Zo he, even weg.....en dan dit! Ariel, heel erg veel succes meid! Nog even en jullie kunnen jullie dochter in de armen sluiten. Joma, fijn dat je weer thuis bent. Lekker uitrusten en genieten van Gwen. En ben ook reuze benieuwd naar de foto's. Net terug van de VK. Bloeddruk was weer mooi gezakt en de kleine was weer iets omhoog gegaan. Ze lag wel in de bekkeningang, maar niet meer vast...grrrr. Maar de kans dat ze zou draaien achte de Vk erg klein. Voor de rest alle ins en outs van een thuisbevalling besproken en ik moet volgende week maandag terug komen.
In breda idd.. Echt een raar idee.. Zat ook ff beelden te bekijken van youtube.. Gelukkig zit ik niet meer op school.. haha.. Is ie wel gelijk jarig met de koningin.. haha.. Maar ik zou idd ook niet meer kunnen wachten.. (kan dat nu al niet meer.. ben het zwanger zijn ontzettend beu)
Heb ff een vraagje.. voelen jullie de beeb ook wat minder nu of juist meer? Ik voel de kleine nu wat minder (nog wel genoeg hoor) maar ben dan altijd zo bang dat het niet goed gaat..
Ik voel dr wel minder, maar indd ook nog genoeg! Ze heeft natuurlijk ook veel minder ruimte nu om te bewegen!
Joma geweldig dat jullie thuis zijn. lekker van genieten. Ariel spannend, wilde bed verschonen e.d maar nog geen zin in gehad. Na jou berichtje loop ik over van de energie, wie weet is het net een virus, schoonmaken en de vliezen breken Ga duimen dat dat bij mij gaat werken. (hoe bedoel je ben het zat ) Meid veel succes de komende uren.
Dat zei de verlos vorige week ook als waarschuwing zeg maar.. Sinds deze week is het ook echt zo.. Maar toch maak je je af en toe zorgen daarom.. haha.. En tuurlijk krijgt ze minder ruimte. Lijkt me ook logisch.. haha
@suus: fijn dat alles goed was! Die kleine zakt wel weer terug @dotje: ja idd! blij dat je niet meer daar op school zit! haha Ja die kleine is idd jarig met de koningin... Nou ja ben niet koningshuis gezind! haha Kan me voorstellen dat je het beu begint te raken. Ik heb dat nu dus niet, omdat ik weet wanneer het er op zit! Maar als ik nu wist dat het nog wel 3 weken kon duren pffff dan had ik het ook gehad! @ariel: nee precies! haha
Shit! Ik moest nog een gedichtje uitkiezen voor het geboortekaartje Iemand nog een goeie site dr voor?
ik voel hem wel veel, maar hij is niet zo groot, en misschien heeft het met de stuit te maken... Geen idee
Ha ha ha Ariel, ik moet echt om jou lachen. Je vliezen zijn gebroken en je bent nog zo heerlijk rustig aan het mee typen....geweldig! Het gedichtje wordt nu wel hoog tijd ja.
haha, was net link aan het zoeken, daar hebben wij onze 2 regels vandaan. Lekker origineel, vanaf vandaag mag iedereen het horen dat er een .... bij ons is geboren, of zoiets. Ben niet zo met gedichtjes e.d.