zou ik me ook aan storen... Ik geloof dat je zeker niet de enige bent die het niet meer lukt om te poetsen hoor, ik hoor hier regelmatig dat moeders & schoonmoeders komen helpen... Ik heb gewoon geluk dat ik 't allemaal nog kan, ben me dr ook van bewust dat het zomaar over kan zijn... eigenlijk vind ik alleen dweilen nu erg zwaar, dat doet Vincent dan ook...
Nou ik heb het al een beetje weggespoeld pff en stinken joh bah. Heb er maar gelijk chloor bij gegooid bah. Mijn schoonmoeder zou vandaag komen, maar die moest op school poetsen, dus nu komt ze morgen. Vink ook helemaal niet erg, want zit vandaag niet zo lekker in mijn vel. Heb er geloof ik een beetje genoeg van haha, maar dat zal iedereen wel hebben denk ik. Pff ben ook weer zo jalours op Ariel he haha zij wel en wij nog niet...
Dat meen je niet Ariel?! wauw, wat een super nieuws... je gaat binnen 24 uur bevallen meid... doe het rustig aan, spaar je krachten & heel veel succes en plezier... dikke knuffel!
helleluja! ARIEL... wat spontaan... super meid... kom op je kan het hahah... je zal wel in de zenuwen zitten.... fijne bevalling!