Maar ik heb jou toch ook helemaal niet zo veel gehoord over voorweeen en krampen etc? Ik had bij jou ook nog niet het idee dat 't al zou gebeuren, maar vind het zoooo geweldig voor jullie!
Ow nee dat heb ik niet gehad. ik kreeg echt alleen weeenremmers en pijnstilling en slaapmiddel. Mijn HB was ook wel te laag, maar deden ze niets mee. Hebben ze bij jou ook in je bil geprikt? Ik had 2 injecties in beide billen auw.. en dat brandt joh pfff, maar ik kan nu niet meer op mijn zij liggen, want dan brandt het nog en is mijn hele been doof.. vreemd toch
Dit moeten we vieren... eens kijken wat voor een lekkers ik naar binnen kan werken op dit geweldige nieuws...
Ik heb de stofzuiger net al wel klaargezet... had er niet zo'n zin in... maar nu begin ik te twijfelen...
Ja..ik lag net voor kerst in het ziekenhuis...en 1e kerstdag mocht ik naar huis...met de weeen remmers bij me..en moest elke dag terug voor ctg enzo.. en met 34 weken zijn we gestopt met de weeen remmers...en het blijft goed rommelen..maar niet door zetten..
K had de afgelopen dagen een beetje last van wat krampen enzo, maar had nog niet echt het idee dat het echt goed voorwerken was ofzo...
@ Ariel.. spannend hoor meis! Heel veel succes! @ Dees.. gefeliciteerd met de geboorte van Luuk en Thijs*.. Ook heel veel sterkte! Ook voor je mannetje.. Het begint hier wel spannend te worden hoor dames... Zijn er nog meer dames aan het rommelen of niet? Hier gaat het slapen steeds slechter en de buikkrampen komen steeds vaker terug.. Ook is het vanaf vandaag vechten welke hond bij mij op schoot mag en dat is ook heel irritant..
Kijk... dat zijn nog eens fijne woorden om te horen... misschien kan het bij mij dan ook komen zonder serieus voorwerk... geeft weer wat hoop dat ik toch niet tot 42 weken moet lopen...
Ja het kan zomaar gebeuren, je ziet het, bij mij ook nog helemaal geen gerommel, maar denk toch echt dat ik nog lang moet wachten, is zomaar een gevoel hoor!
Als ik jou was zou ik gewoon even wat lekkers eten nu... straks heb je er misschien geen zin meer in & alle energie die je nu binnenkrijgt heb je straks nodig... goed excuus toch?
@ariel wat lees ik nou...JE VLIEZEN GEBROKEN! super zeg, mocht ik je niet meer spreken dan wil ik je alvast veel suc6 wensen en ook aan je mannetje natuurlijk...